Haftasonu Kartı - Örtmenim...



Sevmiyorum dedikçe iş çığırından çıkıyor:) İlk Çevre Mühendisliğini kazandığımda anlamamıştım ne olduğunu, 3. Sınıfa kadar da anlamadım… Sonra bir baktım ki; eee bu işin içinde Kimya var.. Tiksinirim kimyadan… Fizik, matematik severim bak, ama kimya tüylerimi diken diken yapar.  Bir de üstüne meslek o kadar genellemeler ve seçimlere dayalı ki, benim gibi kararsız biri için bu tam bir felaket…  Bu sektörde çalışacaksan, elektrik, inşaat , kimya, makine… hepsi hakkında fikir sahibi olman, ahkam kesmen gerekiyor…  Kimya dışındakilere kafam basıyor da hala oturtabilmiş değilim moldür, özgül  ağırlıktır, yoğunluktur…. Saçma..
Şimdi düşünüyorum da bizim sınıf 40 kişi falandı, bunun taş çatlasın %10 u ancak bu sektörde çalışıyordur, ben de o yüzde 10’nun içindeyim yıllardır… Kaçmaya çalıştıkça öyle bir içine çekildim ki istemeye istemeye tecrübelendim…
Bugünse ilk kez ders verdim. Kendimi asla bir sınıfın içinde hele ki tahta başında düşünmemiştim… Çok tuaftı. Çocuklar yüzlerine fener tutulmuş tavşan gibi kala kaldılar karşımda:) Biraz fazla konuştum sanırım.
Eğer konuya kendimi kaptırırsam, karşımdan da istediğim elektiriği alırsam öyle bir tempo ile konuşuyorum ki dinleyenler transa geçiyor diyebilirim. (yok bunu direk bu şekilde söyleyenler oldu da oradan biliyorum). Ama bir yandan da ben konuşurken anlattıklarımı takip etmek de zordur.. Sana burada bir şey anlatıyorum değil mi.. arka planda hard disk çalışıyordur ve başka konulara çoktan atlamıştır bile. Bu yüzden ben de zıplaya zıplaya anlatırım bir şeyi, oradan oraya geçerim, ama asla unutmam başlangıç noktasını.. Karşımdaki hah tamam şimdi bitirecek  derken, ben hııım buraya nereden gelmiştik deyip esas konuya döner anlatmaya devam ederim:)
Böyle yazınca durum ne kadar vahim gözler önüne seriliyor,  acıdım çocuklara….
Bu bizim şirket ile Bahçeşehir Üniversitesi arasındaki bir organizasyon. Bu sene Çevre Mühendisliği Bölümü 4. Sınıf öğrencilerine Cuma sabahları 3 saat ders veriyoruz. Sabah gittim kapıya sınıfı sordum, 3. katta HOCAM dediler. Hoca kim???
Bu benim ilk gidişimdi, bundan sonra da gideceğim sanırım. Ama bir daha ki sefere şöyle cool bir tavır takınayım, sen söyle çocuğum falan diyeyim istiyorum. Hadi bakalım hayırlısı…
Haaa bir de hepinizin hafta sonu neşe içinde geçsin  istiyorum…


You know I am an environmental engineer, unfortunately I don't like my job so much.. I would like to deal with another subject like decoratin, art, photography.... Maybe a day....
Today I gave a lesson at a university in environmental engineering departman. It was the first time and wierd  for me.. . I had never thought me as a teacher:)
I am very talkative person and I guess all class were shocked little bit:) I am planning that next time I will be super cool and calm...

I wish you a cheerful weekend..



20 yorum :

  1. Sevdiysen ne güzel, ben kendimi bir şey öğretirken düşünemiyorum. Başarılar hocam :)

    YanıtlaSil
  2. süpper keyifli anlatmışssın, ben o kadar becerikli değilim sanırım anlatmak/eğitmek konusunda.. anlamazlar ise kızıyorum ders verdiğim yeğenlerimee..
    ama değişik bir deneyim oluyordur sanırım senin için de canım, keyfini çıkar en iyisi.. belki sever ve akademisyenliğe dönersin ne dersin ;)

    YanıtlaSil
  3. iyi hafta sonları hocam ;)

    YanıtlaSil
  4. ohh ne guzel , bak goreceksin ogretmen olmak dunyanin en lezzetli seyi, insaallah bende o lezzeti tekrar alacagim gunlere varirim. KOlay gelsin ...

    YanıtlaSil
  5. benden tavsiye gençler dersen çok daha etkili oluyor bir de arada önemli denilen yerlere yendien bakın önemli deidniz mi kilitleniyorlar caba ne demek istedi sınavda mı çıkar offf ne ozr dur bir kez daha da dikkatli dinleyim havasına bürünüyorlar:) Anladığım kadarıyla işin içindeki birinin deneyimleri ve alan uzmanlığı harmanlı bir ders sunumu süpper

    YanıtlaSil
  6. İyi hafta sonları hoca hanım;)

    Bu arada ben kimya mezunuyum:))))

    YanıtlaSil
  7. güzel olmuş ama, örtmenim, devamını bekliyoruz... :)

    YanıtlaSil
  8. Eminim.. Size öğretmenlikte çok yakışmıştır

    YanıtlaSil
  9. iyi olmuş ama ya, örtmenim, devamını bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
  10. Çok şekersin ya,keşke senin derslere ben de girsem:)))

    YanıtlaSil
  11. gelsin yeni maceralar :)) hocamm :)

    YanıtlaSil
  12. Muhahahahha.. ne diyeyim.. alem örtmen görsün çekilin gayrii..:)

    Foto konuşuyor ama kıskandım inan.. kaç zamandır nar fotoğrafı çekmek istiyordum, ayıklamaya üşeniyorum ama sen bütünüyle hariğkalar çıakrtmışsın..

    YanıtlaSil
  13. Öğretmen mi oldun Aydaaa? :) Ne güzel, sıkıcı iş hayatına biraz renk gelmiştir; değişiklik iyidir derler ama umarım öyle olmuştur senin için de ;) Mutlu haftasonları dilerim...

    YanıtlaSil
  14. Ben de bilmeden hızlı okudum sanırım,bir solukta..yazının içeriğine cuk oturdu, yansıması kamil oldu ;)

    YanıtlaSil
  15. KİMYA KONUSUNDA HEMFİKİRİZ. HOŞ BENİM FİZİK İLE DE YILDIZIM BARIŞMIYOR. NİYE SAYISAL OKUDUM ONU DA BİLMİYORUM.

    HEP ÖĞRETMEN OLMAK İSTEMİŞİMDİR. SANA YAKIŞIR BE NOHUTUM.

    İİ HAFTASONLARI

    YanıtlaSil
  16. Heyy süper bi deneyim..Belki sever üniversiteye düşey,dikey yada öyle bi geçiş yaparsın..Çalış çalış şirket peşinde nereye kadar gençlerle takılmak fena olmayabilir;)

    YanıtlaSil
  17. Öğrencilerle ilgili maceralarını bekliyoruz...
    Affettin mi beni örtmenim :(

    YanıtlaSil
  18. aaa öğretmen mi oldun?? ama var ya kesinlikle çok iyi olacağına inanıyorum.keşke tüm öğretmenler senin gibi çok yönlü olsalar..başarılar canım..

    YanıtlaSil
  19. güldürürken düşündüren bir yazı olmuş.. gülerken ne mi düşündüm ;
    "hocam bu anlattıklarınızı sınavda soracak mısınız " :)
    iyi pazarlar..

    YanıtlaSil
  20. Ne keyiflidir senin derslerin :)
    Misafir öğrenci olabilirmiyim örtmenim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...