Bugün Bunu Sevdim - Styled. Magazine








Sanırım bu sıralar epey bir online dergi göreceksiniz burada. Bahar sezonunun açılmasıyla dergiler bahar sayılarını çıkartmaya başladılar. İşte onlardan biri, benim zevkle takip ettiğim Styled. Magazine.  Yine bir sürü güzel fotoğraf ve fikirlerle dolu.








I think you will see much more online magazines in here. The magazines have started to publish the spring issues with the opening of the spring season.

Here's one of them; Styled Magazine. I follow it with tastefully . Again, full of beautiful photographs and a lot of ideas.



Pin It








14 yorum :

  1. Sayfayı çevirdim
    bismillah o ne güzel bir önlük öyle yaaa bayıldım
    uzun kek kalıbına bayıldım dantel gibi aynı
    sonrasında yuvarlak (kağıt sanırım)kesilip birleştirilmiş amerikan servislerini çok beğendim
    Veeee idda ederim sen bunu çoooookk güzel de yaparsın....

    ımmm aslında o yuvarlaklar delgeçle değil de şekilli makaslarla kesilse nasıl olur ( mesela su dalgası şekilli olanla) gözümü kapatıp hayal ettimde fena olmadı sanki :)

    sence nasıl olur ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldım o dalgalı makaslardan ama hiç de güzel kesmiyor, kağıdı hırpalıyor, yada ben beceremedim, havalar ısınsın ve üşünmezsem eğer Cağaloğlu Eminönü taraflarına gideceğim orada ne bulursam alacağım artık:)
      Dediğin gibi etrafları oymalı olsa çok daha güzel olur.

      Sil
  2. cok hos sekerim.. su party bowl larindan kagitlarla yapacagina eminim.. ;)

    YanıtlaSil
  3. Dairelerden yapılmış amerikan servisi süper fikir.
    bir de şu kütüğün üstündeki pasta dilimi, bir de renkli kutular, cupcake ler bir de , bir de ,
    ben seviyorum nohutum dergi izlemeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de aynı şeyleri gözüme kestirmişim... Ben de seviyorum yaa ben de...

      Sil
  4. BENCEDE KIZLAR KATILIYORUM SİZLERE
    MUHABBETLER DİLERİM
    :))

    YanıtlaSil
  5. İlaç gibi geldi derginin sayfalarını çevirmek. :)

    YanıtlaSil
  6. Kıvırcıklara bayıldım :) Şu bardakları süslemişler ya *-*

    YanıtlaSil
  7. What a lovely publication...I so adore all the sweet on-line publications. Such great ideas and inspirations out there for Spring. xoxo Thank you so much for sharing.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yes, I love her blog and this magazine. It is great..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...