Haftasonu Kartı - Bizim aile ve köpekler...




Bu sabah uyandım aklıma geldi. Beni tanıyan hemen hemen herkesin bildiği bir hikaye… Sizin bilmemeniz büyük haksızlık, neticede hemen hemen 1 yıldır hoş beşimiz var burada…
Yıllarrr yıllar önceydi. Hayatımın en en güzel günleri, benim okul bitmiş, kardeşim hala öğrenci ve yurttan ve okuldan bir arkadaşımızla beraber yaşıyoruz Beşiktaş’da. O da çalışıyor, biz ikimiz işe gidip geliyoruz.  Her akşamımız , her haftasonumuz bir olay, devamlı gülüyoruz. O döneme ait o kadar çok anım var ki.. Şimdi bana sorsalar bir daha yaşayacak olsan aynı yaşamı hangi zamana dönerdin…  işte o 5 yıla dönerdim hiç düşünmeden.
Mevsimlerden kış, günlerden ise pazardı, akşam oturmuşuz üçümüz televizyon seyrediyoruz. Canımız çekirdek istedi, akşam bakkal işi benim sorumluluğumdaydı . Çok pijamalarla koşturmuşluğum vardır Beşiktaş sokaklarında… Neyse hava soğuk, saat akşam 10’a geliyor, üstüme montumu giydim elime cüzdanımı aldım çıktım. Bakkala giden iki yol vardı, biri birazcık daha uzun ama aydınlık, öbürü karanlık ama yakın. Dur sen dedim, koşuvereyim ben şuradan, ne korkacağım on adım yer… Elimde cüzdan ama hava soğuk ya elleri de montun cebine sokmuşum, deli dana gibi koşmaya başladım… Tam hızımı aldım ki karşımdan (atmıyorum ha gerçek) 5-6 köpek bana doğru havlayarak koşmasın mı… Fren yapamadım bir süre neredeyse  toslayacağız. Öyle korktum ki, durdum yolun ortasında onlarda önümde hopluyor, havlıyor… hoşşşşşt dedim ayağımı yere şöyle sert vurup, bir kaçı geriledi, ama bir tanesi üstüme üstüne gelmeye devam etti, o can havliyle cüzdanı bir fırlattım…
Diğerleri kaçtı ama o inatçı olan koştu cüzdanın peşinden, koklamaya başladı, hoşt diyorum, git diyorum yok, aldı ağzına cüzdanı arkasına bile bakmadan koşmaya başladı, yaaa deli misin nereye gidiyorsun,  getir cüzdanı diyorum ama kime diyorum.. O bir köpek…. Öyle sap gibi kaldım mı yolun ortasında nasıl elim ayağım kesilmiş, korkuyorum ama en kötüsü çok sinirliyim, cüzdanı köpeğe kaptırdım diye. Kime nasıl söylenir. Aklımdan binbir düşünce geçiyor, kredi kartlarını iptal ettirsem mi acaba??? Yook canım, köpek gidip hemen kemik mi alacak sanki kendine.. yolun bir kenarına bırakır ama kimbilir nereye…
Eve geri gittim tabii, sokaktan seslendim bizimkilere, açtılar camı ne oldu diye bakıyorlar, gelin aşağıya dedim  cüzdanım çalındı… bir inişleri var aşağıya.. Kim çaldı, nasıl oldu.. tüh müh… yaa dedim hani bu sıralar burada çete gibi dolaşan bir köpek sürüsü var ya işte onlardan biri çaldı… Gülecekler ama ben öyle ciddiyim ki ne diyeceklerini de bilemediler zavallılar.. Koşun peşlerinden gidelim dedim, bu sefer üçümüz birden koşmaya başladık, sen misin koşan… ve yine aynı sürü üstümüze doğru geldi (cüzdanımı çalan yok ama aralarında) .. nasıl çığlık çığlığa gidiyoruz… Bir Allah’ın kuluda çıkıp kardeşim ne oluyor burada demiyor, o da ayrı bir konu ya neyse…
Köpekler gitti, biz sakinledik, koşmadan ağır ağır sokaklarda yerlere bakarak dolanıyoruz… Ama çok karanlık , dedik şu büfeden ışıldak varsa isteyelim… (ayyy çok uzun oldu bu hikaye) Büfeci ye anlattık olayı, hııım dedi, İsmail Dayı var şu harabede yaşar ona anlatın durumu, O tanır o köpekleri !
Haydi gittik İsmail Dayıya, durumu anlattık... Tamam dedi, şuradaki araziye gitirmişlerdir cüzdanı, camiden çaldıkları ayakkabıları da getiriyorlar, yarın sabah gelin bakalım..
Eve gittik tırıs tırıs, aklım cüzdanda.. hayır çok para yoktu içinde ama kimlikler kartlar… İptal ettirmeye de içim el vermiyor, neticede köpek çaldı… Belki bulurum uğraşmıyayım diyorum… Öyle ikircikli bir halde uyudum, sabah bir kalktık her yer bembeyaz kar, gittik İsmail Dayıya, merdiveni dayadık, girdik arsaya.. şöyle bir gezindim ve tak buldum cüzdanımı… biraz dişlemiş ama açamamış, fermuarlıydı yaa ondan…
Nasıl mutlu oldum anlatamam…
Yani anlayacağınız, bizim ailenin köpeklerle maceraları bir değil iki değil…

Today, I wanted to share a funny memory belong to me.
Many years ago, my purse was stolen by a dog:) It was really funny but that day, I was angry and scared.
I wish my english would be enough to write all story...
I wish you a wonderful weekend.


NOT; Bu arada şu hayatımdaki 7 gerçek ile ilgili bir kaç sevdiğim arkadaşım beni mimlemiş.. Şöyle 7 maddede bu işi halledebileceğimi bilsem hemen başlayacağım  yazmaya ama, yok biliyorum ben kendimi, öyle kısa yazamam... O kadar zor ki benim gibi değişken biri için ben şöyleyim böyleyim demek.. dur bakalım biraz düşünüyorum ne yazabilirim diye...



31 yorum :

  1. O saatte açık kasap bulamamıştır da ondan atmıştır arsaya :) Bu kediler köpekler de çok oluyorlar canım ! Öptüm seni iyi hafta sonları !

    YanıtlaSil
  2. okurken komik te benim başıma gelse düşer bayılırdım herhalde :D

    YanıtlaSil
  3. yaa akşam akşam güldürdün beni, o an çok kötü tabii, ama şimdi böyle üzerinden zaman geçince, komik bir anıya dönüşmüş :) yazık köpek ne çaldığını farkedememiş atmış bence, şansın varmış canım..
    iyi haftasonları bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten unutulmayacak bir anı bu çok güldüm ama kendimi o durumda düşündüm de hakikaten çok zor bir durum

    YanıtlaSil
  5. ahahahha! Ayda'm o yıllarr yıllarr öncesinde muhtemeldir ki karşılaşmışızdır senle Beşiktaş sokaklarında o halde:)

    YanıtlaSil
  6. yaaa çok güldüm :D
    başıma gelmese bari ;)

    YanıtlaSil
  7. :)) ne hikaye ama? Şimdi gülerek hatırlıyorsun ama gerilimi çok yüksek bir hikaye. Geçen gün ben de 100 lira kaybettim cebimden düşürmüşüm, üşenmedim gittiğim marketlere, geçtiğim yollara baktım en sonunda buldum parayı. Ay nasıl bir sevinme, Allah sevdiği kuluna önce kaybettirir sonra buldururmuş, benimki de o hesap:)

    YanıtlaSil
  8. Nilgün Abla; :)) evet yaa sokakta ne bulurlarsa oraya topluyorlarmış çok alemler:)

    Reyyan; Ben bunu hareketlerle anlatınca daha komik oluyor bence, şimdi okudum da:)

    Turta tadında yaşamak; Yaa aslında biz eve girince güldük haha haha diye ama işte bir yanım tedirgindi:)


    Gece; böyle bende epey hit olacak hikaye var :)

    Deli annem; Beni bir kere polisler durdurmuştu, kimlik demişti:) abi görmüyormusun pijamanın cebi yok, acıktık, ölüyoruz biskrem ve süt için demiştim:) Muhtemel karşılaşmışızdır, ahh eski Beşiktaş ahhhh..

    Bahar; aman diyeyim gelmesin:)

    YanıtlaSil
  9. Aslı; yaa sorma ben eskiden çok öyle kaybederdim herşeyi, maşallah bu sıralar iyiyim. Gıcık bir durum, paranın gittiğine ayrı yanıyor insan salaklığa ayrı:)

    YanıtlaSil
  10. Aydacım gülmüyorum başıma gelmesin diye zira oracıkta bayılabilirim:)) ben esas o gece nasıl uyuduğunu sabahı sabah ettiğini merak etiim?aklından geçen senoryalırıyla:))

    YanıtlaSil
  11. :):):) ya Allahtan acamamış köpek, bulmuşsun sonunda cüzdanı, mazallaaah acabilseydi kredi kartınla mahalledeki köpeklere kemik ziyafeti verirdi kimbilir :)

    YanıtlaSil
  12. Allahım nasıl bir hikaye bu böyle, acaba sorsak bloglara herkesin böyle bir hikayesi var mıdır köpeklerle bende var bir tane bir gün anlatırım:)
    not: Helal paraymış öyle derler bulunca:)
    İsmail Dayı da ayrı bir konu gidip onu bulup konuşmanız falan, kısa bir film yapılır bundan:)

    YanıtlaSil
  13. Hakikaten köpeklerle bir dolu maceranız var ailecek:)

    YanıtlaSil
  14. Cesur yürek Ayda, ben olsam o sokakta ruhumu teslim etmiştim çoktaaan :)
    Ya sonra bir daha karşılaştın mı onlarla ?

    YanıtlaSil
  15. Süper bir hikaye baya kahkaha attım okurken hakikaten baba kız epey çekmişsiniz köpeklerden:)
    Bir de bugün ben de senden esinlenerek kurabiyelerime kurdele ile fiyonk yapayım dedim ama seninkiler gibi olmadı ama yine de idare eder:)Mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
  16. Amerikan komedi filmlerinde rastlanacak türden fantastik ve sevimli bir macera olmuş
    Devamını da bekliyoruz elbet

    YanıtlaSil
  17. o köpekleri koşarken gördüğümde ruhumu teslim etmiştim,sen iyi kovalamışsın felan

    YanıtlaSil
  18. Haha çok hoş anlatmışsın :) Bu arada geçmiş olsun, umarım şimdi daha iyi nefes alabiliyorsundur.

    YanıtlaSil
  19. ayyy çok komik ya, çok güldüm akşam akşam...

    YanıtlaSil
  20. Hay Alllah :) çok güldüm.
    gerçektende filmlik olmuş

    YanıtlaSil
  21. Aydacım, okurken çok güldüm ama benim başıma gelse, donar kalırdım heralde. Köpeklerde beni parçalardı sanırım :(
    Cüzdanı bulduğuna sevindim.
    Keyifli bir haftasonu dilerim :)

    YanıtlaSil
  22. Bizim için okuması eğlenceli hikaye ama siz yaşarken hiç de öyle olmamış. İyi hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  23. Sana mesai saatlerinde böyle komik anılarını yazma yasağı koyuyorum :p :DDD Yaa zaten şirkette internet yasak, öğlen şirkette gözucu ile mobil olarak çaktırmadan yazını okumaya çalışıyorum, kahkahayı basmamak için kendimi zor tuttum :))) Çok iyi yaa! Çok zor bir durum ama öyle ya da böyle tam filmlik bir anı olmuş sana :))) Çok yaşa emi Ayda' cığım *-* İyi tatiller bu arada ve fotoğraf makinenle keyifli saatler sana ;) Sen şimdi çaylı fotoğraflar çekecekmişsin diye duydum, hehe :D

    YanıtlaSil
  24. Okadar güldüm ki okurken:) Ama en çok da şu aman köpek kemik mi alacak sanki akşam akşam kendine kısmına..hani hikayeler olurya ona gittim bak şurda bizim bilmemkim teyze var o bilir ona gidin, o teyzeye gidilir bak şu var o daha iyi bilir der..bu ismail dayı sanki ona benzemiş..ben ismail dayıya geçtiğin anda konuyu şakaya vuruyor elbette dedim ama değilmiş:))
    ağzına sağlık yazdın bizii de güldürdünya canım benim ne diyeyim:)

    YanıtlaSil
  25. Nohut sen beni oyle cok gulduruyorsun ki hakikaten sagol :) bir an kopegin ardindan bakisini dusundum de :)))

    YanıtlaSil
  26. Ya cidden ben mahalle sakinlerinin ruhsuzluğuna çok kızdım. yani yuh. orda cinayet işlense kimsenin umuru değil.
    Yalnız bu itlerin sizlerle ne alıp veremediği var hala anlamış değilim.
    eminim ki bir daha gece aşersen bile çekirdek almaya çıkmazsın :)

    YanıtlaSil
  27. ayy Nohutcum keyifsiz başlayan pazar sabahıma neşe kattın, gülmekten çatladım :) insan öyle bir durumda kalınca ne yapacağını bilemez tabii ama cüzdanı atmakta cesaret ister zira üstüne saldırabilirdi neyseki çalıp kaçmış köpecik..

    YanıtlaSil
  28. Alemsiniz hemde ailecek nedir sizin ailenin bu köpeklerle imtihanı:) cüzdanı köpeğe çarptırmak ha daha unutmam ben bunu:)
    Sevgiler çok..

    YanıtlaSil
  29. ya sabah sabah çoook güldüm..
    biraz zaman geçsin bir kere daha okuyacağım hepsini..
    bizde de işimiz gereği çok araziye çıkıyoruz..o nedenle kulağım çook kesiktir köpekler konusunda..nefes alsalar ben sokak değiştiririm, kariyer falan dinlemem, can tatlı işte..
    iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  30. sevgili ayda 'made my day' . teşekkürler. eski yazılarına bakiyim dedim, iyi ki bakmışım öğle arası neşesi oldu bu hikaye hatta ofisten bir arkadaşa da okuttum zira kahkahalarla gülmekteydim.
    bu arada ben 'dünya tatlısı' iki cocker sahibiyim; kendileri sırtçantasının fermuarını açıp içindeki büzgülü torbadan 230 dolarlık kulaklığı çıkarıp çiğnemişlikleri var. köpek deyip geçmemek lazımı defalarca ispatladılar bize...
    hikaye çok başarılı! paylaştığın her sözcük ve her kare için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğle arana birazcık renk katabildiysem ne mutlu bana:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...