Haftasonu Kartı - Tatil kapıyı çalınca....





Zorunluluklar beni her zaman bunaltmıştır. Yooo karşı gelmem, bu mudur der boyun eğerim…. Mesela 9-6 çalışmak hiç bana göre değil, ama yıllardır bu şekilde çalışıyorum.

Esnaf olmayı hep istedim ben... Yakın çevremdeki herkes bilir benim hortum sevdamı ve bu hayalimi…
Sabah erkenden kalkacağım, eşe dosta günaydın - hayırlı işler diye diye geleceğim dükkanıma, çaycı hemen getirecek çayımı beni görünce, dışarıya da masa atacağım... Elimde hortum dükkanın önünü yıkayıp gelen geçenle şakalaşacağım.. Sonra oturup müşteri bekleyeceğim gamsız gamsız gazetemi okurken…. Gerçi ben fazla oturamam mutlaka birşeyler yaparım ama en azından ne istersem onu yaparım.. Kafa patlatmam yani hidrolik hesaplara, vananın çapına, savak yüküne…
Ya da Karpuz kamyonunun tepesinde karpuz fırlatıcısı olmak isterdim.  Tek derdi karpuzu düşürüp patlatmamak. Hop hop atarsın bir ahenkle kapruzu karşındaki de konsantrasyonu kuvvetli biriyse, ahenkle dans edersin karpuzları fırlatıp tutarken.. O sırada bir yığın hayal kurabilirsin mesela… Kamyondaki karpuzlar bitince bir çay söylersin, işini tamamlamış olmanın verdiği mutlulukla… fiziksel güç yaa kafan rahat ya.. Bu dünya değmez daha fazlasına…

Neyse sonuç olarak biz bu akşam yine Altınoluk yolcusuyuz. Ama bu sefer bir haftalığına… Ben bu iş hayatının en çok tatile çıkışlarını seviyorum…

Arabayı öyle bir yükledik ki sanırsın bir daha dönmeyeceğiz… Götürdüğümüz şeyleri buraya yazmaktan imtina ile kaçınıyorum… O kadar birbiri ile alakasız saçma sapan şeyler ki anlatamam. Tatildeyken nasıl bir ilham gelir kestiremediğim için dün akşam evde eller arkada, şahin bakışları ile dolanarak, topladım koydum bagaja ne bulduysam, ıncık gıncık poşetlerde. Deniz otobüsüne binerken hani bagajı kontrol ediyorlar ya, işte en çok o zaman utanıyoruz.

(Kısacası diyecektim baktım çok yazmışım... ) Diyeceğim o ki; bir hafta buralarda olmayacağım. Orada internet bağlantım da yok, yani anlayacağınız sizin yorumlarınıza cevap veremeyeceğim ya da güzel postlarınıza yorum yapamayacağım için şimdiden kusuruma bakmayın…

Hepinizi çook çook öpüyorum.


This evening we are going to Altinoluk for our annual vacation. I won’t be here for a week because of this I am very sorry for can not comment to your nice posts and your messages.
See you after a week…
A big kiss and happy weekend.





14 yorum :

  1. hayaller güzelde ahh bide gerçek olsa

    mesela benimde şöyle rengarek ipliklerle ve kumaşlarla dolu nakış dükkanım olsa

    renkleri katıp krıştırıp güzel güzel kanaviçeler işlesem kızların çeyizlerine

    dua niyetine ya rabbim :)


    şimdiden iyi tatiller diliyelim o halde
    bakalım bize ne gibi güzelliklerle döneceksiniz :)

    YanıtlaSil
  2. İyi tatiller nohutçuk. Ben de çalışmanın en çok mesai bitişlerini seviyorum :)) Bol bol dinlen, üret, enerjini topla ve geri gel ;)

    YanıtlaSil
  3. bende en çok bizim ofisteki çaycı bayana özenirim. hep onun yerinde olmak isterim. en fazla çayım iyi demlenmedi diye moralim bozulurdu :)ne kadar büyük hayallerim varmış meğerse :)

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller, yeni aile maceralarınızı heyecanla bekliyorum. Tabii bir haftada üreteceğin 235 güzelliği de :)
    Yazılarını hep yüzümde bir gülümsemeyle okuyorum.

    YanıtlaSil
  5. istersen dediğin gibi olur valla billa bak:)

    hadi iyi tatiller,özletme kendini fazla,güzel güzel dinlen gel canım;)

    YanıtlaSil
  6. iyi tatiller, yanına aldıklarınla neler yapıcan çok merak ediyorum. sevgiler .)

    YanıtlaSil
  7. Insanin kendi isi olmasi gibi var mi? Altinoluk'u cok severim. Babamlar Ayvalik'ta. O yuzden babamlara gittikce mutlaa Altinoluk yapariz. Iyi tatiller iyi eglenceler.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Happy weekend to you too :)

    YanıtlaSil
  9. Keyifli ve bol ilhamlı bir tatil olur umarım, maceralarınızı merakla bekliyor olacağım :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. altınoluk tatil için süper bi seçim.. temiz hava bol güneş.. ohh mis..iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  11. emel sayın söylerdi ;rüyalarr gerçek olsa :)
    çok renkli,bol fotolu,fayideli bir tatil olsun da bol bol post okuyalım Müjde ;)

    YanıtlaSil
  12. ne kusuru :)
    iyi tatiller ;)

    YanıtlaSil
  13. Have a nine holiday Cafenohut:)

    YanıtlaSil
  14. I'm back here to wish you a great vacation, and to say that I LOVE these birds!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...