Masamın Peçetesi

Bu haftasonu aslında Annemlerin yanına gidecektim, görüşmeyeli 2 ay oldu ve çok özledim. Mart ayında yeni evlerine taşınacaklar, 37 yıldan sonra ilk kez farklı bir yer.... Annem bir türlü eve yerleşemediğinden uykusuz geceler geçiriyormuş...:) Telefonda anlatıyor "onu oraya koydum, bunu buraya koydum olmuyor" diye.. Bende Mart ayında 1 hafta izin alıp taşınmaya yardım edeceğim. Çok zevkli...
Neyse bu hafta gidemememin nedeni uzun zamandır görüşemediğimiz arkadaşlarımızın gelecek olması. Beni şimdiden heyecan sardı. Harika bir sofra hazırlamak istiyorum. Görüntü, sunum güzel olsun ki pek içeriğe takılmasınlar:) Yemek konusunda biraz acemiyim de...


Sofra süsleme, peçete katlama gibi konularda Martha Stewart bence süper. Buradaki fotoğraflardan bazılarını onun sitesinden buldum. Harika fikirler var.





Heryerde o kadar çok ucuzluk var ki aslında şimdi tam Boyner, Tepehome, YKM ve hatta Zara home gibi mağzaları talan etme zamanı. Ben bu akşam ve yarın akşam gitmeyi düşünüyorum, çünkü cumartesiye kadar ne bulursam kar:)

Aslında bir alışveriş listesi yapsam iyi olacak. Daha menüye karar vermedim bile.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...