Ne desek, ne desek... "Dekoratif Kutu" desek...




Aldığım herhangi bir şeyin kutusunu atmaya kıyamıyorum, ama evde yakında çöp eve dönecek diye korkuyorum. Sokakta bulduğum çalı çırpı, tahta parçası, taş, iş yerinden boş kahve kutuları, tuvalet kağıtlarının içindeki kartonlar…. Hepsini eve getiriyorum.. Kardeşim bu durumdan pek memnun değil. Neyse, atsa atılmam, satsa satılmam… Mecbur katlanacak… İşte kardeşle yaşamanın en güzel yanı…

Neyse bu kutu da kardeşimin bana anneler gününde aldığı hediyenin kutusuydu. Hayret hala unun bir fotoğrafını burada paylaşmamış olmama da ayrıca şaşırdım. Neyse; kutuyu evirdim çevirdim, koydum bir kenara. Sonra birden aklıma dergi sayfaları ile kaplamak geldi, biraz da değişik olsun istedim. Yukarıdaki kutu çıktı ortaya. Gerçi ben yapacağım çubukları dik dik yapıştırmayı düşünmüştüm ama sonra birden yatay yapıştırmaya karar verdim. Bir dahakine dik yapıştıracağım o zaman köşeler daha iyi olacak.
Siz yaparsanız dik yapıştırın. Bir de tabii kullanacağınız derginin bir gün önce alınmamış ve okunmuş olmasına dikkat edin.  Ben o heyecanla, elime geçen ilk dergiyi paraladım ki, epey bir sonra anladım yeni alındığını… bir yandan sayfaları rulo yaptım bir yandan okudum. Kardeşimin eline de kutuyu tutuşturdum okusun diyeJ

Aşağıda adım adım fotoğrafladık nasıl yapıldığını, fotoğraflar kardeşim tarafından çekildi, eller de benim. Ama takıldığınız bir yer olursa sorabilirsiniz, burada tek tek anlatmıyorum…




Biz çok sevdik bu kutuyu, daha binbir çeşidini yapmayı planlıyorum. Ahhh birazcık daha zamanım olsa ya da uyumadan ayakta kalmayı başarabilsem, büyük adam olacağım ama işte kader….





Öpüyorum hepinizi...


16 yorum :

  1. Çok beğendim ama bende nerede o kadar sabır ?Çalışmanı sevgili Nedret hanımın (Zarifçe)nazarlıklarına benzettim.İkinize de tebrikler sabrınızdan dolayı :)))

    YanıtlaSil
  2. Evet şimdi baktım, gerçekten benziyor ama onunkiler epey ince işçilik, benim yaptığım 1. level:)

    YanıtlaSil
  3. Ben'de pek sevdim bu kutuyu,ve sabrına bravo...

    YanıtlaSil
  4. wowwwwww supersin yaa çok ciddi söylüyorum gördüğüm en yaratıcı DIY lerden biri, tebrikler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. off nasıl yaptın bunu, çok güzel ama çokta sabır isteyen bir iş..bugün çok mutluyum.yakın bir arkadaşım yaptığı dekopaj tabloyu bana hediye etti.hemen astım odama..kızlarla ilk kez bahçede oturma sezonunu açtık. seni de bekliyoruuummm...

    YanıtlaSil
  6. Adorei sua caixinha. Tenho algumas em casa que nao tive coragem de descartar, com certeza uma delas vai ficar parecidíssima com esta, hahahaha. Beijo, bom fim de semana.

    YanıtlaSil
  7. Herkese çook teşekkürler ...
    Aslında bana hiç sabır işi gibi gelmedi o detgi sayfalarını kıvırırken rahatladım, iş yoğunluğundan sonra çok iyi geliyor böyle tek düze bir şeyle ilgilenmek.


    Buketcim tablonun fotoğrafını çekersin artık:) meraklandım... Bu arada bahçende keyif yapmayı gerçenten çok istiyorum..

    YanıtlaSil
  8. butterfly; Lamento que você não conhece o idioma. mas obrigado pela bela mensagem. você um bom fim de semana, Beijo ...

    YanıtlaSil
  9. acaip pahaliya satiliyor burada bu kutular "recup art" adi yapilmasi bu kadar kolay mi yoksa sizin yeteneginiz mi? harika olmus harika

    YanıtlaSil
  10. Emegine saglik hayran kaldim bu dekoratif kutuya...

    YanıtlaSil
  11. aaa ne güzel şey bu böyle tebrikler cicim :)

    YanıtlaSil
  12. merhaba bende öyle kutucukları,aslındaa hemen hemen her paketi bundan ne yapabilirim diyerek atmaya kıyamayanlardanım.. bi ara bolca kullandığım yapışkanlı kağıtların,ve folyo ,sitreç flmlern (böylemi yazılıodu:P ) işte onların kartonlarını saklamışım... şimdi ben ne yapabilirim sence onlardan,bayağıda sağlamlar,hem sprey boyamda var.. hem içim kıpır kıpır sanırım bayağıdr geziniyorum burda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ben de sakladım onlardan ama ne yapabilirim hiç düşünmedim henüz??? Aklıma bir şey gelirse seni de haberdar ederim

      Sil
  13. çok güzel bir fikir olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...