Bugün Bunu Sevdim - Lidyll Magazin ve Bir mim...



Bu sıralar hepimizin bir çok blogda okuduğumuz kendimiz hakkındaki 7 gerçekle ilgili mim bana da çok sevdiğim 3 kişi tarafından yollandı:) Bir Kelebeğin Günlüğü, Turta Tadında Yaşamak ve MagiccCat... (Başka varsa benim haberim olmayan kusuruma bakmasın)

Şu mim konusunda ben biraz beceriksizim... Kendimi strese sokuyorum, hele de konu kendi hakkımda olursa... Ben; haydi kendini anlat dediklerinde önce öyle kalan, sonra da saatlerce hatta günlerce konuşabilecek yapıya sahip biriyim.
Kendimi hiçbir zaman maddelerle anlatamadım. O maddeler heran değişebilir çünkü.. Yani profilimde de yazdığım gibi çok değişkenim. Bu nedenle hiç detaya girmeden aklıma gelen ilk 7'yi yazıp kaçmak istiyorum, yoksa yıllık iznimden 1 hafta alıp devamlı yazmam gerek:)

1- Kolay kolay hiç birşeyden midem bulanmaz. Yemek konusunda sınır tanımam, zaman zaman iğrençleşebilirim. Mesela kuru incirin içine krem şanti sıkıp ya da lokumun arasına gül çikolata koyup hatta Koska helvayı Nutella’ya bulayıp yiyebilirim. Yedim..

2- Mükemmelliyetçiyimdir, o yüzden bir çok konuda atıl kalırım.

3- Deli bir göz hafızam vardır, bir gördüğümü asla unutmam.

4- Takla atamam, yükseğe çıkamam, şarkı hiç söyleyemem. Tek söylediğim şarkı, o da keyfim yerindeyse ;
İçmişim başım dönüyor, dönüyor,
Dünya durmadan dönüyor dönüyor
Bana dönmeyen yalnız sensin
Bekliyorum sen neredesin…
Evet, sadece bu kadarını biliyorum bu şarkının da ve ne zaman birşeyler söyleyeyim desem bunu mırıldanırım.
Şimdi hatırladım. Bir de sadece yurtdışındayken söylediğim bir şarkı vardı, vatan özlemiyle ilgili, başka bir ülkenin topraklarına basar basmaz söylediğim. Ama şimdi unuttum, deminden beri düşünüyorum yok aklıma gelmiyor, acilen bir yurtdışına gitmem gerek… aaa bir de sadece arabanın içinde söylediğim şarkı vardı; “Anne anne anneciğim, üşüdüm üstümü örtsene anne” sadece bu kadarını söylerim ama, tüm araba susmam için yalvarır ben hızımı alana kadar susmam.
Eee bak epey de söylüyormuşum yani.. Değişkenim demiştim, yine kendimle çeliştim.

5- Panik bir yapım vardır, asla sakin, hanım hanım olamadım. Bu yüzden devamlı bir yerlerimi oraya buraya vururum.

6- Yazdıklarımdan da anlayacağınız üzre bir çok kelimeyi yanlış kullanırım. Özellikle “a” ile “o” harfinin aynı kelimede olması durumda kafam çok karışır. Misal; Balon, Mayo, Vodafon...

7- Devamlı kafam bir şeylerle meşgul olduğundan çok dalgınımdır. Evin çöpü ile işe geldiğim, evden işe yürürken iş yerini geçip geri döndüğüm, gözümdeki gözlüğü kaybetmişliğim vardır. Bu konuda kitap yazabilirim.

Yukarıdakilerin hepsini hemen hemen 10 dakika içinde  yazdım, fazla bekletmeden de yayınlarsam oldu bu iş..

Bir de bugün sizinle şu aşağıda gördüğünüz dergiyi paylaşmak istedim. İçinde çok hoş ve basit yeniyıl süslemeleri var. Dergi içindekilerin hemen hemen hepsini Lidyll bloğunda da yayınlamıştı, zevkle takip ediyordum. Umarım siz de beğenirsiniz.



This post is a mime about my seven characteristics. I am a Pisces and You can see all the characteristics of a pisces on me. I am an art lover, variable and absent-minded:)

I also wanted to share with you today this lovely magazine as you can see below. There are a lot of nice and simple christmas decorations ideas.
Almost all of the contents of published magazine, you can see on Lidyll blog, I was followed with pleasure it. I hope you'll enjoy.





                 Open publication - Free publishing - More christmas

12 yorum :

  1. ne güzel yazmışsınız,keyifle okudum....Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ya kendimi okur gibi oldum ,3. numara hariç, hafıza sıfır bende.bende takla atamıyorum :),klup mu kursak ne?

    YanıtlaSil
  3. mimi yayınladığın için teşekkür ederim, her zamanki çok eğlenceli seni okumak/tanımak :)
    dergiye de bayıldım.. belki ilham gelir de birşeyler deneyebilirim bende ;)

    YanıtlaSil
  4. Bugün bana kafayı yedirten kod yığından kafamı kaldırıp başka yerlere bakayım dedim senin maddeleri görüp koptum.Evin çöpüyle işe gelmek ha süpersin ne diyim ben sana:D Ahahaha kopardın beni akşam akşam..Hadi kal sağlıcakla:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin,çok eğlenceli ve içten olduğunu yazmayı unuttun herhalde :)

    YanıtlaSil
  6. ama ne güzel yazmışsın sen,ben o kadar düşündüm düşündüm aklıma çok çok zor geldi,kalakalıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Mimi paylastigin icin tesekkürler ♥ Sevdigimiz blogcu arkadaslarin bilinmedik yönlerini okumak, gercekten cok keyfli.

    YanıtlaSil
  8. İnanılmaz içten ve eğlenceli bir blogunuz var, sizi okumak çok keyif veriyor bana...

    Çekilişe beklerim :)
    http://elifindefterinden.com/2011/12/19/hediyelerim-varrrrrr/

    YanıtlaSil
  9. Okurken keyif alıyorum sizi:)Eğlenceli, sevimli, arada şaşırtan:))
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  10. Şarkıların beni benden aldı :) kızım bile daha çok şarkı biliyor be nohutçum

    YanıtlaSil
  11. 7. maddeyi çok tuttum ve kendi benzer anılarımı hatırlayıp çok güldüm, sağolasın. :)
    Ben de gözümdeki gözlüğü unutup panikle gözlük ararım en son gözümü yoklamak aklıma gelir. :)minibüslerde etrafa bakarken dalıp durağımı kaçırıp yanlış yerlerde inerim, üstelik nerede olduğumu da kestiremem vs.
    Çok keyifli bir yazıydı, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. excellent! i love Lidyll! ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...