Kelebek Yakaladım....


Dün akşam görmüştüm Sweet Paul'un blogunda gördüm bu kelebekleri ilk olarak. Bugün ise bir çok blogda karşılaştım.
Oldukça basit ama bir o kadar da şık ve sevimli. Bir arkadaşa verilebilecek en güzel hediye... İnternetten tonla kelebek resmi bulabiliriz, onları irili ufaklı kesip kuru dallara yapıştıracağız o kadar... 
Bu fanuslar bazen çok pahalı oluyor onun yerine geniş ağızlı büyük kavanozlar da kullanılabilir, Ikea'daki kavanozlar mesela... En kısa zamanda yapılacaklar listesine ekledim bile ben...












Yesterday evening I saw these butterflies on Sweet Paul blog.
Today I came across with them on lot of blogs.

It's very simple but so chic and cute. The most beautiful gift to be given to a friend ... we can find a lot of Butterfly image from the Internet, large and small branches, cut and fix them.

These bell glass are sometimes can be very expensive, large wide-mouthed jars also can  be used instead, for example; Ikea's jars ...
I even added a to-do list as soon as possible



17 yorum :

  1. Nohut bak bu kelebeklerle aklımı başından alıyorsun ona göre:)

    ben kelebeklere bayılırım bunları gördükçe içim gidiyor,senin kelebekli muffinleri gördüm dün gece neredeyse o kelebekli kesme aparatı gidip alasım geldi.
    aaah nohut ahhh yapmaaaa yapmaaaaa:)))

    YanıtlaSil
  2. ne kadar hoş olmuş ya!güzel kavanoz bulmalı, ikea'da var öyle mi?

    YanıtlaSil
  3. Yıldız; kelebekli abaratı Kabalcı Kitap evinden almıştım, Nezih'de de var ama... Gönder adresini mailime sana hemen gönderirim bir tane.:)

    Büşra; geniş ağızlı birşeyler var gibi hatırladım ben. Belki haftasonu gideceğim Ikea'ya görürsem alırım sana da haber veririm olur mu..

    YanıtlaSil
  4. Ne huzurlu bir blog burası.Keşfettiğim günden bu yana her gün merakla girip bakıyorum yeni güncellemeler var mı diye.Benim eşim öyle aksi ve ters bir insan ki günde belki 10 defa kırıyor kalbimi,bende yine ağlayıp darlanmamak için bu bloga giriyorum ki neşem yerine gelsin.Benim huzura kaçış yerim de burası,nasıl teşekkür etsem az.ancak buradan size sevgilerimi gönderebilirim.
    Banu.

    YanıtlaSil
  5. Yine :)bunlar da çok güzel ...sen ne zevkli ve yetenekli bir kızsın.
    Bloguna bakmaktan büyük keyif alıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Birazcık da olsa kafanı dağıtıp mutlu oluyorsan burada ne mutlu bana Banucum...

    Çok teşekkür ederim Natali kalp kalbe karşı diyeyim:)

    YanıtlaSil
  7. Bende deneyeceğim çok sevdim. I will try too.I love so much.

    YanıtlaSil
  8. başlığı gördüm daldım içeri :)

    zira küçüklüğüm geldi aklıma

    küçükken kuznele birlikte kelebek yakalardık

    zor olurdu biraz ama olsun yakalardık

    sonra onları kibrit kutusuna koyardık( büyük boy kutu ama )
    maksat kutunun kapağını açınca hepsi birden uçsun bizde sevinçle el çırpalım

    ama nerdeeeee her seferinde kapağı açıp hazır ve nazır beklerdik ama kelebekler çoktan mefta olmuş olurdu :(

    hey gidi çocukluk heyyy :)

    YanıtlaSil
  9. tam da sabah sabah kızım kelebeklerden bahsetmişken bu ne ki şimdi :) bu kadar tesadüf olamaz heralde

    YanıtlaSil
  10. Seni tutabilene aşkolsun !
    http://sooqueeugosto.blogspot.com/2011/07/para-o-final-de-semana.html

    YanıtlaSil
  11. valla işi falan bırak bir dükkan aç sen :))

    YanıtlaSil
  12. Seni ve kelebeklerini çok sevdim cafenoHut ;) Tüm blogunu didikledim diyebilirim *-* Haftasonu evin içinde fotoğraf çekimleri, Canon fotoğraf makinesi, sürekli yeni fikirlerin hayata geçirilmesi, Beşiktaş,... Ha, bir de fotoğraf düzenlemeleri ile bilgisayar başında akıp giden zamana karşı koyamama... derken birçok detayla o kadar yakın buldum seni kendime :) Anlatımın çok samimi, eminim içtenliğinin yansıması. Daha sık yaz sen, günümüzü aydınlat, emi :) Öpüyorum seni çok!

    YanıtlaSil
  13. harika bir blog.bütün blogu gezip harika fikirler edindim.Anlatımınız harika oldukça içten ve samimi o kadar sevdimki belki yeni bir ileti girmişsinizdir diye gün içinde bir kaç kez bakıyorum
    en çokta evinizin balkonunu merak ediyorum.sevgilerle DERYA

    YanıtlaSil
  14. Muhabbet sofrası; biz de kardeşimle uçanı kaçanı yakalardık, benim favorim kara sineklerdi. Canilik diz boyu, kanatları kopartır, pencerenin pervazında yürütürdüm onları.. Morul falan da yemezlerdi sinir olurdum..

    Collette; gittim baktım gördüm.. teşekkürler:)

    Buket, bunu annemle babama da söyler misin:)

    Demet , Derya; çok teşekkür ederim, Ama sanki birazcık stres yaptım siz böyle güzel şeyler yazınca.. Umarım hep sizin hoşunuza gidecek şeyler yapabilirim..

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş, bayıldım. ellerinize sağlık. Kelebekler eeennn sevdiklerimm...

    YanıtlaSil
  16. bloğunuzla yeni tanıştım.. herşey çok renkli,zevkli ellerinize emeğinize sağlık :) bende kelebekleri çok seviyorum bütün evi kelebekle donatasım geldi :) yeni yayınlarınızı heyecanla bekliyorum.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...