Haftasonu Kartı - Bizim eve bak sen!


 


cafenoHut’da bloglamaya başladığımdan beri bir çok blogda, web sitelerinde, pinterestte fotoğtaflarım yayınlandı ama hiç bu kadar detaylısı olmamıştı. Caroline’i bir çoğunuz biliyordur, en azından iç dekorasyonla ilgisi olan, yurtdışı bloglarını ve online magazinleri yakından takip edenler mutlaka tanıyordur. Caroline Taylor Patchwork Harmony bloğunun sahibi ve 91 Magazin’nin editör ve sanat direktörü, dün benimle iletişime geçti ve çok kısa bir sürede benimle ilgili bu harika postu hazırladı.

İş nedeniyle haftanın yarısında Belgrad’daydım geldiğimde de sıkıcı haberler ile karşılaştım, hem bir arkadaşımdan aldığım haber,  hem de ülkemizde olup biten tatsız ve gergin olaylardan sonra bu post bana ilaç gibi geldi. İşte bu yüzden benim için bir kat daha değerli bu post.

Günümü aydınlattığı, emeği ve nezaketi için Caroline’e çoook çok teşekkür ederim.

Haftasonunuz korkusuz, hırssız, diş bilenmeden, umut dolu geçsin…

Öpüyorum hepinizi…             

 

Since I have been starting to blog as cafenoHut, my many images have been shared some blogs, websites and pinterest but  it has never been in such detail.
I am sure that everybody knows very well Caroline, at least, anyone who interested in interior decoration and craft.
Caroline Taylor is owner of  "Patchwork Harmony" blog and editor-art director of an online magazine which called 91 Magazine.
She got in touch with me yesterday and prepared this wonderful post about me and my blog in a very short period of time.

I have been in Belgrade for bussines trip a few days in this week and it was very tiring and strenuous. After these worse days, it was a great surprise for me.
I would like to thank you again and again Dear Caroline...

I wish you have a wonderful weekend...
 
 
 
 

35 yorum :

  1. Zaten fotoğraflarının dekorasyon dergilerindeki görüntülerden farkı yok<3
    Tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Nohutcuğum ben de az önce gördüm. Ne kadar hoş !
    Sen harikasın,fotoğrafların harika,evin harika!!!
    Meşhur oldu evin bak :)

    Mutlu hafta sonları canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çoook teşekkür ederim Nilgün Ablacığım.

      Sil
  3. Tebrik ederim Aydacım..
    Bu yaptığın güzellikler hakketti bunu. :)

    YanıtlaSil
  4. Bahçeli evinizin ve köpeğinizin olacağı günlerin bir an önce gelmesini diliyorum.Şimdi bile tam şölen tadında fotoğraflar çekiyorsun kim bilir o zaman neler çekersin.Yolun ap açık ve aydınlık olsun inşlh Aydacım.Dükkanıda bekliyoruz ha bu arada unutmadan:)Sevgiler mutlu haftasonları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy ooyyy, dükkanı açacağım açmasına da takılıyorum işte ben tüm detaylara, bir de işler yığılınca, sıcaklar bastırınca bir de Türkiye'nin içinde bulunduğu durum hepsinin üstüne tuz biber ekince öyle kalakaldım. Kışa doğru kesin yapacağım bu işi ama...
      Bu arada da ev ile ilgili durumumuz artık bir netlik kazanır inşallah:(
      Çoook güzel şeyler yazmışsın cancağızım, öpüyorum seni:)

      Sil
  5. harikasın, harikasın canım... çok güzel.. ne olur bırakma blogun peşini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bırakmıyacağım peşini ama baksana işler bir yandan, Türkiye'nin hareketliliği bir yandan moral mi bıraktı... Ama şu tatil iyi geldi bana inşallah döneceğiz eski günlere...

      Sil
  6. Ne kadar guzel tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir haber, harika fotoğraflar.

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim.... Harikasınız

    YanıtlaSil
  9. Congratulations Ayda, you deserve that and more.

    Have a happy weekend :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much my dear friend, you always supported me..
      Loves...

      Sil
  10. Çok sevindim. Ev dekorasyonunuza tasarımlarınıza zevkinize uyumunuza hayranım bu bloguda bu yüzden açtım desem pek yalan olmaz .Öpüyorum sizi ve her gün merakla paylaşımlarınızı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      bir an önce eski tempoma dönsem iyi olacak :)

      Sil
  11. çok sevindim nohut harikasın. Sen ve samimiyetine yakışırbir durum bu; şaşırmadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim umarım her zaman böyle düşünürsün

      Sil
  12. Tebrikler, çok ama çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  13. no problem Ayda! I loved featuring your lovely home on the blog! thank you for sharing it with my readers! Caroline xxx

    YanıtlaSil
  14. dear Ayda !congratulations ,I'm so glad for you,I would like to see you'r home (pictures).hugs from IRAN.xoxo.zohreh

    YanıtlaSil
  15. Yüreğinizin narinliği fotograflarınızda ki ayrıntarada çok güzel yansıyor. Huzur,ferahlık,zarafet,neşe,naifçe kareler... Lütfen bu karelerden mahrum bırakmayın bizi . Daha fazla post:) sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın:) kızardım resmen...
      ayy ne yapsam geceleri evde sıcaklarda oturamıyorum bilgisayar başına, işler de yoğun olunca burada bakamıyorum, ama zorlayacağım kendimi evet evet...

      Sil
  16. Merhaba, bende blogumda sizden bahsettim ve adresinizi ekledim sormadan. Umarım sakıncası yoktur.:)
    http://modahicdegil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ne sakıncası olacak, sadece ben uzun süre hiç bakamadım buralara o yüzden çok geç cevap yazabildim, sen kusuruma bakma...

      Sil
  17. hejhej! thanks for the super sweet gift and what a shame i missed your visit at Villa Augustus.
    Hope you are having a great time X Ingrid

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're welcome... I was a great pleasure to be Villa Augustus and I am realy so sorry we couldn't catch up with each other. I hope the next time we can meet in Istanbul or Dordrecht.
      Loves...

      Sil
  18. Hi dear ! are you OK.with events in turkey I'm worried .take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much my dear, I'm fine but I was very busy with jobs and also I was very upset - nervous - confusion ...sometimes hopeful:) due to situations in Turkey...
      I hope, everything returns normal as soon as.
      Again thank you...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...