Bugün Bunu Sevdim - Madem Kadınlar Günü...




Maden bugün Dünya Kadınlar Günü, ben de görünce hepimizin ağzının suyunu akıtan, içimizi hoplatan, ve hatta eriten birkaç kare fotoğraf paylaşayım istedim sizlerle…
Özellikle ilk fotoğraftaki çilekli tartın tarifine ve diğer inanılmaz fotoğraflarına bence mutlaka bir göz attın.
Sonra da rejimi falan bir kenara bırakıp kendiniz için güzel bir çay ve kek hazırlayın ne de olsa gün bizim…
“Tüm kadınlar çiçektir” demeden de olmaz tabii..


1 | 2 | 3 | 4



You know , today is International Women's Day and because of that I would like to share  a few gorgeous images with you. I loved all of them so much and I strongly suggest you to look at strawberry tart in the first image. Its recipe and other photos are amazing.

Happy Women's Day!



Pin It

39 yorum :

  1. Kutlu olsun hepimize, fotoğraflar çooook güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun yeter ki gönüller bir olsun:)

      Sil
  2. o fincanlar benim olabilir mi :)

    valla tartı size vercem söz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne fincan ama değil mi. Bir iki tanesi de gözümü doyurmuyor bir sürü istiyorum:)
      Hem tartda yemek istiyorum. Neden böyle gözüm döndü benim anlamadım:)

      Sil
  3. Kadın deyince zerafet geliyor akla. Bu resimler de onun göstergesi olmuş. Herşeye rağmen günümüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. İlk sadaki resme bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadının çektiği her fotoğraf bir sanat eseri:)

      Sil
  5. Ben güzele güzel demem, güzel benim olmayınca, hiç birisi güzel değil, hele o tart hiç değil :)))
    Pembe bardak altlığı gözümden kaçmadı ;D

    YanıtlaSil
  6. Aydacım hayatımda gördüğüm ennn güzel tarta benziyor...Nasıl bir özendir o.Baya kalorili bir şey ama sunum ve fotoğraflar gerçekten çok zevkli...

    Senin de kutlu olsun kadınlar günün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEnde ilk gördüğümde resmen dondum kaldım. Bu nasıl bir netlik, nasıl bir düzen.. Büyük ihtimalle oynanmıştır foroğrafların üstünde ama ona da brawo:)

      Sil
  7. çilekli tarttan yapsanda yesek olmaz mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mi, tart mı.. Psikolojik olarak pek hazır değilim, hele geçen seneki fiyaskolu denememden sonra.. Çok zor çooookkk...

      Sil
  8. Sol alttaki fincan var ya, seneler evvel almıştı benzerini annem bana çeyiz diye, yaş genç, zevkler şimdikinden çok farklı olduğundan demediğimi bırakmadım haliyle, annem kullanıyor şimdi onları, yüzüm yok isteyemiyorum ben de :)
    Tatlılar da harika görünüyor, fincanlar da.
    Daha güzel bir dünya diliyorum tüm emekçi kadınlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hafif hafif annenin gönlünü yapmayı dene bence...
      Benimd e annemin büfesinde var böyle işlemeli fincanlar ama tozunu bile bize aldırtmıyor:)

      Sil
  9. iyi ki kadınım be nohutum.
    tarifi bekliyoruz. biz nasıl yaparsak yapalım senin yaptığın gibi olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Her ne kadar arada erkek olmak isdediğim anlar olsada ben de memnunum halimden. Ama tart olayı biraz beni geriyor:)

      Sil
  10. Merhaba Ayda ,
    Yapmışsın yine yapacağını :) gözümü döndürdün resmen...postun başında yazdıklarından şahane ayakkabı ve çanta fotoları koyduğunu sanmıştım oysa :))

    not: Kardeşinin ördüğü yatak örtüsünden ben de koltuk şalı başlamıştım bir ay kadar önce ,benim örneklerim kare şeklinde fakat birleştirmeyi beyazla yapıyorum sizinki gibi...sizinki bitince fotolarını paylaş da gaza gelip tamamlayabileyim bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aklıma gelmedi değil, ayakkabı, elbise falan koyayım dedim ama sonra bunları buldum amannn dedim, ayakkabım olacağına şu fincanlardan biri benim olsa daha sevinirim şu an diyip bunlarda karar kıldım:)

      Ahh bir bitse hemen fotoğraflayacağım da bakalım ne zaman...

      Sil
  11. bu resimlerle erimez mi insan, bittim , iştahım arttı, gittim hazır kek yedim...
    Şimdi çay yapıyorum, bide onla beraber yedim mi tamamdır ;)))

    YanıtlaSil
  12. Yine biz kadınlar birbirimizin gününü kutluyoruz ya! ne diim bilemiyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yoook babam aradı beni sabahın köründe erkekden. O kutladı:) Sevgililer gününü de hiç sektirmez hem beni hem kardeşimi arar siz benim sevgililerimsiniz der:)

      Sil
  13. 3ve 4'istiyorum bayıldım bayıldım.
    kadınlar günün kutlu olsun

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. bundan sonra blogun sık kullanılanlarımda
    "KIŞKIRTIR"diye kayıtlı olacak:))))
    her konuyu ustaca keke,tarçına,tarta bağlamanı....
    ve fotoğraflarını seviyorum:)
    günün kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaahhaa Dervişin fikri neyse zikride o olur misali.. Konuyu getirmekle kalmayıp bir de yapı yiyorum. İşte bu kötü:)

      Sil
  15. Happy day to you too! Lovely photos, very feminine and delicated.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Thank you and yes I loved them so much...

      Sil
  16. oy beş çayı istedi canım..kutlu olsun günümüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun:)

      ama bizim şirkette saat beş oldumu çay içmiyeceksin, iğrenç oluyor:(

      Sil
  17. O çileklinin diğer fotoğraflarına bakmakla hata ettim sanırım :)) Nerden de bulursun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moral bozucu değil mi, yok artık dedirtiyor insana....

      Sil
  18. İçimi açtı resimler için teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  19. O tartt yanında sıcak çikolata.
    Immm, galiba ağzım sulandı. (:

    Bu arada blogunu yeni keşfettim.
    Bir kaç yıl önce açmama rağmen hiç bir şey yazmadığım blogumu da
    beni cezbettiğin için canlandırdım.

    Teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  20. Wonderful photos! Happy weekend, busy woman.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...