Bugün Bunu Sevdim - Cath Kidston Çanta



Cath Kidston kumaşlarından dikilmiş olan bu çantalara bayıldım. Keşke burada da bu kumaşları bulabilsek. Aslında birkaç sene önce IMÇ’ye gittiğimde çok hoş desenli kumaşlar görmüştüm ama orada olma amacım o zaman için farklı olduğundan tamda ilgilenmemiştim. Şimdi tekrar gitmek istiyorum oralara. Tabi şöyle de bir ayrıntı var, gittim diyelim, böyle de güzel kumaşlar buldum ve aldım, ee evde ne dikiş masinası var ne de dikiş dikmeyi bilen biri.
Ama içimde bu kumaşlara sahip olmak için inanılmaz bir heves var. Kıskanç mıyım neyim.
Çantanın hikayesi ve diğer fotoğrafları için HenHouse’un bloğuna ve ETSY’deki dükkanına bakabilirsiniz.







When I saw these cute tote bags I loved them so much. I wish we could find all Cath Kidston's products in Turkey. Maybe I can find similar fabrics, I  can also buy them but I don't know sewing and I do not have sewing machine:)
But unfortunately, I am getting crazy to have these fabrics:)
You can find the story of these bags on HerHouse blog and also you can look at her ETSY Shop.









33 yorum :

  1. Sahiden harika kumaş ve çantalar. Fakat kumaştan evvel dikiş makinesi almalı bence, hem şimdi masa üstü kullanım için minik, pratik olanları çıkmış, duyduğuma göre kullanmak da pek kolaymış. Eminim senin için hiç zor olmayacaktır böyle çantalar yapmak :)

    YanıtlaSil
  2. Kesin kıskançsın sen:) Kumaşlar gerçekten çok güzel, ben de beğeniyorum onları ama bulamıyorum malesef. Dikiş makinesine gelince al bir tane ve otur başına eminim kısa sürede deneme yanılma yöntemiyle öğrenirsin ben öyle yaptım ayrıca kumaşları da kes yapıştır yapabilirsin, benim hazırladığım duvar panoları mesela yapıştırma ve zımba ile o hale geldi. Neyse eminim sen en iyisini bilir ve uygularsın, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. Biliyorum, çok da istiyorum ama zamanım hiç yok. ÇAlışmasam evde olsam alacağım hemen bir dikiş makinası sırf kumaşların hatırına:)

    YanıtlaSil
  4. bu kumaslari ben de cok begeniyorum bahari hatirlatiyorlar hep bana.kis aylarinda ozlemini de cekerken iyi oldu boyle:))
    sevgilerle.

    YanıtlaSil
  5. :)) güzel çantalar gerçekten:) Aşağıdaki kalpler de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  6. benim de çok hevesim vardı bir zamanalr dikiş makinasına ama selimden sonra geçti o hevesim.

    Bir zamanlar elde diktim bir sürü şey, elbise, ceket felan o derece abarttım yani.. annem görmüş de çok acımış bana meğerse, parası mı yok niye kendi dikmiş diye.. oysa hayalini kurduğum şeylere ulaşmanın yoluydu.. iyiydi bea:)

    YanıtlaSil
  7. Nefiss. gerçekten desenleri bir harika. Benim de var bu çantalardan. Bir arkadaşım hediye etmişti. Accessorize' den almış. Seve seve kullanıyorum. Yıka yıka kullan bide. Eskiyene kadar.

    Bir öneri; sen kumaşları bul, kalıbını hazırla, muhakkak yakınlarında bir yerde tadilat yapan terziler vardır. AVM lerde var mesela. Ver onlar dikiversin hemencecik. Dikiş makinası almana gerek yok yani. Bu fikrimi uygularsan, bi tane de bana diktir fikir annesi olarak. Hahahaha, şımardım :)))

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar çok isteyince bir noktada mutlaka alıyorsun. O yüzden bence de al bir tane. Kullanmak için gereken zamanı ayırırsın bir şekilde eminim. O kadar uygun fiyatlı makineler de var ki, insan aldığına değil almadığına pişman oluyor. Sonra da internetten, bloglardan bir şekilde öğreniyorsun zaten kullanmayı. İçindeki sese kulak ver derim yani :)

    YanıtlaSil
  9. Ama hakikaten kıskanılası kumaşlarmış gerçekten . renklerini çok sevdim

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten hoş kumaşlar ve çantalar. Nacizane dikişten biraz anlıyorum. Kızıma etek dikebiliyorum mesela. Siz kumaşları ya da nereden alabiliriz bulun. Dikme işini ben yaparım sizin için.

    YanıtlaSil
  11. Bu kumaşları görecek ve sonra hiççç kıskanmayacak bir var mı? Varsa da tebrikler valla ben kıskanmadan edemem:)Bende dikmek istiyorum ve boşta beni bekleyen makinem de var, sadece tembelim.
    Ama istek hep var içimde nasıl ama?

    YanıtlaSil
  12. Ben'de bayılıyorum bu kumaşlara, yakında perde için sipariş vereceğim.Neden sipariş vermiyorsun bir iki günde elinde oluyorlar, bana hiiiiç bahane üretme makinem yok diye, sen bulursun bir yolunu, olmadı annen diker ;))

    YanıtlaSil
  13. arz talep meselesi aslında

    Türküyedeki bir çok kumaş firmasına ısrar edilse bu tarz kumaşlar için üretimi olur zannımca hem daha da ucuza almış oluruz dimi....

    eyazıt meydanında eylem mi yapsak nedir bu kumşardan istiyoruz diye :)

    kumaş oldumu bu çantayı dikmek çocuk oyuncağı ben bile dikerim hani yarım saate

    annem beş dakkaya diker o da ayrı mesela :)

    vel hasıl bende çok beğeniyorum bu kumaşları....

    YanıtlaSil
  14. sağdaki benim olabilirmi çok hoş seviyorum bu tarz çantaları.

    YanıtlaSil
  15. Fadiş; Ben de bir tane yastık yaptım, kumaşları küçük küçük kesip, uydurmasyon, bir ara fotoğraflarını çekebilirsem görürsün bak. Ama dediğin gibi kes yapıştır da yapılabilir. Dur bakalım:)

    U.aydin; evet bahar gibi neşeli ve iç açıcılar.

    Çiçeklendim ben; Değil mi ama:)) Ben de bittim onlara..

    YanıtlaSil
  16. Deli- anne; Çocukla zor olur yaa , ama ben istiyorum şöyle elim dikiş tutsun. Bak sen neler yapmışsın, ben oyuncak bebeklerime dikmenin ötesine geçemedim bir türlü.
    Annen de yazık tam Türk filmi çevirmiş, ama içte annelerin hayal gücü sanırım biraz farklı çalışıyor, hoş sen daha iyi bilirsin:))

    Füsun; Önerin iyi hoş tabii ama benim hevesim o kumaşlarla daha daha fazla haşır neşir olmak, sarıp sarmalamak:)) Terziye verince ayrı kalırım onlardan. ama baktım olmuyor senin önerin dursun köşede:) Hayata geçsin sana da bir çanta:)

    Ololi; Bir ara geçensene mi araştırmıştım, evet çok hoş uygun fiyatlı makinalar var, ama ben dış görünüşüne bakıp hoş diyorum:))
    Hem ilk önce sırada fotoğraf olayı bekliyor:) sonra dikişe gireceğim , yolum uzun yani:)

    YanıtlaSil
  17. Elif; güzeller evet, Allah sahibine bağışlasın:)

    Siyahve; :)) Ne kadar incesin.. Çok teşekkür ederin, teklif etmen bile yeter. Senden yardım isterim ama eğer bu işe bulaşırsam..

    Harikalar Atölyesi; ama o hevesimizi kaybetmeyelim, bir gün mutlaka dikersin nasıl olsa:)

    Sedo; Hadi yaa, ben hiç internetten birşey almadım Cath Kidston'dan. Ne bileyim şüphe ile yaklaştım nedense..
    Bu arada annem çok sinirleniyor artık dikiş dikerken. Sana geleceğim yani..

    Reyyan; ooo çok iyi fikir, ben en ön saflarda yürüyüşe katılırım bak:)
    Yalnız, çantayı dikmek çocuk oyuncağı falan deme bozuluyorum. Şimdi kalkar dikerim müthiş bir iş yapmış gibi gerinmek isterim yapamam ayıp olmasın diye. Neticede herkes senin kadar becerikli olmayabilir ama değil mi:)) O işlemeleri yapabilen biri için tabi bu çocuk oyuncağıdır:)

    YanıtlaSil
  18. Çılgın MEvdopş; Verdim gitti:)

    YanıtlaSil
  19. Ben'de internetten bir şey almazdım şimdi hemen herşeyi oradan alıyorum, tavsiye ederim,
    Sen gel bize, dikiş dikelim elele :))

    YanıtlaSil
  20. şu dikiş olayını bilememek benim de canımı fena halde sıkıyor..hele ki böylesine güzel kumaşları görüp çıldırmamak içten bile değil...bende hevesimi renkli, çiçekli ne varsa ahşap objeler için tasarlıyorum...

    YanıtlaSil
  21. canım ya bende istiyorum İMÇ ye gitmeyi neler neler var bilirim,hem ucuzada mal olur...a birde soldakinin deseninde dün Tepe home dan peçete aldım bir bak http://zeyno-zeynonunajandas.blogspot.com/...

    YanıtlaSil
  22. bi ara dikişe bende merak saldım ama hiç öyle kolay bişey değilmiş, hemde benim gibi sabırdan yoksun biri için:))
    ayrıca yaklaşık yarım saattir güzelim blogun içindeyim kayboldum Cath Kidston desenleriyle yarattıklarında:))

    YanıtlaSil
  23. aslında benım olsalar takmam herhalde ama yınede olsunlar sevıyım onları ben sadece:)sona ekledıgın kalpler cok cici..

    YanıtlaSil
  24. Hıh ! İngiltere'de yaşasaydım C.K. evimin karşısında olsaydı,dikiş dikmeyi bilseydim ,dikiş makinem olsaydı ben de dikerdim ki !

    YanıtlaSil
  25. KUmaşlar çok ççok güzel:) sanırım insan bunlara bakarken kendini kaybedip metrelerce alabilir :)

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Nohut;
    Bakayım dedim o kumaşlardan nerede bulunur. Bir siteye denk geldim. Bakmak istersen adres bu.
    Sevgiler

    http://www.kumasci.com/shop/default.asp?rsm=liste&kategori=121300000000&sayfa=3

    YanıtlaSil
  27. The fabrics are beautiful and the bags were wonderful! I also want these fabrics! : D

    Kisses

    Luiza Mallmann
    decorarsustentavel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  28. kumaşlar harika, ben istanbulda nerden kumaş bulunur onu bir türlü anlayamadım, merter e gittim her yer toptancı, zeytinburnu dediler oraya gittim isteidiğim tarzda değil kumaşlar... imç bloklarına hiç gitmedim bir ara da oraya gideyim. gene en güzel çeşidi ve en iyi fiyatı bakırköy pazarında buluyorum.
    çalıştığım dönemde iş dışındaki bütün vaktimi dikiş makinası ve kumaşlarla geçirdim, her cumartesi bakırköy pazarına gidip kumaşları eşeledim, çantalar yaptım. diktiğim çanta sayısı 150'yi geçmiştir. çalışıyorken de çok şeyler yapılabilir... zor ama imkansız değil, ben ev işimi haftaiçi geceleri yapıyordum ki haftasonu hobilerime vakit bulabileyim. şimdi doğum iznindeyim yine uğraşıyorum bişeylerle... çünkü çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  29. bence daha şık çantalar yapılabilirdi bu güzelim kumaşlardan. kumaş çok güzel. sondaki kalpler ise bize göz kırpıyor. ama bu kumaşlardan kırlent-perde-masa örtüsü daha şık durur gibi . nacizane fikrim.

    YanıtlaSil
  30. Ben de istiyorum dikiş makinası ve böyle gördükçe acaip hevesleniyorum.
    Bu kumaşlar beni çıldırtıyor: )

    Bak kendi bloğumdan değil de burdan yazmak kısmet oldu, aldığım anda isteyen herkese kesip biçip dikip yollıcam böyle şeyler: )

    YanıtlaSil
  31. sevilmeyecek gibi değil ki bu kumaşlar...
    sen kesin yapabilirsin bu dikiş işini nohutcuğum:)

    YanıtlaSil
  32. I discovered Cath Kidston's fabrics last time I went to London, and fell in love. Also with her bags, all of them are fantastic!
    You have to try to make one of this tote bags, they are easier than they seem. Check marabara's blog, she has a tutorial to make a similar one.

    YanıtlaSil
  33. off off çok güzeller ya,insan böyle güzelliklerle sevdiği işi yapıp,sevdiği şeyleri ortaya çıkarmak istemez mi yaa:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...