Haftasonu Kartı







Bugün şirket dışında toplantıdaydım, gedikten sonra da başka işler çıktı ortaya neredeyse haftasonu kartı kaynayacaktı ama azmettim bu saat oldu vazgeçmedim:)

Hepinize cıvıl cıvıl bir haftasonu diliyorum..


I was out of the office for the meeting during the all day and. I could not look at my blog up until now after I came at the office.
Almost I could not have shared my happy weekend card with you. Now I am little bit sleepy but happy with the satisfaction of done duty:)

I wish you have a happy weekend...






12 yorum :

  1. Bu çiçeklerin renklerine ve görüntülürine bayılıyorum her zaman..

    Mutlu/huzurlu haftasonları..

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir haftasonu olması dileğiyle...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bugün 2 3 kere baktım sayfanıza var mı kart diye :) Artık alışkanlık oldu ben de:) Ne kadar güzel ama :)

    YanıtlaSil
  4. Her hafta nasil bu kadar guzel ve degisik fotograflar cekebiliyorsun, imreniyorum sana valla Aydacim..

    YanıtlaSil
  5. ben çalışıyorum nohutum. iyi hafta sonları.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler...sana daaaa........

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim ben, şahsım. Sana da cıvıl cıvıl bir hafta sonu dilerim, ben şahsım :)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Bu nasıl güzel bir fotoğraf! Bütün hafta sonu insanın bakası ve hayal kurası geliyor :) Sana da iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  9. Bu haftasonu kartı sevdiğim gül desenli kumaşlar gibi olmuş, çok şirin, iyi haftasonları:)

    YanıtlaSil
  10. Happy weekend to you to sweet Ayda. These flowers look so beautiful in your beautiful photo.

    YanıtlaSil
  11. Papatya Prenses; Aynen ben de , bu haftasonu yenilerini alacaktım ama cuma akşamı işten öyle yorgun çıktım ki yolumu uzatamadım:(

    Pembe Bloğum; Umarım seninki de harika geçmiştir.

    Elif; Ben de stres yaptım iş edindim kendime:)) koymazsam kartı sanki bir terslik olacakmış gibi tövbe tövbe:)

    İpek; Eğer bir h.sonu istediğim gibi fotoğraflar çekemezsem o haftasonu boşa gitmöiş gibi hissediyorum. Bu da pek iyi değil , mutsuz oluyorum sonra:)) Mesela bu h.sonu hava çok karanlıktı, evde dört döndüm, pek tatmin olmadım çektiklerimden, suratım asıldı:)

    Nilhan; Ohh cuamrtesi çelışmak illet bir durum, kıyamam.

    Natali; :)

    Füsun; hava pek kapalıydı ama olsun evde cıvıldadım:)

    Ololi; Çook teşekkür ederim.

    Fadiş; bende taktım gül desenine bu ara:)

    Regina; Thank you my lovely friend..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...