Panjurları kapa ve sessiz ol!


Kendimi bildim bileli bu tarz panjurlar çok hoşuma gitmiştir.
Günün birinde , emekli olup da İstanbul'dan kaçtığımda, işte evimin pencerelerine bu aşağıda gördüğünüz mavi ya da beyaz panjurlardan yaptıracağım. Hem kendime, hem size de söz veriyorum.
O zaman bütün gün evde alacağım ya, öğle saatlerinde kapatacağım panjurlarımı camlar açık, uzanacağım koltuğa elimde de bir kitap içim geçecek, gözlerim kapanacak sonra birden kitap elimden düşecek ve küt diye bir sesle irkileceğim. Anlaşılacağı üzere kalın kitap okuyor olacağım.
Ne güzel bir hayal...Bütün bir günümü en ufak ayrıntılarına kadar hayal edebilirim.










 
Ever since I can remember that I love so much this kind of shutters.One day, When I am retired and left from İstanbul, I will have these blue or white shutters on my house windows. I promise you and myself:)
That time all during day I will be at home and I will close my shutters but windows will be still open at noon..I will lie down a sofa with a book and I will nap... What a nice dream..
I can imagine the whole my day until the slightest details.

12 yorum :

  1. ben de aynı hayalin kırmızılısını kuruyorum :) Detayda ufak tefek farklılıklar var tabi ama yaşattığı duygu aynı sanırım ; huzur..

    YanıtlaSil
  2. babanemin evinin panjurlari bunlarin demir versiyonu idi. Demir olmasina ragmen isigi icine alisi, soyle uzaninca pencereden getirdigi isik, serinlik cok guzeldi.
    Hele tahtasini dusunemiyorum. cok huzurlu hele bugun huzura gercekten ihtiyac varken iyi oldu.
    cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. mübarek gün
    kim bilir dileğin dua niyetine geçmiştir.
    Bi bakmışsın senin planladığın zamandan bile önce oluvermiş :)

    YanıtlaSil
  4. niye emekliligi bekleyesin. evin bir odasina yaptirabilirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Rooms number 5 and 7 are stunning! I've always loved this kind of window treatment as well.

    YanıtlaSil
  6. Burcu; evet yaa panjurlu ev huzurlu evdir sanki:)

    Gulcin; Bugün hiçbirimizin içinden birşey yapmak gelmiyor bence...

    Muhabbet Sofrası, Amin diyelim o zaman. Böyle bir günde kaybettiğimiz şehitlerimizin de mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  7. Arzu; Şuanda oturduğumzu eve hiiiiç uygun değil bu panjur olayı... Hem panjur hemde bahçe hemde deniz kokusu isteyinde hepsi birden ancak emeklilikte olabilir diye düşündüm:)

    YanıtlaSil
  8. Nasıl güzel olur...ama buna uygun mobilayalar da çekmez mi insanın canı..çeker:)

    YanıtlaSil
  9. Sayfanizi yeni kesfettim. Cok ilgimi cektigini belirtmek istedim. Fotograflar, yazilar hersey cok guzel.

    YanıtlaSil
  10. ahhhh ahhh. ne guzel bır hayal. benımkıyle cok benzer. benımkınde muzık ve resım yapmakta var, ama oglen uykusu kesın... hayalımde bu mekanları kullanmayı dusunuyordum bundan sonra.
    tesekkurler paylasım ıcın.

    YanıtlaSil
  11. bu pancurla içeriye açılıyor gibi gibi geldi bana yanılmıyorum değil mi ? Bu durumda o lanet olası tüllere ve yan kötürlerede gerek kalmıyor demektir bayılırım vallahi böylesi dekorasyona :)

    YanıtlaSil
  12. 2 yıldır bomboş duran evin bir odasını iki gündür yukardaki o maviden, o sarı dan ve orda bulunmayan çimento grisinden boyuyorum.
    nasıl bir mutluluk nasıl bir enerji patlıyor anlatamam! önceki evimde o maviden jaluzi almıştım bir pencereye... köpeklerim darmaduman edene dek gün ışığı koridoru maviye boyuyordu, üstelik çok ucuzdu bu mutluluğu satın almak :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...