Bugün Bunu Sevdim - Baharı Bekleyen Kumrular Gibi...

 


Şu birinci fotoğraftaki yasık kılıflarını, ikincideki kumaşları ve kutuları, üçüncü fotoğraftaki yünleri ve dolabın rengini ve sonuncudaki küçük su yeşili sehpa ile yastıkları pek bir sevdim ben.
 
Hop etti kalbim, bahar gelebilir artık dedim içimden... ki bu ilk kez bu kadar geç oluyor, çünkü normalde direk kışı atlamak isteyen ben bu sene kıştan hiç mi hiç yakınmadım...
 
Ama tamamdır ben artık geçtim bahar moduna haberiniz olsun...


1 | 2 | 3 | 4


I loved these pillow cases in the first image, I loved fabrics and boxes in the second, loved yarns and color of the shelves and finally I loved that cute coffee table and pillows in the last image. After these images, the spring can come...


This is the first time for me... Normaly I used to want to skip directly to the winter every year but I loved the winter this year...
But okay, I passed the spring mode now:)


Pin It


35 yorum :

  1. En üstteki yastık kılıfına bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. 1. resimdeki kapının tokmağı takıldı direk gözüme. 2.resimde de kitaplıktaki B harfi obje. Kutularda çok hoş doğrusu. 3. resimdek, yünlerin renkleri çok hoş. 4.resimde ise yeşil renkl sehpa ve yastıklar dikatimi çekti.

    YanıtlaSil
  3. Bastan biliyor ve uyariyorum, cok uzun bir yorum olacak bu.
    Kac zamandir blog okuyorum, nasil sana daha once ugramadim sasiyor ve uzuluyorum. Nasil okuyacagim simdi butun o postlari..
    Bir saatten fazlaolmustur o posttan bu posta ziplayip durdum, gozlerim agriyo :(
    Sen kimsin, kac yasindasin, nerde oturuyorsun, gercek misin meraklardayim su an..
    Nasil guzel bir ev, nasil mukemmel fotograflat, hele tabak canaklar, kupalar, peceteler aman Allah'im..
    Ne kadar cok var oyle cesit cesit. Hepsinden iki kisilik kullanip oyle aldiginiz icin mi oyle coklar. Benim de bir gun boyle guzel tabak canaklarim olur mu evimde, sen TUrkiye'den alamazsin bunlari. Cok zevklisin ya masallah bayildim her isine, kartlarina, fotograflarindaki detaylara, kurdaleler fln, kurdugun sofralar.. Masadda yemekten cok sofraya onem verenlerdenim ben de, yemek yapacaksam da suslu bir sey olmasi gerekir.. Ay cok konustum ama aklimdan zilyon tane sey gecti blogunu okurken, icimde tutmayayim dedim, ruyama girecekti yoksa.
    Tebrik ediyorum seni.
    Takipteyim artik sikca, unutma beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kaç kez okudum bilmyiorum yazdıklarını. Tabiki kardeşime de okudum ki düşün bu sıralar aramız limoni... Ona rağmen paylaşmadan edemedim.. Hııı ne güzel dedi pek de ilgilenmiyormuş gibi yaparak ama ben inan çok mutlu oldum. Tekrar tekrar teşekkürler. Umarım hep beğenine layık kalır bu blog:)

      Sil
  4. yastik kenarlarini eskiden annemde boyle oyalardi, ne seker gorunuyorlar!

    YanıtlaSil
  5. renklere bayıldım:)
    cıvıl cıvıl bayılıyorum ben renklere.
    bende beklerim,
    hayırlı pazarlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. İyi pazarlar, içimi ısıttı renkler , sağol . :)

    YanıtlaSil
  7. tam bahar renkleri insanın içi açılıyor yün renkleri de ayrı bir güzel onlardan güzel kazaklar çıkar:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken karşı komşumuz çok güzel kazaklar örerdi kızına sonra bir tane de bana örmüştü resmen deli olmuştum, annem aramızda kalsın pek beceremiyordu. Yakalarını öyle kapalı yapardı ki hep kaşınırdım.
      Neyse işte. O yünlerden ne yapılsa güzel olur ama değil mi:)

      Sil
  8. o pembe güllü yastık kılıfından bizim çarşaf takımımız vardı

    yıkana yıkana rengi sen sağ ben selamet oldu hihihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ama çok sağlamdı eski kumaşlar, annem bazılarını hala kullanır rengi atmış olsada hiç bir ernime yok (ernime mi deniyordu yazarken saçma geldi)

      Sil
  9. Hmmm ! Su yeşili sehpa mı boyasam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya bence Nilgün Abla, bende boyamak istiyorum da evde hiçbirşeye uymayacak diye sinir oluyorum.

      Sil
  10. Rahmetli annanemin sandığında o kadar çok bu tarz kumaşlar vardıki
    o ölünce dağıttılar çoğunu hayrına....

    eski sümerbank kumaşları, basmaları, empirmeleri,çarşaflıkları v.s
    o kadar güzel desenleri vardı ki hatta o sarı papatyalı yastık kılıfının elbiselik olan kumaşını vermişti annanem bana, annem de dikti sağolsun
    şimdi olmuyor tabi boy uzayınca :)
    annanemden hatıra diye saklıyorum
    Bi gün resmini çekerim inşaAllah :)
    ****
    annem bana küçükken elbiseler dikerdi ince poplin kumaşlardan karpuz kol, kloş etek illaki bir güpürlü sutaşı ve de tabiki de empirme kumaşlar....
    Tek kız olmanın faydalarını gördüm canım epeyce....
    Bu sümerbank tamamen kapandı mı yaaa bilen var mı
    ve de eskisi gibi güzel kumaşları var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden annem çok dikiş dikerdi. O zaman bizde de çok kumaş olurdu, ben de bebeklerime elbise yapardım.
      Şimdi Beşiktaş'ta sadece bir yerde buldum kumaş, orada da çok çeşit yok. Eminönüne gideceğim yakında. Beşiktaş'ta sümerbank da var ama doğrudürüst hiiç kumaş falan yok:(

      Sil
    2. Nişantaşı ,Osmanbey civarında çok çeşit bulursun, hemde istediğin kumaşları ama ne yazık ki hepsi toptancı. Tatlı dilinle belki alabilirsin, istersen şansını dene.
      Kodaman sokak,şair nigar sokak vs. Oralar hep kumaşçıdır.

      Sil
  11. 2. fotoğrafın heppsiniiii :)

    YanıtlaSil
  12. geldi sayilir Nohutcum bahar sanki. ben de dedim dun bu kisi da keyifle mi atlattik ne. kesinlikle bloglarin bunda cok katkisi var yoksa ben o sguklarda cok soylenirdim cok :)
    istanbulun erguvanli baharinin keyfini cikarirsiniz umarim. Unutma benim icin de bak erguvanlara olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim İstanbul'daki ilk ilkbaharımda Erguvanları görene kadar İstanbul'u o kadar da sevmemiştim. İlk kez 2. koprüden geçiyordum ve Rumeli Hisarındaki Erguvanları gördüm. O zaman ahh demiştim Funda da bir görse.. Görüş o görüş:) çakılı kaldık buraya . ama sana söz. Senin için bakacağım onlara bu sene:)

      Sil
  13. Ben gençkene çok örmüştüm yastık kenarı Nohutum. Kumaşları desenli değil çarşaf takımlarımın ama rengarenkler. Ve hepsini hurçlara doldurup kaldırdım. Şimdi sende görünce özendim. Ne kadar emek düşmanıyım. annemle örmek için aylarımızı verdik.
    Sen olsaydın da fotolarını çekseydin keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keşke keşke... Bende şimdi yapmak istiyorum ama önce böyle kumaşlar bulmak gerek.

      Sil
  14. hepsi çok güzel
    hepsi olsun :D bahar da gelsin artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin gelsin de dün akşam bile kar yağdı:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...