Dikkat Dikkat Leylak Sezonu Kapanmıştır...






Leylak sezonu bitti gibi bir şey ama yolumun üstündeki çiçekçide görünce dayanamayıp aldım bu leylakları. Binlerce .. tamam abartmayayım 50 küsür adet fotoğraflarını çektim. Kıyafet değiştirir gibi vazo değiştirdim. Bir salondaki masada, beyaz sehpada, haydi bakalım balkonda derken bir baktım tonla fotoğraf olmuş. Tabi bu kadar çok olunca aralarından seçemiyorum da. Flickr’a yükleyeceğim ama bir türlü karar veremiyorum. O yüzden de bu işler akşamları çok zamanımı alıyor, ama ben hiç şikayetçi değilim. Sabah erken kalkmak zorunda olmasam, gözlerim acımasa sabahlara kadar bu işlerle uğraşabilirim.







Kokulara karşı alerjim var, hayatımda hiç deadorant kullanmadım, parfümü de çok nadir kullanıyorum, tabii keskin kokular olmamak şartı ile. Çiçekleri çok seviyorum ama bazı çiçeklerin kokusu bile beni öyle bir tıkıyor ki sadee uzaktan bakmakla yetiniyorum. Ama leylaklar puding gibi, yumuşacık, gir aralarına yat uyu…

Haftasonuna 1 kala umarım herkes mis gibi bir gün geçirir.


Not; Sanmayın ki leylak fotoğraflarım bunlarla sınırlı, ilerideki günlerde onlar da sahnelerde olacak.


4 yorum :

  1. içim açıldı bu güzel fotograflarınla :))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflarına bakmaktan büyük keyif alıyorum.Sen yayınlamaya devam et :)

    YanıtlaSil
  3. Que lindas! É uma pena que voce tenha alergia... Beijo e obrigada pela visita, volte sempre.

    YanıtlaSil
  4. Çook teşekkür ederim, çok mutlu oluyorum birileri beğenince çektiklerimi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...