Leylak yiyesim var...






Leylak en sevdiğim çiçeklerden biridir. Büyüdüğüm evin bahçesinde de kocaman bir leylak ağacı vardı, gerçi o zaman bana çok büyük gelirdi, belkide normal standartlardadır, şimdi burada yalancı pozisyonuna da düşmek istemem yani..




İstanbul’da çok fazla rastlamıyorum leylak ağacına derken yine yolumun üstünde bir tane gördüm. Küçücük tomurcuklar çıkmaya başladığından beri de fotoğraflarını çekmeyi istiyordum.
İşte yine geçen gün çiçekleri çok da olgunlaşmadan bu leylakların da fotoğraflarını çektim.






Bir yandan çektim bir yandan kokladım. İnsanın yiyesi geliyor…




4 yorum :

  1. Başlık bu fotoğraflara nekadar yakışmış.. :)

    YanıtlaSil
  2. misler gibi, nasıl da hoş kokarlıar, sıra bir an önce iğdelere gelmeli... :)

    YanıtlaSil
  3. Yeme konusunda size eşlik edebelirim. Benim de en sevdiğim, kokusuna hayran olduğum çiçeklerden birisi LEYLAK. Ahh evde yetişse. Balkonu tonlarca saksı ile doldurabilirim. Çok güzel olduğu için sanıyorum ömrü çok kısa...

    YanıtlaSil
  4. I love love love lilac. I was happy to find some blooms in my garden this spring! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...