Oldum Renga Rengarenk

Parlayan güneşi görünce baharın bir an önce gelmesini istedim. Kışı seymiyorum. Tabii eğer kar yağarsa sevebilirim… Ama böyle kuru soğuk, renksizlik, kasvet hiç bana göre... Gerçi sokaklarda bahar çiçekleri satılmaya başlanmış, ikea’da da mis kokulu sümbüller vardı, dayanamayıp bir yığın aldım.
Evin her köşesinde çiçekler olsun istiyorum. Tabii bu her zaman mümkün olmuyor.  
Ama dün akşam keşfettiğim bir blog sahibinin evindeki renkler acayip hoşuma gitti. Haftaya çiçeklerle başlamak istedim. Umarım sizin de hoşumuza gider;

Ev o kadar canlı ki insanın durduk yere zıp zıp zıplayası geliyor:)



Şu renklerin canlılığına bakar mısınız?  Resmen kendimden geçiyorum bu fotoğraflara bakarken:) Flicker'da daha bir yığın fotoğrafı var bu evin. Blog adresi de: http://nestdecorating.typepad.com/ ...
Fırsat buldukça bakın içiniz açılsın...

Bu arada cumartesi akşamı misafirlerimiz geldi. Bir iki şey dışında herşey istediğim gibi oldu. Yeni bir fotoğraf makinası almayı planlıyorum, işte o zaman burada fotoğraflarımı da görebileceksiniz. Tabi ki çok amatörce şeyler ama öğrenmeye kararlıyım... Neyse menüyü daha sonra yazacağım. Tarifleri de tabii.

Şimdilik sadece herkese rengarek, misss gibi bir hafta diliyorum...


2 yorum :

  1. Budur işte renk renk güzellik.Tanrı renkleri görmemizi istemeseydi bize görme yeteneği vermezdi ki:)Senin bloğun da çok iç açıcıymış,tam bana göre.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çoook teşekkür ederim. "Umarım hep size göre" kalır bu blog..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...