Cüzdan Dosyası

2-3 hafta sonra bir arkadaşımın doğumgünü. Ona uygun fiyatlı ama hoş bir hediye almak istiyorum. Aslında alışveriş merkezlerindeki mağzalarda görmediği bir şeyler arıyorum… Çünkü tüm ürünleri biliyor neredeyse. Diyelimki beraber televizyon seyrediyoruz, dizideki kızın küpelerini Accessories’dan, çizmelerin  Nine West’den, şalın Yargıcı’dan, hatta abajurun Boyner’den alındığını size söyleyiverir. (Aslına bakarsanız kardeşimle ben de bu konu da onunla yarışabilecek durumdayız. J)
Gelelim konumuza; hediye diyince aklıma ilk gelen yer tabi ki ETSY. O kadar çok çeşit var ki. İlk alternatifim cüzdanlar… Beğendiklerimden bazılarını da sizlerle paylaşmak istedim.

Evet “cüzdan” dosyasını açıyorum.........

Yukarıdakiler DrikaB ‘a ait. Fiyatları 28.-$.


Bu şirin cüzdanlar bozuk para için ideal. Kedili olan çok hoşuma gitti. Fiyatları 17.90.-$, alternatifler için Cottontimes ‘ın dükkanını ziyaret edersiniz artık.


Bunlar biraz daha ağır abla modunda. Zaten fiyatları da 40.-$. Bu cüzdanlar için Madebypoppet ‘e bakabilirsiniz.


Bunlarda  ise 60’ların esintileri var. Siyah ve pembe olan ilk iki resim 18.-$, ama alttaki cüzdanlar beraber satılıyor. “Analı-kızlı” diyelim. Analı-kızlı’nın fiyatı ise 44.-$. Gracefulcrafts bu cüzdanları oturmuş güzel güzel yapmış ablaları.



Gençlik gibisi yokL Off acayip yaş bunalımdayım. Neyse kendimi hiç boş bırakmıyorum ki bu saçma konuyu düşünmeyeyim . Diyebilirim ki bu blog yaş bunalımımın eseridirJ
Evet yukarıdakilerden canlılık, enerji, hayat fışkırıyor, tam 13-21 arası genç kızlar için ideal. Ben o yaşlardayken biri bana böyle bir cüzdanı alsa 1 hafta televizyon seyretmeyebilir, patates kızartması yemez, yataktan kalktıktan sonra da mutlaka hırkamı giyerdim.
Evet bu cüzdanlar sadece 9.-$. Noonew seni seviyorum.

Ve işte en sona favorilerimi sakladım. Renk – renk, desen – desen, bahar gibi. Bu kasvetli havada bile bu renkler bana baharı yaşattı.
Yaz için ideal, Kot pantolon, beyaz bir tişört, tabi ki vazgeçilmezim bir flar ve bu cüzdan – çantalardan biri. Ben en sondaki haritalıyı çok beğendim. Kendime ondan arkadaşıma da 6. sıradaki sarı çiçekliden almayı düşünüyorum. Hem fiyatları da çok uygun 12 – 19.-$ arasında.
PoppyPunch ‘ı ayakta alkışlıyor ve teşekkürü bir borç biliyorum. Öpüldün.

Bir de güzel kutuya koyup paket yaptım mı bayılacak…

2 yorum :

  1. bloglardan alışveriş yapmak bu açıdan çok iyi oluyor aslında.heryerde olan görülen bilinen şeylerden ziyade el emeği orjinal ürünler almak harika:)
    cüzdanlara söylicek söz bulamıyorum!

    YanıtlaSil
  2. Çok yoğun çalışınca sadece haftasonları kalıyor alışveriş yapmak için. O zaman da insan ne yapacağını şaşırıyor, temizlik, market alışverişi,arkadaşlarla buluşma,...ayrıca alışveriş merkezleri de çok kalabalık oluyor, bir iki mağzadan sonra başımız dönüyor resmen bunalıp kaçıyoruz.
    Bu yüzden oturduğumuz yerden sakin sakin hediye seçmek en güzeli:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...