Merry Christmas ve Dünün Devamı...





Şimdi hemen evden çıkmam gerekiyor, akşam da hiç açamadım bilgisayarı o yüzden yorumlar hala cevapsız.

Neyse diyeceğim şu, hani dünkü postta yazmışım ya eve gitmeye korkuyorum diye. İçime doğmuş herhalde. Bu sefer ayağıma şu naylon yağmur çizmelerinden geçirdim. Tepemde haşat olmuş şemsiye hızlı hızlı yürüyorum. Beşiktaşı bilenler bilir, Serencebey, Çırağan hep yokuş, bizim evin yolu ise minare gibi, neyse vurdum kendimi yokuş aşağa, şakır şakır yağmurun altında, tam bizim evin sokağına kıvrılacağım, virajı alırken ayağım bir kaydı... öyle devam ettim bir 3-4 metre. Altımdan sular akıyor, kolum acıdı, üst baş rezalet, elde de yine o şamsiye. Eve girdiğimde saldırıya uğramış gibiydim:) Ben düşene de çok gülerim. Eee mecbur kendime de güldüm:))









22 yorum :

  1. Eyvaah. Geçmiş olsun be Nohutum.

    Islanmaktan korktuğun için geldi bu başına. Korkunun üzerine git bak görürsün kupkuru varacaksın gideceğin yere :) Şaka bir yana ama ben gülemedim üzüldüm vallahi.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok gülerim ve çok düşerim :)
    Yine de gülmeden önce Allah korumuş diyeyim. Zira bir gun bu düşmelerden bir yerimi kıracağım ben. Aman ha dikkat et sen ;)

    YanıtlaSil
  3. Ahah! bak beni de güldürdün haline.. ben de düşene gülerim ve kendime de gülerim:) geçmiş olsun.. dikkatli ol gayri biraz:)

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun umarım kötü bir şeyin yoktur. Bende düşünce gülenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  5. Çoookk geçmiş olsun Aydacım. Ben düşünce darmadağın olurum, ağlamak isterim, ağlayamam falan. O yüzden düşene de gülemem :(

    YanıtlaSil
  6. Düsüsüne degil =) Ama sevimli anlatma tarzina benimde gülesim edesim geldi

    YanıtlaSil
  7. biri babanın köpek hikayesi, ikincisi senin bu şemsiye hikayen... :))))

    YanıtlaSil
  8. Merry Christmas for you too!!

    YanıtlaSil
  9. off neler gelmiş başına :(

    YanıtlaSil
  10. :)
    Yinede gecmisler olsun"
    İstanbulun tasları , yolları engebe dolu..
    Hele o yağmur yağınca içleri su dolunca aman ki, ne aman..

    YanıtlaSil
  11. Have you seen this Ayda ?

    http://nicety.livejournal.com/1023551.html#cutid1

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun, ben de daha birkaç gün önce düştüm hem de merdivenlerden totomun üstüne, normalde ben de gülerim düşene de düştüğüme de ama bu sefer gülemeyecek kadar feci canım yandı.
    Umarım çok canın yanmamıştır.

    YanıtlaSil
  13. Çok özür diliyorum ama ben de çok güldüm :)))
    Bir de bu yağmur çizmesi olayı çok sakat bir olay ondan emin oldum. İçine su almıyor olabilir ama o kadar çok kayıyorlar ki , kayıp düşmekten ıslanıyor insan, ki tahribat daha büyük boyutta oluyor..Bence "bu çizmeler" sarı çizmeli balıkçıların yıllardır neler çektiklerini anlamamız için tasarladıları ve topluma yaydıkları bir ürün olmalı..iyi haftalar.. :)

    YanıtlaSil
  14. Nilhan; Geçti gitti, şimdi gülebilirsin:))

    Nazo; Evet yaa, ben de çok düşüyorum telaşeden falan... Allah Korusun.

    Deli-Anne; Yok olurum diyeceğim ama zor..

    Nesrin; Kolda bir yara, bir de sırt ağrısı. Ama aklıma geldikçe gülüyorum ondan dolayı, bu acılar kabulüm:)

    Didem; Doğru bazen o da oluyor bana. KEndime bir acıyorum, aman koy ver gitsin diyorum. İşte tam ağlanacak durum, reklama ağlayacağına buna ağla diyorum:)

    MagiccCat; hayal et ama, şöyleyandan bir yatarak kayış:) Komik yani..

    Zeynep; ayrı bir bölüm mü açsam blog'da acaba,
    "pişmiş tavuklar" diye

    Alicia; thank you:)

    Buket; Yaaa, geçti ama..

    YanıtlaSil
  15. Gecmis olsun canim, dikkatli ol :) Yalniz ben düsenlere gerçekten çok üzülürüm, kiyamam bile bakmaya, gülmek mi ? Aslaaa :) Düstügümüde hatirlamam hani :) Ne ise ucuz atlatmissin...

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun, benim de bir arkadaşım düşeni görünce kontrolsüz güler, anladım seni ;)

    YanıtlaSil
  17. Yazıyı okurken tuttum kendimi önce bir şey oldu mu diye, "güldüm" deyince saldım kendimi gülmeye başladım.
    Bende hiç dayanamam düşene,önce beklerim bir problem yoksa başlarım gülmeye.Çok şükür sana bir şey olmamış. Çok geçmiş olsun. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. :) Çok geçmiş olsun. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
  19. Mutlu Noeller Cafe Nohut.

    YanıtlaSil
  20. Bir dut masalı; Evet ben de sinir oluyorum. Düz ayakkabı ile hiç rahat edemiyorum, boy cüceolunca yılalrca topuklu giy giy, alışıyorsun tabi. ama yolların, o paket taşların yüzünden topuklar mafoluyor, ayakkabum hep taşların arasına sıkışıyor zıplıyorum yüyürken:)

    Regina; Thank you Regina. I have ben following that blog but I could not see this:)

    Mor Kalemlik; ayyy kötü olmuş seninki de, benim sırtım da hala ağrıyor ama yaşın kadar gün devam edermiş o ağrı o yüzden mecbur bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  21. Zeynep; yaa özür dilenecek bişey yok. Sonuçta kötü bişey de olmadı ya gülebiliriz bence:)
    Ve çok haklısın o çizmeler yürüme yolu olan kişiler için ideal yağmurda çamurda ama çok kayıyor, dikkatli olmak lazım.

    Sinejan;tabii herzaman gülmek iyi değil:) özellikle yanındaki arkadaşın çamurun içine düşmüşse, ve çok sinirliyse sakın gülme zaten:)

    Ahu; yani:)

    Tuğçe; Çok teşekkürler.

    Elif; aynen öyle oldu gerçekten de.

    Ashley; Benim noelle bir olayım yok ama işte maksat olanlar mutlu olsun:)
    Teşekkürler ama..

    YanıtlaSil
  22. Çok geçmiş olsun sevgili Ayda (di mi?)Ya ben de bu kahve fincanını beğenenlerdenim (Fincanın tabağını daha doğrusu)Nerden nerden??

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...