Bugün Bunu Sevdim - Karamelli Popcornlu Elma Şekeri







Yoğun geçecek olan bir haftaya başlamadan önce şöyle bir sabah turumu attım bloglarda, kalbim pır pır, bacakları sallayaraktan…  Öyle güzel fotoğraflar, yazılar, tarifler, fikirler var ki kendimi alamıyorum bir türlü. Resmen gözümün önünde fotoğraflar uçuşuyor akşam yattığımda.

Yemek fotoğraflarını çok ama çok seviyorum. Profesyönel olarak fotoğrafçılık yapıyor olsaydım kesin Food Styling  üzerine çalışmak isterdim. Flickr’da pinterest’de öyle fotoğraflar var ki herbiri birer ressamın elinden çıkmış tablolar gibi. Yiyeceklerdeki ve çiçeklerdeki renk zenginliği başka hiçbirşeyde yok gerçektende. 
Daha önce de sizlerle bir karamelli elma şekeri fotoğrafları paylaşmıştım. O zaman da denemek istemiştim ama sonra unuttum gitti. Bu sabah da bir benzerini raspberri cupcakes’de  görünce yine çoştum. Gerçi dün akşam kardeşimle çok ciddi bir konuşma yaptık az yeme üstüne ama nedense şu sıralar aklım fikrim pastada kekde…  
Tarifin detaylarına ve yapılış aşamalarını gösteren harika  fotoğraflara buradan ulaşabilirsiniz.
Bu arada hediye çekilişi için yapmış olduğunuz güzel yorumların hepsine birden buradan teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten çok ama çook mutlu oldum. Şeytanın bacağını kırdım ya artık devamı mutlaka gelecek bu çekilişlerin…
Haa yurtdışındakiler üzülmesin bu çekiliş mesaj gönderen herkesleri kapsıyor…
Hepinize harika bir hafta diliyorum.



I will be very busy this week and I have looked at some blogs and pinterest before start to work. There are so beautiful images, ideas, recipes.  While I  working, going to bed, eating... I am always thinking them.
Especially I love Food Styling.. If I were a profesional photographer I would  like to work on it. Some food styling images are so beatiful like a painting.
I had shared an other caramelized apples on my blog a few month ago. I love this idea but I could not try this still.
You can see all images and recipe step by step on " raspberri cupcakes" .
Happy week.



21 yorum :

  1. Kesinlikle katılıyorum yemek fotoğraflarıyla ne harikalar yaratıldığına. Bence de en keyiflisi olsa gerek fotoğraf alanında.
    Ben de sevdim tabi elma şekerini ayrıca,
    iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  2. yeme içme ve ciddi konuşmada kaldım sanırım . şu sıralar bildiğin savaş içersindeyim . fotoğraflarda harikaymış :)
    çekilişlerin bol olsun

    YanıtlaSil
  3. hiiiiiiiiiiii

    görüntüye bak sen yaaaa
    nasıl da canım çekti şimdi

    gerçi elma şekeriyle ilgili ilk ve son olaraktan bir anım var
    o yüzden elma şekeri daha yemedim :(

    birgün şöyle ağzımın suyu aka aka aldım kırmızı elma şekerimi
    bir güzel yiyorum :)
    sonracıma ağzıma tuhaf bi tat geldi bi baktım elmaya kurtlu amaaaaa yarısı yok

    eeee nerde yarısı hadi bilin :))

    kendimi nasıl avuttum dersiniz
    dur yazim onuda
    şimdi efenim malumunuz artık suni şeyler yiyip duruyoruz
    eee suni şeylerde börtü böcük olmuyor
    benim elma şekerimde kurt varsa o elma organiktir diyip avutuyorum kendimi :)))

    böyle işte :)
    hadi ben gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. çok değişik enteresan bir tat olur ,görsel harika ..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Bunlar çok güzeller amaa..evde neler başarıyor insanlar ben iki kap yemeği hazırlamaktan bezginim uff ufff..

    YanıtlaSil
  6. renkleri öyle güzel birleştiiyorlar ki , hayran hayran seyrediyorum bende.Bu arada yorumlar 200 ü bulacak sanırım :).

    YanıtlaSil
  7. Yaptın davet ettinde yemedik mi .)

    YanıtlaSil
  8. ben en çok bu fotoğraflardaki masaları seviyorum çoğunlukla ahşap ve mavi renkteler:) dikkatimi çeken şeye de bir baksana:))

    YanıtlaSil
  9. Ahan da buraya yazıyorum, böyle güzellikleri yayınla dur sen dukanla verdiğim kiloların üçünü geri aldım bile, tatlıya dayanamıyorum ben bir de böyle bir sunuma:)

    YanıtlaSil
  10. ama ama amaaaa pazartesi pazartesi bu yapılmaz ki :)

    YanıtlaSil
  11. bu elmalı şeker için öğle yemeğimi feda edebilirim: ) o derece cekici duruyor...

    YanıtlaSil
  12. rejimde olan insana bu yapılır mı yaaa! :((((

    YanıtlaSil
  13. ben galiba 2-3 sene önce denemiştim
    blogda da yayınlamıştım..
    keşke olsada sana da versem :=))

    HA-Rİ-KA-DIR !!!

    YanıtlaSil
  14. ah ah o kıza hastayım, acayip enteresan şeyler yapıyor beni de öldürüyor....

    YanıtlaSil
  15. ilk görüste ask iste buna denir...asik oldummmm

    YanıtlaSil
  16. ben de pilatesimin 2. haftasındayım. Aklım sıra dengeli besleneceğim, zayıflayıp kendime döneceğim falan falan...Böyle güzellikler karşısında nasıl geçecek bu hafta ama??:)

    YanıtlaSil
  17. Elma şekeri sever biri olarak denenmeli diyorum. Ama sen genede biraz daha az leziz şeyler sev.. :)

    YanıtlaSil
  18. bugün sayende bende onu sevdim valla :) çook leziz görünüyor hoş pop cornu almasamda olur elma şekeri kafi benim için...

    YanıtlaSil
  19. bugün tam da diyete başlamıştım offf nasıl da canım çekti şimdi :)

    YanıtlaSil
  20. I agree with you Ayda. Some food photographs are so beautiful, maybe the photos are better than the food itself.

    Like you, I wish I had more time to do things that really inspire me, like learning how to take beautiful photos, make some crafts, and so on.

    YanıtlaSil
  21. Elma şekeri görsel olarak şahane neyse ki tatlı ile aram olmadığı için yeme dürtüsü uyandırmıyor:)))
    Blogları okumaya başladığım son iki buçuk yıl içinde içimdeki cevheri ve el becerim olduğunu keşfettim :)))) Çeyizime ürünler almak adına girdiğim blogları çok sevdim ve yazarlarına hayranım Onlardan çok ama çok faydalanıyorum.Evleneli henüz iki yıl bile olmadı ama hem mutfakta hem el işlerinde geldiğim noktayı gören ailem bana hayretle bakıyor. :)))) Bloglarda hem çalışıp hem de birbirinden güzel işler yapan kadınları gördükçe ben de gaza geldim...yoğun işlerime rağmen zaten ruhumda olan titiz temiz kadına bir de becerikli hünerli kadını ekleme gayretim beni çok mutlu ediyor...
    Sevgili Ayda, sizden aldığım zencefilli tarçınlı yeni yıl kurabiyelerim dillere destan oldu tabiki adresinizi verdim...:)))

    ışığınız eksilmesin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...