Haftasonu Kartı....






Hepinize neşe dolu bir haftasonu diliyorum.






Pin It

19 yorum :

  1. Ayyyy o ipliklere sarılıp, saatlerce okşamak istiyorum, Aydaaaa şu an çok fena size gelmek istiyorum. Funda'nın mı bunlar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Atla gel diyceğim ama belki araya zaman girince hevesin kaçmıştır. Ama olsun atla gel sen yinede:)

      Sil
  2. Rengarenk battaniye örmeye heveslendim yünleri görünce.
    Seninde neşe dolu haftasonu geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de örmek istiyorum ama bak bak kardeşini kıskanıyor dedirtmek istemiyorum ( bu da benim bahanem olsun artık ne yapayım:) )

      Sil
  3. Ooooffff yünlere baaaak, içim gittiiii :)

    YanıtlaSil
  4. geçen sene bizim ev tadilattan sebep hallaç pamuğu gibi olduğu için teyzemde kaldık yaklaşık bir ay

    teyzemin aldığı gazetede el işileri vardı anneme dedim boş duracağına bana modeldeki şalı ör

    neyse gittim iki tane yün aldım nakonun
    ördü annem sağolsun

    ve benim annem o gün bugündür şal örüyor
    gittiğim yerlere hediye götürüyorum fena mı diyor
    nerdeyse uçan kuşlara da şal örecek
    diyorum gel satalım bunları
    olmazmış :)
    ama bana şal görmekten fenalık geldi
    Herhafta iplikçiye gitmekten de fenalık geldi...
    şimdi üç şallık daha ipi varmış onlar bitince yenilerini almaz inşaAllah:)
    ha bu arada o benim kristallerime karışıyomuymuş ( hemde acayip karışır :D )
    ben de onun yünlerine karışmayacakmışım :)
    şallar bitince dikiş dikecekmiş :D
    şimdiden bi kaç etek,bluz,elbise v.s modeli bulmam lazım benim
    neyseki anlaştık makinalarını ben çekicem ama bol teyellerini o alıcak :D

    YanıtlaSil
  5. Hadi o yünlerden ponpon yapalım :)))
    İyi haftasonları canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki uçlarından birazcık verse yapacağım ama dur bakalım:)

      Sil
  6. Ayaklarımı uzatıp,bi güzel program açsam.Sonra örsem örsem,yine örsem :)

    YanıtlaSil
  7. Sana da sevgili nohut

    YanıtlaSil
  8. Love the photo! Have a nice weekend!

    YanıtlaSil
  9. Asagidaki Cheseecake´den kactim yünlere daldim. E bunlar bosuna alinmamistir bence...ne planlanbiyor bakiiiim? Sonucunu bekliyoruz, sevgilerle güzel bir haftasonu diliyorum...

    zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin için bir post yaptım, bak yukarıda ne yapılıyor gör diye:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...