Son ki üç dört... Rahatlıyoruz....


Bugünlerde işyerinde epey bir yoğunum, yazmak istediğim bir sürü şey var ama zamansızlıktan yazamıyorum. Bir şey yaparken aklım öbüründe.. O kadar yorgun hissediyorum ki kendimi..
Beynimi çıkartıp leğenin içinde domestoslu suya basmak istiyorum.. Şöyle sabaha kadar kabarsın, dursun. Bütün ikirciklenmeler, kuruntular, planlar, yapılacaklar... hepsi hepsi silinsin, tertemiz olsun, sonra koyayım yerine..
"eee ne yapıyoruz şimdi" diyip sırıtarak bakayım etrafıma.. Her onbeş de bir bunu yapayım sonra...

Ohh ne ala.. Çok mu dertlendin, çok mu kafan karışık, ne yapacağını mı şaşırdın, bas leğene beynini.... (siz de leğene basmak deyimini kullanıyorsunuzdur umarım...)

Kıssadan hisse; sadece beyin boşaltmak adına bugün sizlerle bu sarı ve turkuvazdan oluşan sevdiğim kareleri paylaşmak istedim. Baştan sona, sol elimiz çenemizin altında, gözler kapandı kapanacak bir halde,  bakalım bakalım.... "hııııım" diyelim... Birazcık rahatlıyalım....

Hadi ben yoğunum yorgunum anladım da size niye aynı halsizliği aşılıyorum ki... tamam nasıl isterseniz öyle bakın en iyisi....


Kaynak ; ohposh

Kaynak; Shabby apple

Kaynak ; lakbdesign

Kaynak; pauladeen


 Kaynak; jenniferjohner

Kaynak; madebygirl

Kaynak ; ohdeedoh


Kaynak; etsy

Kaynay ; Etsy


Kaynak ; bhg

Kaynak; houzz

Kaynak ; louiserastall


Kaynak; suzyclement


Kaynak; frkmayasloft




Nowadays I am very busy at the office. I want to write or do a lot of things but I don't have enough time. And when I do something, at the same time I want to do another thing. It is very exhausting.
But I have a plan:) I wish I can remove my brain and put a small basin and drop little bit bleacher.  It stays there until the morning.
All delusions, plans, things to do.... delete all, get clean.. then I can put instead. and " what do we do now" I can say while looking around.
Today I would like to share some relaxing images with you...
From start to finish; left hand under the chin.... eyes half closed... let's look at and relax...





19 yorum :

  1. ıhhhhhhhhhh.. neffiiiisss

    YanıtlaSil
  2. domestos fikrine bayildim! soyle cam kokulu olanindan kullanayim ben ferah ferah olur :) ne guzel ki en sevdigim renklerden biri hatta birincisi saridir benim o yuzden daha da cok icim acildi...

    YanıtlaSil
  3. Harika resimler, gerçekten dinlendirdi.

    YanıtlaSil
  4. turkuaz ve sarı ne kadar da yakışmış birbirine, çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. sarı kurdale ile bağlanmış mavi paketi görünce " sarı kurdalem sarı" şarkısını söylemeye başladım,farkında olmadan...
    Sarıyı sevemedim gitti öte yandan maviler Ben'i benden aldı...:)
    Hadi Sen'de Biz'imle gel tatile,çok iyi bakarım Sana..söz :)

    YanıtlaSil
  6. üzerimdeki yorgunluğu hep yaz rehavetine yorsamda boyumdaki 3 tanecik pıtıcık pardon fıtıkcık

    günahını alma yaz havasının diyor :)

    demin kurabiye yoğurdum, sanki harç karışştırdım mübarekler bi güzel ağrıyolar şimdi

    o yüzden beynimi leğene basmak yerine LA Havle çekip duruyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. Deli Anne; güzeeelll... Arada bir derin derin nefes de aldık mı tamam..

    Gülçin, çam kokulu olanından kullanmak gerçekten çok daha mantıklı, dağ başını duman almış modunda dolanırız etrafta hem ozaman:)

    Nazmiye, ohh ne güzel..

    Fadiş; Bende çok seviyorum bu ikiliyi..

    Sedo; Sarıya karşı tutumumu ben bir türlü belirleyemedim. Hakka bu konuda yazmayı bile planladım bu sabah:) Ama sizinle tatile gelme fikri pek bir güzelmiş... Mutfakta senin çırağın olarak boy gösterirdim artık:)

    Muhabbetsofrası: haha çok güldüm La havle haa...

    YanıtlaSil
  8. tam senin rehavetini okurken, sol elimin çenemde olduğunu fark ettim son paragrafa geldiğimde.. rehavet tesadüfü bu olsa gerek ;)
    beyni çamaşır suyuna bastırmak işe yarasa ne güzel olurdu yaaaff.. abuk subuk düşüncelerden arınsak, daha keyifli olurdu sanırım herşey :)

    YanıtlaSil
  9. :) esas tıkalı burnumuza lavabo aç damlatabilseydik süper olurdu :)

    YanıtlaSil
  10. Hani AutoCAD'de purge yapardik ya buyuk cizimlere bende hep keske beynime de yapabilsem diyorum, gereksiz seylerden kurtulabilsem. Zaten hayatta eger AutoCAD komutlarindan kullanabilsek cok guzel olurdu diye de bir teorim vardir her zaman. Ama camasir suyu da olabilirmis yani.

    YanıtlaSil
  11. Her purge komutunu kullandığımda kendimi bir hafiflemiş hissederdim ben de ne hikmetse.
    Ama yine de "zoom dynamic"i.. tek geçerim...
    Bak bunu da hayata uygulanabilirmiş aslında bir uzaktan bak olaya, hop bir yaklaş... Olmadı tekrar geri çekil... dans eder gibi:)

    YanıtlaSil
  12. ben de böyle zamanlarda " iki su çitilesem beynimi" derim. bulmuşsun yine güzel şeyleri,soktun aklıma o banyoyu :)

    YanıtlaSil
  13. Sarinin bu kadar icimi actigini farketmemistim acilen eve sari bi seyler almam lazim

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel fotoğraflar, benimde içim açıldı görünce. Evimde yapabileceğim ufak tefek değişiklikler içinde fikir aldım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. pekiii sevgili nohutçum, sen "beynini çıkarıp leğende domestoslu suya basmak istiyorum" yazmışsın ya ( ki bu deyimi kullanıyoruz biz de ) peki ben onu ne okumuş olabilirim sence? "domatessoslu"

    durumum çok mu vahim?iyileşecek miyim sence?

    YanıtlaSil
  16. :))) domates sosunda bekletirsen 3 günlük rahatlarsın sadece, etrafa yumuşak yumuşak bakarsın, hafif bulanık, ama onun içine bir de elma sirkesi damlatırsan 5 gün idare eder seni:)))

    YanıtlaSil
  17. bende beynimi leğene gömmeye razıyım:) çamaşır suyundan fosur fosur kabarmak için heyecanlıyım:)bu fikri çok sevdim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...