İşte O masa





Biraz önce açtım bilgisayarı, yorumları okumaya başladım. O masayı merak edenler olmuş, dedim kafanızda canlansın evin hali, en azından birazcık:)

Detay fotoğraflar için biraz bekleteceğim ama artık kusuruma bakmayın...


Neyse bu fotoğraf sevgilli Cepaynası için gelsin, bir de hayallerini yıktığım için üzgünüm Gülçin'ciğim:))


Last weekend my table was like this:) I wanted to show you our messy home.


9 yorum :

  1. hehehe şu yuvarlakları ben de yapıyorummm. ve ve vee benim de öyle bir miniminnacık çekim alanım var(utanmasam da stüdyo desem yani dimi ;) )

    YanıtlayınSil
  2. Hanfendi asistanınız olabilir miyim:) Yalnız bebelerimi de yanıma alırım, yardım mı olur, felaket mi bilemiyorum:)

    YanıtlayınSil
  3. Müjde; diyelim gitsin:)

    Deli- Annem, sen gel, bebelere benim kardeş bakar, ne de olsa evimizin oğlu, anlar erkek muhabbetinden :)))
    biz de senle çiçek böcek çekeriz...

    YanıtlayınSil
  4. fotoğraf için çok teşekkürler:)))
    elimden iş gelmez,ama böyle ortamlara bayılırım ben...
    kolay gelsin...
    ortaya çıkardığın işler harika zaten...

    bu arada perşembe günkü operasyon için şimdiden iyi şanslar...
    kocaman sevgiler bir de:)

    YanıtlayınSil
  5. simdi boyle yanda bir dugme olacakti mumkunse sag elin rahatca ulasabilecegi bir yerde. hani basinca asagidan isiklar renk renk fonlar cikacakti. Hatta bilgisayarla fonlarin tonlariyla falan oynanabilecekti sanki :)
    Tum bunlar yoksa o muhtesem resimler nasil cekiliyor Nohut :) O isiklar nasil yakalaniyor? :))

    Hayallerimi yeniden sekillendiriyorum ben o zaman bu haliyle de cok sevdim onlari hem zaten benim en sevdigim fonlardan biri de anne gobegi idi :)

    Opuyorum seni ve tabi emeklerine saglik iyi ki varsin :)

    YanıtlayınSil
  6. Doğal ve samimi, en güzelide bu, sevgiler...

    YanıtlayınSil
  7. ya yalnız yaşamanın en zevkli yanı bu olsa gerek. koca dırdırı yok zırtıllayan veletler yok, dağınıklığa söylenen anne yok, işine karışan baba yok...
    orda olup yardım edemesem de seni izlemek isterdim.

    YanıtlayınSil
  8. kaç gündür okuyamadım postlarını gelicem yarın, öğle vaktinde gözümden uyku akıyooo..

    YanıtlayınSil
  9. This is a "good" mess, it's a mess that happens we are creating. What is an wonderful thing.

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...