Baharda Kuşlar Gibi....



Misafir gelecek dedim ama gelen yabancı değil teyzemin kızıydı yani sofrada öyle gani gani şeyler yok, alalade bir sofra. Zaten hazırlarken ve o gelene kadar çiçeklerin fotoğraflarını çekerken o kadar acıkmışım ki sonradan yapılan hiçbir şeyin fotoğraflarını adam gibi çekemedim.

Ben çok şaşırıyorum ve hayretle izliyorum şu yemek bloglarını. Nasıl dayanıyorlar yemeden, nasıl ayarlıyorlar zamanı… Ben hiçbir sofranın son halini fotoğraflayamadım mesela…



Cuma akşamı yemekten sonra işyerinden arkadaşımın verdiği bir tarifi denemeye karar verdim. Gerçi o tarifi uzun zamandır denemek istiyordum ama bir türlü fırsat olmamıştı. Çikolatalı cheese cake…

Tarifte yazanları harfiyen uyguladım… Yok yalan olmasın bir yerde sırayı karıştırdım ama sonuç gerçekten mükemmeldi. Ben kolay kolay yaptıklarımı beğenmem ama bu tarifte ters giden hiçbir şey olmadı. Görüntüsü bile düzgün oldu.
Sabah erkenden uyandım ,yok  heyecandan falan değil, sabah markete gideceğim diye yatsam da erkenden uyanırım işim var ya stres yapmışımdır yani.  



Funda hala uyurken sofrayı hazırlamaya başladım. Uzun bir süre çiçeklerle oyalandım. Cam açık, dışarıda mis gibi bir bahar havası… Çıktım balkondaki çiçekleri suladım. Ohh dedim bahar gibisi yokmuş.. Ve sofrada da bahar havası estireyim istedim.




Gördüğünüz gibi görüntü var ses yok.. Sofrada çiçek mi yediniz diyebilirsinizJ) ve evet bizim kahvaltılıklarımız böyle minicik minicik… Sevmiyorum ben öyle koca koca kaselerde reçeli, zeytini..  bitsin yine koyarım ama artmasın, tabakta asla kalmasın, kalsa bile tekrar aynı tabakla sokmamaya çalışırım dolaba… Ondandır bu evcilik oynuyormuş gibi küçük küçük kaseler…


Neyse işte sonra mutfağa girdim kahvaltılıkları hazırladım, O sırada Funda da uyandı … Dedim gel yeni bir tarif daha deneyelim, ıspanaklı kiş yapalım nasılsa daha zamanımız var. Bu arada kardeşim küçükken annem her hamur açtığında, baklava yaptığında yanında biter o da küçük oklavası ile açmaya çalışır sonra annemi çıldırtırdı, işte o nedenle bizim evin merdane ve oklava sorumlusu kendisi olur.  

Bu tarif de iş arkadaşımdan;  kendisi dört dörtlük bir mutfak erbabıdır, sadece bir Pazar günü yaptığı yemek çeşitleri  ile her pazartesi beni dehşete düşürmeyi başarabilen biri…

Tart hamuru benim korkulu rüyam, en son geçen sene yine bu zamanlar denemiştim tart yapmayı, ilk denememdi ve bir daha yapamam herhalde demiştim. Ürkmüştüm.. O nasıl birşeydi yarabbim ben kalıba bu kadar istikrarlı bir şekilde yapışmış  tart hamuru hayatım boyunca görmedim, umarım da bir daha görmem. Spatula ile kazımıştık, olmamıştı, tiksinçti…



Ama arkadaşım dedi ki; bu tarifin garantisi var, ilk denemede bile tutuyor. Gözümde bir kez daha yüceldi kendisi evet gerçekten ilk denememizdi ve nefis olmuştu.
Kişin pişmesi ile teyzemin kızının kapıdan girmesi aynı anda olduğundan sadece fırından ilk çıkarttığım haliyle çektiğim bir fotoğrafı var. Servis tabağına bile koyamadan güpletikJ 

Ama her iki tarifte özel birer yazıyı hakediyor bence. O yüzden en kısa zamanda her ikisini de tekrar deneyip fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım.


Yalnız bizim misafirlik birazcık farklı tamamlandı, kahvaltımızı ettik, sonra biraz muhabbet , bir iki saat geçti kahve ile cheesecake yendi.  Akşam üstü Teyzemin kızının balkonunda çay keyfi, arada bir film ve akşam onlarda balık.. Ne diyorsunuz bu işe misafirlik bizde başlayıp onlarda tamamlandı yemekten çatlayarak…



We had a guest for breakfast last Saturday. You can see on this post a kind of traditional Turkish breakfast . Actually I could not take complete table.
I am always amazed food blogs which I follow, how can they take photo them  those delicious foods without eating.
 
That day, the weather was sunny and bright, I woke up very early and opened all windows and balcony door. I felt that Spring is here and I wanted to have a colorful, fresh and bright table setting.
I tried to bake two new recipies. One of them was chocolate cheeese cake and other one was Spinach quiche. I have only a few photos of them.
But... I'll try them again and share with you as soon as possible because it was so delicious.



115 yorum :

  1. Merhaba
    Ablamın tavsiyesi üzerine ara sıra uğradığım bloğunuz bana ablamı o kadar çok hatırlatıyor ki…belki ondan yazdıklarınızı okumak keyifli benim için. Ablam da her ne kadar son 17 gündür hayatımıza giren bebeğiyle meşgul olduğu için yeni yazılar yazamasa da çiçeği burnunda bir blog sahibi. www.ni-hal.com
    Paylaşımlarınızın devam etmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle ailenize yani katılan ufaklık hayırlı uğurlu ve sağlıklı olsun..
      Şimdi baktım ablanın bloğuna, hele bir bebeği büyüsün, yazılarına başlasın sıkı takipçisi olacağım kesin:)

      Sil
  2. tek kelimeyle yine yine yine ŞAHANE.Sofranın peçetesi , tabakları , kahvaltılıkları az, öz, sade , çok şık. Ellerinize sağlık .Afiyet bal , şeker olsun :)
    ne güzel dekorasyon dergisi editörü olurdun...belki de bir gün olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırak editörlüğü bir dekorasyon dergisinde ne iş olsa yaparım:)

      Sil
  3. gulmekten okuyamiyorum ki :)
    afiyet olsun nohutcum en guzel misafirlik plansiz misafirlik iyi yapmissiniz sizde baslayip onlarda biten bir gun ne sahane. bahar havasi ziyadesiyle esmis sofrada afiyet olsun. ve gonulden katiliyorum sana en sevdigim misafir sofrada yemek birakmayan misafir hic sevmiyorum yemek kaldirmayi ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok komikti ama gerçekten , bir de aradaki mesafeyi bilsen... trafikte 2 saat yoksa 40 dakika:)

      Sil
  4. Başlık süper. dolandı dilime :)
    Sofranın evcilik oynar gibi olması kesinlikle doğru. zira ben de artan tabaklardan nefret ederim. Ama gel gelelim ki artmasın diye yediklerimden yarım dünya gibi oldum.
    çikolatalı çizkeyki kesinlikle bekleyeceğim. pliz.
    çiçekler ve vazoları ve çatal bıçağı bağladığın ponponlar evritink iz pörfekt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de çok severim bu şarkıyı hatta Özdemir Erdoğan'nın bir çok parçasına bayılırım, sabah beri söylüyorum...
      Bu arada tarifi vereceğim vermesine de kimbilir tekrar ne zaman yaparım.. Hem planım başka türlüsünü yapmak...

      Sil
  5. Çikolatalı kekin fotoğrafını gördük beğendik,
    Oğlumuz midemize, kızınız kekin tarifini istiyoruz :)

    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Tam bir kalori bombardımanı ama yine de siz bilirsiniz efendim, günah benden gitti, elimden gelen en kısa sürede tarif huzurlarınızda olacak:)

      Sil
  6. herşey çok güzel görünüor gene çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  7. İçim açıldı bakarken, alelade dediğin sofra çektiğin fotolarla bir kuş sütü eksik durumuna gelmiş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alalade derken klasik kahvaltı diye dedim ama beğendiğine çok sevindim.

      Sil
  8. Tam bir bahar kahvaltısı..
    Peçeteler dahi bahara ve sofrandaki çiçeklere tabi olmuşş ;)
    Yalnız ben en çok elma'nın yerine bittim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) olmuş ama değil mi?? başka uygun bir kapak bulamadım.

      Sil
  9. bayıldım sofraya:)
    böyle bir sofra karşısında bende dayanamaz fotoğrafı çekmeyi bekleyemezdim:))
    hayırlı haftalar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de düşün kaç saat beklemişiz misafiri, resmen gözüm döndü, bayılıyordum, sonrada mideye oturdu tabi o ayrı:)
      Sana da hayırlı, mutlu, huzurlu haftalar..

      Sil
  10. Bahar geldi senin bloguna da diyeceğim ama sanki hiç gitmedi ki senden. Her şey harika görünüyor, ben de yeni başladım cheesecake yapmaya tarifi sabırsızlıkla bekliyorum garantili tarifler benden kaçmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten garantili. Çünkü ben bazı tariflerde hep şüpheye düşüyorum.. Saçma geliyor yapılan, yada ne zaman pişmiş olabileceğini kestiremiyorum falan... Bu tam tarifteki gibi...

      Sil
  11. merhabalar,
    uzun zamandır blogunuzu takip ediyorum.
    tam anlamıyla çok güzel,herşey için ellerinize sağlık.
    renkli kahvaltı masanız ise tam bir baharlık :)
    çiceklerinize de bayıldım..

    http://www.hayatimdanyansiyanlar.blogspot.com/

    ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şu cevapları yazayım geliyorum:)

      Sil
  12. bakmaya doyamadığım huzur dolu dingin bir sofra harika olmuş herşey sevgilerimle:

    YanıtlaSil
  13. Bir bahar kahvaltısı bu kadar güzel fotoğraflanabilirdi, kardeşimde senin gibi kücüçük kaselere koyar her şeyi artmasın der, bende bol bol koyarım aman başka yok biter sanmasınlar istedikleri kadar yesinler derim :) acaba gözümmü aç benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yokkk göz açlığı ben de de var ama artanları boşaltma hevesi yok:)

      Sil
  14. "alelade bir sofra " mı ??!! nası yane:) süper,harika,şahane iç açıcı bir sofra olmuş deme öyle alelade falan kötü oluyo insan:) sizinkiler sofraysa bizimkiler ne acaba diye sordum kendime:D
    evcilik gibi misafirlik olmuş ne güzel bayıldım şahane yine yine yine harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yok estağfurullah, alelade derken bilgiğimiz kahvaltı demek istedim, millet döktürüyor ya pastalar börekler.. ondan... Zaten ben sofrada yiyecekten çok görüntüye önem verenlerdenim, yinilecek şeyin bile görüntüsü rengi yerinde olacak:)

      Sil
  15. Çok güzel,harika bayıldım:) "alelade bir sofra"!!!?? deme böyle bi daha süpersin süper:)

    YanıtlaSil
  16. hersey çok güzel ve renkli....baktıkça insanın içi açılıyor :) bir cheesecake sever olarak tarifinizi bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar için değişik bir versiyonunu yapmayı planlıyorum ama ne zaman olur bilmem, yapar yapmaz karşınızda tarif:)

      Sil
  17. O sofrada olmayı isterdim :)
    Çiçekler çok şahane görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beşiktaş'da bir çiçekçim var benim her cuma akşamı gidiyorum, çok komik bir kadın. Bu çiçekleri alırken zorla bana papatya vermeye çalıştı, yok dedim demetlerini hiç güzel yapamamışsın fotojenik değiller, al abla o zaman biblo gibi bunlar diye verdi:) Şimdi beni bekliyor, güzel demet yapacağım hafta arası gel al papatyalarını dedi:)

      Sil
  18. bahar kahvaltısı olduğu belli... haftasonu kendimizi dışarılara atarken evde de baharı hissedebileceğimizi gördük sayenizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir çiçek nasıl havayı değiştiriveriyor ama değil mi...

      Sil
  19. Çok güzel,resmen içim açıldı....
    Yalnız ben de 4 gözle tarifleri bekliyorum,ona göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Pınar, tarifi tekrar deneyeceğim ama bakıyorum yorumların çoğu tarifi istiyor, eldeki fotoğraflara tekrar bir bakayım dedim:)

      Sil
  20. Ooooooooohhhhh! I want to share those breakfasts with you, all this delicious food and the flowers! Sooooo nice!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. What would be great... I hope a day, we could have a breakfast together:)

      Sil
  21. coook begendim coook, bu sofrada oturmak var idi :(

    YanıtlaSil
  22. Mavili Sarılı ekoseli masa örtüsü ile hazırladığın bir kahvaltı sofran vardı işte o şahaneydi...bu ikinci olur belki üçüncü :) sofrandaki en muhteşem şey kırmızı halka biberlerin bir de üçgen kaşarların işteyim ve ağzım sulanıyor...kiş ile ilgilenmiyorum fakat ben de şu çiz kek tarifini hevesle bekliyorum.

    İstanbul'a geldiğimde ben de senden bir dilim kek isteyeceğim başımı döndürüyorsun çünkü ;) isteyenin bir yüzü vermeyenin iki yüzü ...eheheee :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deminden beri mavili sarılı ekoseli kahvaltı soframı düşünüyorum yok bulamadım. Başkası o Sezen:) Ama yinede dereceye girmişim ya bu bana yeter:)

      hem Sen kek iste, illaki yaparım...

      Sil
  23. Tam bahar gelmiş sofranıza.Biliyor musun günlerdir de bu şarkıyı söylüyordum:))

    Ama diyette olan biri için şu çikolatalı cheesecake ne fena çok fena.

    ben de bir kiş denemesi yapmalıyım ama ne zamana bakalım,senin gibi tart hamurundan korkanlardanım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Baharla ilgili bir şarkı söylemek istediğimde ilk aklıma gelen budur benim de..

      Biz de sözüm ona az yiyelim dikkat edelim diyoruz ama nerdeeee... Yaparsan yeniyor bunu öğrendik:)

      Kiş tarifini yazayım o zaman kesin dene, tabakı tart hamuru ile aynı diyorlar.

      Sil
  24. Litfeen benimle de evcilik oyna litfeeennn :)
    O küçük tabak işi ben de de aynı, hatta Ecükün tabaklarına bile göz dikmekteyim :D
    Tarifleri bekliyoruz efenim :D:D
    Dip not: Cevilerin üzerine bal dök dene yani cevizle balı birbirine karıştır. Ondan sonra yiyen düz duvara tırmansın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) oynarım tabi Ec^'yi de al gel oynayalım beraber, gelirken onun Cath Kidston takımını da getirin ama:)

      Tarifleri bir ara yazacağım ama bu ara değil:)

      Üniversitedeyken ekmek arası cevizle bal yerdim ben.. Ama artık bıraktım.. Bünye bırak diyor bir yaştan sonra:)

      Sil
  25. sade, şık, aydınlık, ferah, zevkli ve de lezzetli bir sofra, insan bir pazar sabahından daha ne isteyebilir ki:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sofrada çiçek varsa zaten kahvcaltı güzeldir..

      Sil
  26. Sade bir sofra olduğu doğru ama bunun yanında, kıymet verildiği ve özenildiği de var. Çok sevimli mini mini herşey.. Ellerinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  27. Yazmayı unuttum sürahinin ağzına elma kapatma fikrin çok hoşuma gitti harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de yorumlarda yazınca farkettim o detayı. Yani öylesine kapatıvermiştim şişenin ağzını plansız, düşünmeden, ama gerçekten de iyi fikirmiş:)

      Sil
  28. I like your blog. Kisses.
    I'm Isabel by Portugal, Lisboa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Isabel, I also like your blog, your handmades are great..

      Sil
  29. herşey çok güzel görünüyor da şu çikolatalı cheese kek sanki daha da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) neden güzel olan herşeyde bir terslik var, neden sanki şu cheese cake bu kadar kalorili....

      Sil
  30. of yaaa! o sofrada ben de olmak istedim amaaaa!!!

    YanıtlaSil
  31. Bu ne kadar güzel bir masa tablo gibi. Bu masada ne yendiği önemli değil ki sizde bayağı bir şey de var ve hepsi de harika görünüyor. Masa cıvıl cıvıl. Tek bir şey daha söylemek istiyorum. Bu kadar ayrıntılı ve titiz bir masa da zaten bir balık kadınının elinden çıkar. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Balık ya alık alık çiçeklerle oynuyor, ayrıntılarda boğuluyor işte...

      Sil
  32. Mmmm..A lovely spring-setting, and delicious food!

    Thank you so much for your sweet comment, it makes me smile:)
    If you want I can send you a copy of Room 123 when it`s in store:)Maybe you could send me a copy of a interiour magazine you recommend from Turkey? Could be fun:)

    Hugs Christine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) I also thank you for your nice and kindly words about our table setting and It realy could be fun. I'll send you an email as soon as...

      Happy Wednesday..

      Sil
  33. birgün bana da böyle güzel özenli sofra hazırlar inşaAllah

    zira ben kahvaltıya gitsem ordaki sofrayıda ben kuruyorum, annemim kaşı gözü durmuyor çünkü :)


    eee misafir kuzen olunca misafirden sayılmıyor zaten :)
    mesela geçen hafta biz teyzemlere gidecektik
    öyle bir engeller vs. çıktı ki onlar bize geldi
    sofra hazırlamak yine bana düştü yani :D:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Senin anneni aynı benim büyük teyzeme benzetiyorum anlattıklarından:) Sen de tam bizim sülalenin kızlarındansın... Balıkesir'de ki bana tanıdık gelen herşey sizine vde var:)
      Kaş göz yapmalar, devamlı sofra kurmalar...
      Ama bir Cumartesi kalk sabah bize gel ben sana hazırlayayım bir kahvaltı, lafı olmaz:)

      Sil
    2. demek her sülale de var annem gibi kaş göz yapan :D

      bazen görmemezliğe geliyorum

      Reyyaaaaaaannn, kalk sofrayı kur, salatayı sen yap
      eeee benden küçük eli iş tutanlar da var onlar yapsın yokkk
      kız ne tembelsin sen eline yapışıcak dimi yaparsan
      Al sana tantana o bana ben ona hehehehe:D

      Sil
  34. kelimenin tam anlamıyla baharı yansıtan bir masa...
    o giydirilmiş kavanozlara,renkelrine bayıldım
    ve merakla tarifleri bekliyorum,
    garantili tarifmiş madem ki:)))
    sevgiler..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifleri yazacağım da önce tekrar yapayım tarifleri dedim, sonra da şu önümüzdeki ihaleyi atlatayım öyle:)

      Sil
  35. harika!tam bir bahar masası bayıldım cidden...sevgiler

    YanıtlaSil
  36. seninle yollarımız burada ayrılıyor arkadaşım.. ben seni kendim gibi bildim ondan sımsıkı yapıştım sana ama ı ıh olmadı sen çok fena çıktın.. hani sen yemek bilmezdin, hı? o kekin güzelliği ne , kiş ne bilmiyorum ama çok güzel o da.. aşkolsun! zaten biliyordum br yandan kimse benim kadar isteksiz değil bu alemde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Benim geçmişim 1 yıllık cancağızım, sen evde bütün kış çacukların hastalıkları ile uğraşırken ben can sıkıntısına habire kek pasta yaptım. Bak sen pinterest'e şöyle bir daldın neler neler becerdin. Sen yemek istemedğin için yapmıyorsun, bir amaç edinsen bir kafaya taksan, neler neler döktürürsün. Yöntem biliyorsun, okuduğunu da yorumluyorsun, nasıl olması gerektiğinden bi haber değilsin... Bir çoğundan seni ayıran özelliklerden bir kaçı da bu...
      Yani öyle işte...
      Çocuklar umarım daha iyilerdir bu arada...

      Sil
  37. fotoğraflar, yemekler, sofra düzeni her şey bir harika !!! ama benim favorim elmadan şişe kapağı buluşunun ölümsüzleştirildiği fotoğraf..sanatsal,fonksiyonel,efendime söyliyeyim ergonomik...tek kelimeyle harika :))
    oğlum yürüdüğünden beri bizde de benzer enstantaneler oluyor ben de sinirleniyordum..evimdeki sanatsal yanı göstersin..teşekkürler..
    bir de afiyet olsun diyelim bu kadar güzel fotoğrafın üzerine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çoook teşekkür ederim efendim, afiyet oldu, hatta kilo bile oldu...

      Sil
  38. Resimlerin güzelliğinden masayı v.s gözüm görmedi desem yeridir:)Blogunu yeni keşfettim ve 2 saattir eski kayıtları okuyorum.Tüm postlarda çekilen her kareye bayıldım durdum bende böyle resim çekmek istiyorum :(Hemen bi kurs bulmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve umarım istediğin gibi bir kurs bulabilirsin...

      Sil
  39. So pretty...your table is stunningly beautiful. I love your flowers...hugs. xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much and happy wednesday to you..

      Sil
  40. Benim sofrada gözüm doymalı önce.Yanlış anlama görselliğine doymalı yani,yiyecek çeşidine değil. Midem zaten çabucak doyuyor artık. Bu sofra güzelliğiyle gözlere ziyafet olmuş. Ellerine ,zevkine sağlık NoHut'um !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün Ablacığım, bir gün İstanbul'a gelsen de sana da hazırlasam bir sofra:) Şöyle en çiçeklisinden.

      Sil
  41. sana oturmaya gelmek istedim,
    yine yazıyorum, senin bloguna geldiğimde, resimlere bakmaktan yazıları okuyamıyorum.. acaba yazıları resimlerin sagına soluna üzerine mı yazsan?? :D
    bu arada dkiş nasıl gidiyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) direk fotoğrafların üstüne de yazabilirim , bu da bir öneri:)

      Dişki bikiş olayında biraz ağır kaldım. Annemler geliyor, o gelince biraz daha hız vereceğim. 4 tane yastık diktim sadece. Bir ara buradan paylaşacağım. Ama daha çoook çalışmam gerek çok. Düz dikemiyorum, bir görsen bağıra çağıra makinayla konuşa konuşa dikiyorum:)

      Sil
    2. Bahar tadında bir sofra, kesinlikle spring is there : )
      Bence sadece çiçekte yenebilirdi o masada
      her türlü kabulumdur ; )
      Bu arada bir türlü blogspot yorum bırakmama izin vermedi
      onun için yanıtlar bölümünden yorum bırakıyorum.
      Afola : ) Sevgiler...

      Sil
    3. bende anladım ki bu dikiş olayında acemiliği üzerinden atmak çok zor,her dikişte yeni şeyler öğreniyorsun..ama çok keyifli ve eğlenceli..bende bi ara dikiş blogunda diktiklerimi paylaşacagım..
      bu arada twitterda takipçin olan eeesraaa bnm :)

      Sil
    4. Takip ediyorum senin dikiş bloğunu Esra çok hoş fikirler var, ama fırsat da bulamıyorum detaylı ilgilenmeye. Kendi yaptıklarını da koy en azından gaza gelirim belki:)
      Bu arada twitter'a iş yerinden giremiyoruz artık , evden de unutuyorum, cepten yazmak ise hiç bana göre değil, ama teknolojiden kaçış yok:)

      GAMİ; arada oluyor blogspotta problemler sinir ediyor insanı.. Çiçekler bende de hep yeme isteği uyandırıyor bu arada:)

      Sil
  42. Here in Brazil it is fall! Thankfully, as the strong heat of summer has passed and the temperatures are around 25 ° C.

    Beautiful spring to you!

    kisses,

    Luiza Mallmann
    decorarsustentavel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Luiza, We missed spring and of course summer. THis winter was so cold.
      I wish you also a great Fall...

      Happy Wednesday.

      Sil
  43. çiçek açmış bahar gibi bir kahvaltı sofrası insanın önce ruhunu doyuruyor ellerinize sağlık, bloğunuz çok güzel bu arada

    YanıtlaSil
  44. Fotoğraflar ŞA-HA-NE. Dergilerden çıkmış gibi :) Çiçekler, minik kahvaltılıklar, peçeteler. Mükemmel bir sofra. O cheesecake tarifini acilen isteriz.. Bir de masanın arkasındaki o kitaplık / büfe burdan nasıl güzel görünüyor, açıp karıştırmak istedim o derece :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi tekrar yapayım güzel fotoğraflarla yayınlayayım diye düşünüyordum ama çok istek var evdeki fotoğraflara bir ara tekrar baksam mı diyorum:)

      O büfemsi dolabın içi şu sıralar pek karman çorman gel beraber toparlayalım bari:)

      Sil
  45. Merhaba,
    Tatlı krizine girip tarif ararken yolum düştü buraya,ama yazının sonunda tarifi bulamayınca boynum büküldü :( Bu arada herşey çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  46. masada çok güzel gözüküyor ama ben asıl fotoğrafların şahaneliğine bittim, makinanın marka modelini kullandığın lens objektif varsa onları birde katıldığın bir kurs varsa onu sorabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii sorabilirsin;

      Mende Canon 550D var
      Lens; iki tane biri makina ile beraber gelen 18-135 mm lens, diğeri 50 mm lens. Ama aklım şimdi başka makinalar ve lenslerde , gelgörki daha bunların taksitleri bitmedi:)))
      Olsun ben ne alacağıma karar vereyim, hedefimi koyayım da artık ne zaman alırsam...

      Sil
    2. yenisini alacağın zaman makinanı satarsan haberimim olsun o zaman

      Sil
    3. Aklımı karıştırma şimdi benim:) Bana kalsa hemen alacağım daevde bunu nasıl saklarım kardeşten onu bilmiyorum.

      Sil
  47. Yahu o sürahinin kapağı ne de güzel!
    Harika:-)
    Masa gene iç açıcı ve senin de beyaza teşne olduğunu farketmemek elde değil,annem de beyazın iç açtığını ve o sebeple her daim tabak&örtü gibi bilumum gereçlerde beyazı sevdiğini söyler..
    Çok güzel ve gene bol çiçekli fotoğraflar ve de 2 güzel yiyecek karşılamış bizi ellerine sağlık olsun..

    YanıtlaSil
  48. Everything looks so tasty! I love how you have decorated the table for breakfast. It's full of color and wonderful details. Freesias...they smell so nice!. Your friends are very lucky of enjoy your meals :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, I would like to host you and Alicia in my home with great pleasure:)

      Sil
  49. Yahu bak bak doyamadım ben bu sofraya...Görsellik benim içinde çok önemlidir. Yemeğin kralı olsa sofra karış -kuruşsa iştahım kaçar {bu nasıl bir cümleyse ;))
    Gün geçtikçe bu işte uzmanlaşıyorsun çaktırmadan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anladım ben o cümleyi sen merak etme:))

      Sil
  50. LOVE the dfferent color vases with different flowers!
    Perfection :)

    Hugs,
    Signe

    YanıtlaSil
  51. Nohutum....bakma iki yayinina yorum yapmadim...cünküüü ben hala burada takili kaldiiim. Sofra sahane, fotograflar öyle...eh ikramliklara diyecek söz yok zaten...neyse, ben tekrar sofrayi incelemeye dönüyorum, sana güzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  52. Of of offff,siz iyice coşmuşsunuz şekerim.Şöyle bir sofraya uyanmak nasıl bir duygudur acaba.Allah ağız tadınızı bozmasın.sevgiler..

    YanıtlaSil
  53. Cafe Nohut, zevkli bayan, güzel bayan o masada peçete olayım ben :)

    YanıtlaSil
  54. İşin formülü beyaz tabaklarda galiba.Gerisi doğanın renklerine kalmış.Sürahinin ağzına elmayı kapatmak fikri ise çok güzel...

    YanıtlaSil
  55. Oh, please, please, invite me for a breakfast one day. Everything looks so glorious! You really did a great job. The table setting is gorgeous, and your photos are out of this world!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...