Tabağında çiçek olsam....



Son zamanlarda çok fazla kağıtlarla kes yapıştır yapmamıştım. Dolabın başına gidip açıyorum kapaklarını bakıyorum içine uzun uzun ne yapabilirim diye ama yok kafada o kadar konu olunca ortaya hiçbirşey çıkmıyor ne yazık ki.

Pinterest’de öyle güzel fikirler, öyle güzel el işleri görüyorum ki hangi birine bakacağımı şaşırdığımdan ve işlerin yoğunluğundan defterime not da alamadığımdan, hadi birşeyler yapayım dediğimde tıkanıp kalıyorum. Ama defterime yazdığım anda bil ki o yapılacak.

İşte geçen günlerde yine böyle dolabın başında bakınırken hiç öyle yayılmadan bir köşecikte yaptım bu sallangacı ( bizim evde kendisi böyle adlandırılıyor) . Sonra elimde oda oda gezdirdim yine. Bir oraya astım bir buraya. Şimdilerde benim odamda mesela..

Bir ara salonda sünnet düğünü varmış gibiydi, her duvarda bir şey aslı, ben de daraldım ama elim kaldırmaya varmadı bir türlü. Sonra kardeşim; ayyyyy bana fenalık geldi bu sallangaçlar diye bir hışımla kalkınca yerinden.. tamam tamam topladım diye ondan önce atladım duvara. Gittim onun odasına yapıştırdım. Kafaya bak… Neyse iki gün orada kaldı, sesini çıkartmadı. Ama geçen akşam annemler gelecek diye etrafı toparlarken ; çok istiyorsan al kendi odana as bunları dedi ve evet şimdilik oradalar. Yatınca göz göze gelip gülümsüyoruz birbirimizeJ


Seviyorum ben bu bardak altlığı, pasta altlığı olarak satılan beyaz kağıtları, boy boy alıyorum gördüğümde. Ne yazık ki çok fazla çeşit bulamıyorum Beşiktaş’da . Eminim Eminönün’da falan vardır ama neredeyse bir yıldır Eminönüne gideceğim deyip gidemediğim için alınacaklar listesi uzayıp duruyor. Zaten o yüzden de gidemiyorum; hem batacağım hem de alacaklarımı evde nerelere koyarım derdi var.
Neyse işte desenli kağıtları yuvarlak kestim, bu küçük bardak altlığı kağıtlarının ortasına yapıştırdım sonra deliklerinden ipe geçirdim. Bunun binbir çeşidi yapılabilir, mesela çocuklarınızın sevdiği kahramanlarının resimlerini ya da direk çocuklarınızın fotoğraflarını yuvarlak kesip yapıştırabilrsiniz. Sonra da odalarının duvarına onlar sıkılıp kopartana kadar asabilirsinizJ En azından onlar ofurdanmazlar…

Dur bende bu akşam bir de sevdiğim kahramanlı olanlarından yapayım da annem babam kardeşim hep bir ağızdan “tam değil bu kız valla” desinler…

I could not do anything with the papers for a long time. I missed the smell of glue  and paper. I saw so many ideas and diy projects on pinterest but when I don't take a note, I never remember them.
I decided to do something with my new origami papers last weekend and I love these white paper coasters. I use them for a lot of things...  I think they are so pretty..
I cut out round shapes from patterned paper and glued them in the middle of these white coaster papers.
It is very simple and you can do it with hero's pictures of your kids for their rooms. I think it'll be enjoyable.
 






 

33 yorum :

  1. İYİ FİKİR CANIM
    :)))
    BİR TANESİNİ ÇAYIMIN ALTINA ALDIM.....

    YanıtlaSil
  2. ben senin desenli kağıtlarına ve üşenmemene hayranım.
    sallangaç bizim burda da kullanılıyor hem de bildiğin salıncak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapacağımı bilsem hiç üşenmeyeceğim de arada öyle kal geliyor sevmiyorum o anları.

      Salıncak haa. Entresan:)

      Sil
  3. ya sen hobi evi gibi bişey açsana :)

    bende başında dikilip seni izliyim

    söz bak börekler çörekler benden :D

    tabi benim çenemden elindeki işi yapabilirmisin bilmem hehehehehehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel bunu annemlere ve kardeşime söyle, yok ben nereden bilecekmişim esnaflığı, o öyle evde oturup hayal kurmaya bezemezmiş:))
      Ama sırf şu senin börek çöreklerin için bile insanın açası geliyor biryer:)

      Sil
  4. Ya sen gel benim odama as bu yaptıklarından , gıkım çıkmaz... Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Şahane bir çalışma, hem kolay hem de çok estetik duruyor. Kızımın doğum günü geçmeseydi, ortasına iyi ki doğdun yazıp asabilirdim :) Hoş, ben tabaklara kurabiyeleri yerleştirirken altına koymayı da unuttum ya neyse :) Bir daha ki sefere aklımda olsun.
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğum günlerinde de harika olur ... Seneye inşallah:)

      Sil
  6. Beğendim, çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Ama çoook eğlenceli bunlarrrr, tam benlik ;)

    YanıtlaSil
  8. tatlım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel gorunuyorlar, ama ben sevdigim kahramanli kismina takildim. Kim senin sevdigin kahraman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eeehemmm... Şimdi benim kahraman SHERLOCK HOLMES oluyor yani her bir yuvarlağın içine Robert Downey Jr.'ın fotoğraflarını yapıştırayım diyorum:))
      Hiç fena olmaz bence...

      Sil
  10. eğlenceli görünüyor:)
    ...ofurdanmak!:))))
    "tam değil bu kız"...
    bence de tam değil,tamdan çokkkkk fazla....

    yağmurlu günler için üzülme bence...
    yağmuru özleyeceğimiz haftalar geliyor...
    annen ve baban için yağmurun sorun yaratacağını hiç sanmam...
    onların iki güneşi parlayıp duruyor zaten...sen ve Funda!
    gönlünce geçsin haftasonun-uz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel bir yorum bu böyle iki kez okudum gülümseyerek mutlu mutlu..
      Çoook teşekkürler..

      Sil
  11. Çok güzel görünüyorlar bardak altlığı olarakda bu fikir güzelmiş renkli renkli:)

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşlar beğendim ben :) Yaratıcı ruhunu anlamayanlara kulak asma(:Sen üretmeye devam et bizde bakıp yorum yapalım :)

    YanıtlaSil
  13. aaa ben de defnenin yeni yatağının başucuna garland yapsam nasıl yapsam kumaşı da dikemem ki diye derin düşüncelere dalmıştım tam da bu akşam. bu fikir imdadıma yetişti, tamam bunu yapıyorum:))) seninki de şahane olmuş aydacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah bak ne güzel olur Defne'nin odasında...

      Sil
  14. merhaba,

    yaptıklarını beğenmekle beraber, bambaşka birşey soracağım. Çerçevenin içindeki resmi/baskıyı (ne diyeceğimi bilemedim) nereden aldın? Bayıldım...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ETSY'den bir Hollanda'lı sanatçının posterleri idi.
      http://cafenohut.blogspot.com/2011/07/durum-degerlendirmesi.html

      yukarıda post'da ayrıntıları var, istersen bakabilirsin. Biz de çok seviyoruz.

      Sil
  15. I saw something similar to it Ayda, but I think yours look much prettier. That's a great and simple diy.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş. bende size pinterestte rastladım :)
    peki bu güzel desenli kağıtları nereden edinebiliriz acaba?

    Sevgiler Emel

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...