Ödev İcabı!

Geçen gün işten eve dönerken, kafam da binbir düşünce ile doluyken birden kendimi küçücük, mobilya tamir eden, koltukların yüzlerini değiştiren bir dükkanın içinde buldum. “Şöyle 10 cm genişliğinde 40 cm uzunluğunda bir tahta parçanız var mı?” diye sordum, adamcağız köşelerden birşeyler buldu çıkardı verdi. Ne yapacaksın dedi. “Ödev mödev “ dedim. Eve geldim kardeşime anlatıyorum, nasıl dalga geçti, kazık kadar olmuşsun ne ödevi…. Adam da zaten bir anlamsız baktı yüzüme. İnsanın kendini bilmemesi bu oluyor herhalde.
Ben de kıvırmaya çalıştım ; “kızım belki çocuklarım var, belki onların ödevi, ya da ben öğretmenin okulda suyun kaldırma kuvveti konusunu işleyeceğiz… illa ödev deyince ben mi öğrenci oluyorum yani…”




Neyse sonuçta tahta parçasını bir güzel beyaza boyadık. Ve yukarıda gördüğünüz malzemeler ile bu askılık-notluk- ya da siz adını ne koyarsanız işte o’nu yaptık.
Fotoğraflarını çekmek istedim ama bu seferde ne asacağımı bulamadım uçlarına. Gördükleriniz, ev savaş alanıyken, tam boyanın ortasında bulduğum saçma sapan şeyler.

Siz okula giden çocuklarınızın odası için yapabilirsiniz mesela. Onlar bulur asacak adam akıllı şeyler…








Şu bize doğru ters ters bakan da benim kardeşim oluyor…

Herkese neşeli bir SALI diliyorum....


7 yorum :

  1. canım nihayet bloguna girebildim, devamlı hata veriyordu. Ellerine sağlık çok şirin olmuş, hem kullanım alanıda çok geniş :))

    YanıtlayınSil
  2. Not vermek lazım bu ödeve,
    yıldızlı pekiyi :)
    kardeşine haksızlık etme,hiç bile ters ters bakmıyor,sanki biraz şaşırmış ama ters değil ;)

    YanıtlayınSil
  3. harika bir fikir,sizi zevkle takip ediyorum.sevgiler.

    YanıtlayınSil
  4. me has dado una idea genial... ya te contaré.....Montse

    YanıtlayınSil
  5. kardeşin çok şirinmiş kafamda hep huysuz bi tip canlandırmışım.sedonun dediği gibi biraz şaşkın mı ne:)bu arada ödevlerimiz eskiden çok iyi olunca ortalamaya artı 1 puan mı ne yansırdı o aklıma geldi..

    YanıtlayınSil
  6. cok sey ogrendim

    YanıtlayınSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...