Beklemedeyim.. Tamam...







Bazen bilgisayar ekranının başında dehşete düşüyorum.. O kadar güzel, inanılmaz şeylerle karşılaşıyorum ki.
Bazen de içim sıkılıyor...
Güzellikler karşısında yapacak hiç bir şeyim yok. Şimdi mesela bu çiçeklere, bu renklere bakarız bakarız, ayy çok güzeller deriz, eee sonra... Yesen yenmiyor da...
Renkler, onların birbiri ile uyumu hayatın anlamı... Her duygunun bir rengi var.. Bu gördükleriniz tek kelimeyle mutluluğu anlatıyor...
En basit bir şey bile rengi ile başımızı döndürebiliyor. Mumluklara bakın... Dümdüz camken pazarda görsek başımızı çevirip bakmayız bile. Ama birazcık renk onları nasıl da sevilesi yapmış.





Kaynak ; Armasdesign


Çiçeklerin arkasındaki tablo Michelle Armas'a ait. Renkleri o kadar güzel kullanıyor ki eserlerine hayran olmamak imkansız. Ressam olsaydım onun eserlerine benzer şeyler yapmak isterdim...
İnşallah emekliliğimde hayalimdeki gibi bir yerde yaşarsam, sabahtan akşama rengarenk boyaların içinde kaybolmak istiyorum. Beni takip edin çok ünlü olmayı planlıyorum:) Elbet bir gün içimdekileri dışa vuracağım.. şu anda sadece beklemedeyim o kadar... (bu da züğürt tesellisi oluyor sanırım...)

Kısacası bu güzellikler karşısında tek yapabileceğimiz onları görebildiğimiz ve hissettirdikleri için şükretmek... Gözlerimi çok seviyorum...

Herkese rengarenk bir hafta diliyorum...





Sometimes I am terrified opposite of the computer screen. I am seeing a lot of incredible, beautiful things... But Sometimes I feel desperate... I can not do anything in the view of beauty.
These flowers, for example...
We can look at these lovely colors and we can say only what a nice thing.. that's all.
We can not eat them ....

Colours and their harmony with each other I think ; the meaning of life ...
Every emotion has a color. These images explains the happiness in one word ...
Even the most simple thing with the colors can be unique. For example these simple candle holders, how the colors made them lovely.

The painting of the behind the flowers is belong to Michelle Armas. Colors are so beautiful. It is not possible not to admire her works.

If I were a painter. I'd like to do something similar to the works of her.
I hope when I will be retired, if I can live my dream place, that time I will play with colors from the morning to night. I want to get lost in colors. Follow me, one day I can be very famous. Now I am just waiting:) (I think, This is a consolation for the impecunious )

In short, in the face of this beauty, we can be thankful... I love my eyes ...

Happy colorful week....



12 yorum :

  1. Sana da rengarekn,güzel bir hafta diliyorum Nohutcugum...sevgiler


    zehra

    YanıtlaSil
  2. O gül nasıl açmış öyle kocaman, sonuna kadar, birazdan yapraklarını döküverecekmiş gibi, güllerin bu halini çok seviyorum ben. Ressamın kullandığı renkler gerçekten iç açıcı, iyi haftalar sana:)

    YanıtlaSil
  3. Neden züğürt tesellisiymiş,olur mu olur da meşhur olunca Biz'i tanımazsan var yaaa ...:)
    Elinde çiçekle gelince Tenten " ne ki şimdi bu solup gidecekler,bari kalıcı bir şey alsaydın" diyorum,aslında onların solup gitmesine dayanamadığım için öyle yapıyorum ve evet onlar tek kelimeyle mutluluğu anlatıyor...

    YanıtlaSil
  4. Görebildiğim için şükrediyorum.

    Bence bu kadar iç açıcı postlar yazan birinin içinde acayip bir cevher vardır. eminim ki harika şeyler yaratırsın. ben seni izlemeye sonuna kadar devam edeceğim:) ünlü bir arkadaşa ihtiyacım var hava atmak için :) hehe

    YanıtlaSil
  5. Sağol Zehra. Hava her ne kadar kapalı olsa da biz umursamaya çalışalım..

    Fadiş; ben aslında çok da gül sever biri değilim ama benimde bu halleri çok hoşuma gitti.

    Sedo; hele ben bir ünlü olayım, eğer tanımazsam seni kafamda paralarsın o çiçekleri:)

    Küçük mucizem; ne güzel şeyler yazmışsın, nasıl teşekkür edeyim ben şimdi sana...

    YanıtlaSil
  6. mutlu güzel bir hafta olsun..

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok güzeller. İnsanın ruhunu dinlendiren bir post olmuş canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Post başlığını şifreli bir mesaj olarak üzerime alıyorum,anladım gibisinden göz kırpıyorum...;)
    hiç bencil Sedo :))

    YanıtlaSil
  9. hahahaa .
    anlaşıldı ... tamam... gibilerinden yani....

    Mesaj yerine ulaştı .. ozaman mutluyum:)

    YanıtlaSil
  10. emekli olmayı beklemeye ne gerek var gerekli şeyleri al karşında dursun an gelir ilham perisi yanı başına konar böyle böyle resme de başlarsın;)

    YanıtlaSil
  11. :) bende sana katılıyorum ama gel gör ki zavallı kardeşim benim bu hobilerden epey bir bunalmış halde, yemek masasının üstü zaten doldu, bir de tuval alıp salonun ortasına koyarsam iyice sinirlenebilir.. O yüzden ya emekli olup buralardan gidicem ya da kardeşimle boşanacağız..

    YanıtlaSil
  12. sevgili cafenohut. ne güzel bir paylaşım, nasıl bir duygu seli olmuş bu. hayatım birkaç dakikasını bu görsel şölenle doldurdun. o çiçeklerin beynimin kıvrımlarında yaydığı enerji, o tablonun renkleriyle ruhumda kelebekler uçurdun. sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...