Küçük Olsun Benim Olsun

Kahvenin olmasını bekliyorum. Camın önündeki masaya oturdum, sümbüllerim canım içinde, masanın üstü dergiler, renkli kağıtlar, yapıştırıcılar, rengarenk kalemlerle dolu, her an ilham gelip bişeyler yapmaya hazırım yani:) Hava da hafif kararmaya başlamışken keyfime diyecek yok...

Biraz önce kahvenin yanında yemek için elmalı, lable peynirli pötibör topları yaptım, daha doğrusu tarif top şeklindeydi ama ben onları kalp şeklinde hazırladım:)
Çok basit ve acayip lezzetli. Tarifi için buraya bakabilirsiniz.

Neyse kahve olana kadar da sizlerle 37 m2'lik huzurlu bir evi paylaşmak istedim. Çok küçük olmasına rağmen öyle güzel tasarlanmış ki fotoğraflara bakarken içiniz açılıyor,inanılmaz bir ferahlık hissi var. Rustik ahşap zemin, beyaz badanalı duvarlar, yüksek tavanlar, geniş süpürgelikler ve kocaman pencereler...
Ben çok sevdim.

7 yorum :

  1. Çok ferah çok içaçıcı ama çok temiz :)Benim kızları bir salayım bu eve :D

    YanıtlaSil
  2. pastamı yaptım sana gönderdim ama kahvene yetiştimi bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Birde pötibör toplarının lezzeti nasıl oldu, merak ettim..

    YanıtlaSil
  4. :) Senin pastan çok iştah açıcı gözüküyordu, ellerine sağlık.
    Benimkiler ise bana biraz az şekerli geldi bir daha ki sefere pudra şekeri ekleyeceğim. Gerçi ikinci kalbimi yerken üstüne çikolata sosu döktüm, o zaman daha hoşuma gitti ama o da acayip kalorili oldu. Artık bugün pazar dedim yedim:)

    YanıtlaSil
  5. Colette; bence o evde; evde kalmış, titiz, yalnız bir bayan yaşıyordur. O da diyordur ki etrafda çocuklar olsa da kirlense:)

    YanıtlaSil
  6. MERHABA,COLETTE OKUDUM SİZİ.
    ALTINOLUK DA BENİM DE BİR ADRESİM VAR.

    YanıtlaSil
  7. Tülin; Annemle babam mayıs-ekim arası orada, biz arada hafta sonlarında ve yıllık izinlerimizde gidebiliyoruz. Altınoluk-Akçay arasında Serhattepe'de evimiz. Zaten oraya gittiğimizde de ya evdeyiz ya da denizin içinde:)Huzur dolu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...