ya kar yağsın ya da ben yüzüyorum...

Ben bu havadan çok sıkıldım, canım camdan dışarıya bakmak bile istemiyor.. Yağacaksa kar yağsın da bari kestane kebap havasına girelim…… Kışın sadece “kar yağma ihtimalini” seviyorum.. 


Geçtiğimiz Aralık ayının ortasında Münih’e gitmiştik, bu fotoğraflar o zamandan. Çoğu kişi habire Münih'e gitmeme bir anlam veremiyor ama ben Münih’i çok seviyorum.  Münih’in her mevsimi ayrı bir güzel. Ama kışın gidecekseniz kesin 10-23 Aralık tarihleri arasında gidin. (Önümüzdeki günlerde size bir Münih dosyası yapmaya karar verdim şimdi.)
Biz gittiğimizde Avrupa’nın soğuktan donduğu tarihlerdi, Münih son 40 yılın en soğuk günlerini yaşıyordu, ama pişman değilim yine olsa yine giderim.
Heryer bembeyazdı. Karın üstünde yılbaşı için kurulmuş standlarda sıcak şarap içip, neşeli, eli – kolu paketlerle dolu insanları seyretmek ne de güzeldi...

Hadi kar yağsın.

2 yorum :

  1. bende kar istiyorum,niye yok ??? foyoğrafların çok güzel bu arada..

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzelmiş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...