Yılbaşı Masalarınız için Parıldaklı Vazolar...




Hani size bahsetmiştim bir cuma akşamı saat kaçlara kadar kestim biçtim sonra her yanımı pulladım, assolist oldum diye. İşte o akşam birde bu gazoz şişelerine çift taraflı bant yapıştırdım, üstlerine de şu fotoğrafta gördüğünüz pulları serptim, çok güzel oldular ama nedense onların fotooğrafları pek çekmemişim, geçenlerde aklıma geldi çektim bir iki kare, ama pulları biraz dökülmüş, ilk günkü gibi pırıl pırıl değildi.
Geçen akşam Nezih kitap evinde, çok daha güzel renklerde pembeli falan böyle pullardan gördüm, onlardan alıp başka yerlerde kullanmayı planlıyorum.
Bu fotoğraflar pek içime sinmedi ama size fikir vermesi için yine de yayınlamak istedim. Mesela yılbaşında misafirleriniz geldiğinde masanızı böyle küçük şişelerden yaptığınız parıltılı vazolarla süsleye bilirsiniz, hatta bazı meyvalı soda şişeleri var boyları daha güdük, onları mumluk olarak da kullanabiliriz. Sonra şu Paşabahçe’nin 1 yada 1.5 TL’ye satılan plastik kapaklı cam kaseleri var hani, onların içinden duvarlarına birazcık sulandırılmış tutkal sürün fırça ile sonra, bu pulları serpin Boyner’de satılan mumluklar gibi oluyor, ben yaptım ama fotoğraflayamadan verdim bir arkadaşıma.  



This is very simple project for your christmas table. I used some bottles, double-sided tape and sprinkle glitter on the tape (any color you like).
You can use so many different type bottle as vase or small bowl as candle holder.
In the next days, I am planning to try more beatiful objects with this glitters.




Not: Belki izinsiz koparttım şu kırmızı çiçeği ama hakkını vermedim mi sizece de, kusucaz neredeyseJ






31 yorum :

  1. Çok yaratıcı ve şık olmuş. Çiçek de hakkını helal etmiştir eminim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok iyi fikir.. ahh eski ben olacaktım doldurmuştum şimdiye dek tüm evi:)

    YanıtlaSil
  3. Sen'i okurken "atom karınca" gibi bir şey canlanıyor gözümün önünde, böyle kıpır kıpır...:)
    Dilimin ucunada Seyyal Taner'in alladı, pulladı şarkısı geldi şimdi, yani tam bu postluk oldu,
    şarkı, fıkır fıkır,
    şişeler, şıkır şıkır
    Sen'de Seyyal Taner gibi kıpır kıpır ooo gelsin eğlence :))

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuşlarr :) renkli renkli yapip yanyana dizmek lazım bu şişeleri.. çiçek de hakkını verdi wallai, bende istiyorum ama yokki apartmanın çevresinde böyle bişi..

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir fikir daha, beğenmekle kalmayıp birde uygulasam super olacak :)

    YanıtlaSil
  6. ama çok güzel olmuş bunlar :) çiçeğin sahibi görse şimdi nerde olduğunu helal ederdi bence :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel fikir.... bakalım ben ne yapabilirim evde. o simlerde almıştım geçen hafta.

    YanıtlaSil
  8. Nesli; Bence de etmeli zaten. O bahçenin dibinde ölüp gidecekti.

    Mümine; Evde çocukalrla, hele erkek çocuklarla böyle pullar mullar zor, boşver ne yapalım, onlar üniversiteye falan gittiklerinde yaparsın sende, eve kız arkadaşlarını getirirler, onalra hava atarsın mesela:)

    Sedo; Haydaaaaa, annem de arada bana Seyyal Taner der, arada Yıldız Tilbe de dediği oluyor, ama neyseki eskisine göre kilo aldım da biraz yüzüm gözüm açıldı:)
    Bak dilime doladın o şarkıyı da ama sözlerini de bilmem fizy'den bulayım bari:)

    YanıtlaSil
  9. Turta tadında yaşamak; Evet evet, rengarek yapabiliriz, çevçevelerin içine dizebiliriz sonrada..

    HAnde;yaparsın çok basit. Migrosda da satılıyor bu pullar ben oradan aldım.

    Filiz; Çook teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Zeynep; Alasını yaparsın:) Yığınla şey yapılabilir...

    YanıtlaSil
  11. içinizdeki enerji, yaptğınız rengarenk, iç açan onlarca güzel şey..harikasınız..
    bizim de günümüzü aydınlattığınız için teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
  12. Ben o çiçekten hiç bıkmadım çok güzel görünüyor, aklıma çift taraflı bant kullanıp böyle simle çalışmak gelmemişti doğrusu, iyi oldu söylediğin:) Ayrıca çok pratik biri olduğunu düşünüyorum, malzeme kullanımın, zevkin bir harika, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  13. ince işler uzmanı Nohut, yine yapmışsın yapacağını, paratik, uygulması kolay ve şık...wallahi süper olmuş ;))

    YanıtlaSil
  14. I did something similar to that, using double sided tape and glitter, but of course my photos are not as pretty as your.

    I think it's so beautiful (I'd like to learn how to do it) the way some of your photos have a blurred background. It's so gorgeous.

    YanıtlaSil
  15. yaratıcılık akıyor senden.yine hoş yine şık.

    YanıtlaSil
  16. ben ismini daha çok sevdim "PARILDAKLI" :)

    YanıtlaSil
  17. Bende çok beğendim,nasıl şık olmuş.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  18. pek anlamam bu işlerden de madem sonradan pullar dökülüveriyor ya

    yaldızlı sprey boya sıkılsa o yerlere olar mı kine ??????

    ama bu havayı vermez dimi ....

    sabitleştirici bişey yok mu ki yafff

    bana diyosun enerjine hayranım diye
    bende senin enerjine duble hayranım vallahi....

    çalışıp da eve gelsem ben bu işleri yapamam herhalde :)
    maşallah diyim sende kaşı kendini :)

    YanıtlaSil
  19. nohutcuğum...
    gurur duydum seninle:)))

    http://nicety.livejournal.com/1023551.html#cutid1

    YanıtlaSil
  20. Cok güzel bir fikir... Sahibi görseydi bahçesini sana sunardi eminim. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  21. sen hiç boş oturmazmısın canım yaaa;)sürekli bişeyler ışıldıyor ellerinde:)

    YanıtlaSil
  22. Çok hoş ve kibar olmuşlar. Ben de almıştım bu simlerden ama henüz kullanmak nasip olmadı :(

    YanıtlaSil
  23. Ay bende öyle pek cok minik siseler var cesit cesit... Denemeliyim... Fikrine saglik Nohutum..:::))

    YanıtlaSil
  24. Sizin yılbaşı masanız çok güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  25. Blogunuzla karşılaştığım güncen beri diyorum, sizin elinizin değdiği her şey güzel..

    YanıtlaSil
  26. Merve; Ben teşekkür ederim, buralara uğradığın ve üşenmeyip bu güzel yorumu yazdığın için:)

    Fadiş; Biz ailecek o çift taraflı bantın hastasıyız, keşfettiğimizden beri evden eksik olmaz. Kalınları, inceleri.. hepsi çok kullanışlı. Bir de yazdıkların için çoook teşekkürler.

    Sebi; Çok kolay çoook, zamanım olsa, evde yer olsa daha binbir çeşit şey yaparım bu yöntemle:)

    YanıtlaSil
  27. Regina; Don't say like this, I am sure that also your photos are great.
    And I don't know how can I tell you this blurred background matter.
    Firstly, I press the shutter button lightly, I see a red point on the object and then I press the shutter button strongly!


    İkiz bebek; Çok teşekkürler efendimm...

    Nilhan; :) Ona da sevindim öyleyse

    Pelin; Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. Reyyan; Aslında dökülmeyebilir hafif hafif parmakla pulların üstüne bastırmak gerek. Tabiki evladiyelik olmuyor, yani neticede gazoz şişesi:) yaparsın bir yemek te kullanırsın, belki bir tane daha, sonra bantları söker atarsın, başka şekilde kullanırsın şişeleri, yada kardeşim ben habire gazoz içiyorum, evde şişe çok da diyebilirsin, şişeleri de atarsın:) Ama yaldızlı sprey boya ile de süper olur. Bu sefer boyamak istemediğin yerleri maskeleme bantı ile kaplarsın, spreyi sıkarsın.
    Bak yazarken aklıma birşeyler geldi, ben bir iki renk sprey boya alsam iyi oalcak evde bulunsun ama değil mi?
    Bu arada benden yemek bekleyen çocuktur, eştir, anne babadır kimsecikler yok, ondandır herhalde bu enerji:)

    CepAynası; Çokteşekkürler, ben görmemiştim. GEçenlerde de şu dantelli mumluk 3-4 blogda yayınlandı, bir de kurabiyeler. Anladım ki, kırmızılı şeyler hoşuna gidiyor insanların:)))


    Sinejan; Değil mi yani, kuruyana kadar değerlendirdim çiçeği:)

    Meyra; Açıkcası, stresli bir tipim herhalde, ama biz tüm aile böyleyiz, 5 dakika boş kaldık mı herkes birbirine, ee plan ne diye sorar:))

    YanıtlaSil
  29. Ololi; Gün bu gündür, kullan gitsin:)

    Münster; Senin hazırladığın muhteşem sofralarda harika olur.

    Didem; Yılbaşı masaları kalabalık güzel oluyor, masanın üstündekilerde o zaman anlam kazanıyor, bizim eksiğimiz de bu olsun:)

    Elif; Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuş .ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  31. Your crafts are always fantastic! Easy way to transform a bottle, great!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...