2012 Senden Ümitliyim Bilesin...














33 yorum :

  1. bilirim bu duyguyu ve temenniyi Aydacım..Zira bende feci ümitliyim:)
    ümitlerinin renkleneceği ve hiç solmayacağı bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
  2. umitlerinin yeserdigi, sevgilerin birlestigi,mutlu ve de umutlu bir yil olsun sana 2012.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Muck:) ağacımı gördün mü?

    YanıtlaSil
  4. Umut olmadan yaşamak imkansız değil mi? Sana da mutlu yıllar! Ve her daim içimizi açan şahane fotoğrafların için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Nohutcugum...mutlu,saglikli, bol fotografli aydinlik bir yil olsun hepimize...

    sevgilerimle

    zehra

    YanıtlaSil
  6. hiç bitmesin ümitler...
    mutlu seneler :D

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yıllar,görseldeki şirin kurabiyeler kadar iyi bir yıl olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Mutlu yıllar Nohut :)
    Fotoğrafların neşe veriyor bana, ara ara bunu söylemeliyim sanırım.

    Hep görelim inşAllah.

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  9. Bloğuna, fotoğraflarına bakmak hep iyi geliyor bana. iyi ve mutlu seneler olsun diliyorum sana da..

    YanıtlaSil
  10. 2012 den ben de ümitliyim 2011 gibi olmasın mutlu sağlıklı ve kadrolu olmak istiyorummm

    YanıtlaSil
  11. canım yaa, umarım ümit ettiğin herşey gelir seni bulur bu yıl ;) mutlu seneler nohutcumm..

    YanıtlaSil
  12. Mutlu yıllar nohutum. ümidinin eksilmemesi dileğimle

    YanıtlaSil
  13. Ben'de ümitliyim, Ben'de :))
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  14. 2012 ye bende böyle diyorum canım.. farkını bekliyorum senden ,hadi göster kendini:))
    iyi senelerrrrr...

    YanıtlaSil
  15. tüm düşlerin gerçek,
    yeni yılın sağlık,mutluluk,şansla dolu olsun Aydacığım:)
    fotoğraf süper!herzamanki gibi...
    sevgiler......

    YanıtlaSil
  16. Bende senden çok ümitliyim bilesin..Herşey gönlünce olsun inşlh..sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  17. Aynen canım ben de bu seneye çok fazla ümitler yükledim,hiçbirimizin ümitleri karşılıksız kalmasın;)

    YanıtlaSil
  18. Mutlu bir yıl dilerim, dileklerin gerçekleşsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  19. Ayda'cim ben de senden ümitliyim :) bu sene, seni, senin güzelliklerini cok daha fazla kisiye ulastiracagina inaniyorum..
    sevgiler, dolu dolu gecsin yeni senen

    YanıtlaSil
  20. Ben ümitlerimi 48 senedir hic yitirmedim, hala da cok ümitliyim... Heyecan, umut, sevgi doluyum.... Diliyorum ki tüm insanlik bu yil benim gibi bu yil olsun... Sevgilerimle NOHUT`um....::))

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir yıl diliyorum sana canım, tüm dileklerinin gerçek olmasını, senin için iyi olan olabilecek ne varsa onu...
    mutlu yıllar canım aydacım

    YanıtlaSil
  22. Mutlu seneler canım:)
    2012 de herşey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil
  23. Neşen, enerjin, üretkenliğin hiç bitmesin. Sağlıkla yaşayacağın güzel bir yılda, yeni paylaşımlarında birlikte olabilmek dileği ile. Mutlu yıllar sevgili noHut.

    YanıtlaSil
  24. Mutlu yıllar sevgili Nohut, ümit hiç eksik olmasın :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  25. Hepinize "2012 hiç bitmesin, bi 5-10 yıl sürsün, hatta 2013 gelmese de olur, hep bu yılda kalalım" diyeceğiniz süper bir 2012 diliyorum :))

    YanıtlaSil
  26. Ümitlerinin hiç bitmemesi dileğiyle. İyi seneler.

    YanıtlaSil
  27. umıt ve umudun hep bızımle kalması dılegı ıle yenı yılın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  28. Umutlarla,güzelliklerle süslenmiş hayaller ülkesindeki masallar gibi bir yıl diliyorum,sana bana hepimize.
    Mutlu yıllar canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  29. Bu güzel ve içten dilekler için herkese çooooook ama çoook teşekkür ederim.
    Umarım hepimiz gönlümüzden ne geçiyorsa onlara kavuşuruz, umarım hayallerimizin ötesinde bir yıl geçiririz.

    YanıtlaSil
  30. yok yok sende başka birşey var.
    Bu fotoğraflar , bu göz, bu nizam... farklı bir boyut.
    TEmennilerinin gerçekleşmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  31. Good morning dear Ayda! It's a cold windy morning here, I wish I could stay home and not going to work.
    Everytime I stop by here I have to spend at least 15 minutes to enjoy your beautiful photos. I hope this year I have a chance to learn more about photography.
    I wish you a joyful 2012, may your dreams and plans come true, and that you keep taking these gorgeous photos.
    Have a very nice week.
    ps.: I would like you to know that I am adding your blog to my blogroll :)

    YanıtlaSil
  32. buda en tatlı yılbaşı ağacı olsa gerek .
    bitmeyen ümitlere

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...