Bugün bunu sevdim... Natalia Vodianova





Natalia Vodianova'nın bu güzel fotoğrafları yaklaşık 2 yıl önce fotoğrafçı Caroline Schiff tarafından çekilmiş. Dekor, renkler, parlaklık, ışık, kıyafetler hepsi çok hoşuma gitti. Natalia Vodianova için zatem söylenecek pek birşey yok. Her zaman muhteşem...

Bu arada Caroline Schiff'in web sayfasındaki videoları da güzel görmek ve biraz da rahatlamak istiyorsanız seyredin bence...





These beautiful photos of Natalia Vodianova had taken by photographer Caroline Schiff. Decor, colors, brightness, light, clothes I enjoyed all of them.
Already there is nothing to say about Natalia Vodianova. She is always amazing ...


In the meantime, if you want to be relax and to see the beautiful, you should watch the videos in the Caroline Schiff website .






9 yorum :

  1. Evet ama bence bunca güzel ve ince kadınları fazla göze sokmasak.. bögühühü (Hülya Koçyiğitin epeyce dombilisi ağlayarak, titreyerek kaçar:P)

    YanıtlaSil
  2. Bakma sen onun böyle gözüktüğüne, photoshop mucizesi şimdiki gençlik, hem bekle 2 çocuktan sonra tombilinin kralı olur bu kızcağız:))

    YanıtlaSil
  3. bu gece tesadüfen rastladım bloguna daha önce nasıl görmemişim şaşırdım kendime. yazıların çok içten. izlemeye aldım şimdi geriye dönük hepsini okumaya başladım, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  4. Fabulous! Loving these chic outfits! Enjoy the wonderful day, Kellie xx

    YanıtlaSil
  5. sanırım bu kadının çocuğu da var :((
    maşallah çok güzel hatun. kıyafetler de çok hoş bence.

    YanıtlaSil
  6. bugün bende bunu sevdim ve geçen haftalarda aldığım +2 kilom gözüme battı. Akşama sırf salata yemeliyim :))

    YanıtlaSil
  7. fotoğraf falan hikaye. herkes kadının kilosuna odaklanmış durumda :)

    YanıtlaSil
  8. Atolye Nott; çok teşekkür ederim, Hoş geldin o zaman ...

    bahated; deme yahu... biz yine yoktur yoktur diyelim.. hiç goggle'lamıyalım bile..

    Hande;Ben de dün sabah öyle demiştim ama akşam neredeyse yarım kilo dondurma yedim:(

    Nilhan; haklısın gerçekten de:)

    YanıtlaSil
  9. Thank you Kellie, have a nice day to you...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...