Haftasonu Kartı - Mazeret






Biliyorum çok boşladım buraları ama yamulmuş durumdayım işlerden. Bloglara bakmak şöyle dursun pintereste, instagrama bile bakamıyorum. Az kaldı ama… Gerçi bu bitecek başkası başlayacak: ( Olsun arada nefes alacak zaman çıkacak en azından.

Ama ne yalan söyleyeyim, bu hareketi, heyecanı da özlemişim.  Ne kadar ağlansam da farklı bir haz almışımdır hep ihalelerden. Sanırım sonunda bir kesinlik olması benim hoşuma gidiyor. Oldu ya da olmadı… Diğer işler gibi sürüncemede kalmıyor hiç ir şey. Fiyatın yüksekse hayellere kapılma, eğer düşükse ve ihale sende kaldıysa, buruk bir sevinç, bu fiyata gerçekten yapabilecek miyiz telaşı: )

Neyse işte ben hala şirketteyim, ne zaman çıkarım bilmem, haftasonu da buralarda olacağım bir ara, evde olduğum zamanlarda da boya işlerine devam… Hava güzel ya millet gezer tozar biz boyarız…

Hepinize gönlünüze göre misler gibi bir haftasonu diliyorum…

Bekleyin beni kızlar geleceğim…
 
..............................................................................................................................................................


I am very very busy in these days as you see... I could not visit neither my blog and your amazing blogs, nor pinterest and instagram... We have to prepare an important file for the European Union, there is a tender and I hope, it will be finished at 7 of May.

Actualy, I can say that, I've missed this adrenaline. Yes I'm tired but satisfied...

Anyway, I am still at the office, although Friday evening and also during weeken I will be here but I wish you have a wonderful weekend, enjoy also for me...
 
 
 
 
 

8 yorum :

  1. there is satisfaction in a job finished and well done...enjoy your time off!

    YanıtlaSil
  2. have a restful and creative weekend! Heather x

    YanıtlaSil
  3. biz de ihaleyi alan ya da alamayan taraftayız:)
    nerede çalıştığınızı bilmiyorum ama sizi çok iyi anlıyorum:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...