Çok çalıştık çok...



Evdeki bahar değişikliği için bu haftasonu da evde epey bir çalıştık;

-Arka odadaki şifonyerin üstü beyaza boyandı; Şifonyer büyük olduğu için odadan çıkartamadık. Odanın içinde spreyle boyayınca da her yer toz duman oldu. Bütün evi temizledik, o odanın perdesini yıkadık.

-Balkondaki çilek sandıkları boyandı; aslında sandıkları açık – uçuk renklere boyayacaktık ama kısmet işte, canım kardeşim böyle uygun görmüş.

- Posterler seçildi; Evde olan ya da Ikea’dan aldığımız tabloların içine elimizdeki benim yaptığım çizimlerden ya da kardeşimle beraber yaptığımız kes-yapıştır tarzı basit posterlerden bazılarını denedik ve seçtik.

- Perde işi halledildi; Salondaki perdeleri daha açık tonları ile değiştirmeye karar vermiştik. Cumartesi akşamı saat 24:00’de perdeyi kestik – biçtik. Bakalım asınca nasıl olacak.

-Bunca işin arasında da habire yedik.

ETSY’den sipariş ettiğimiz posterler hala gelmedi. Onlar da gelince bir tek koltuğu kaplayacağız, birde çakıl  taşlarını boyayacağız o kadar.
Sanırım önümüzdeki haftasonu hepsi tamam olacak.





Haftasonu sadece markete gitmek için evden çıktım. Aşağıdaki fesleğeni de Migros'tan saksısı ile birlikte 1.9 Tl’ye aldım, ama saksısı hiç hoş değildi. Bizde sandıklardan artan boyaları karıştırıp bu renge boyadık. Şimdi seviyoruz…

Diğer fotoğrafları da sizlerle paylaşacağım ama dün akşam yine hepsini bilgisayara aktaracak ve düzenleyecek enerjiyi kendimde bulamadım:)


Herkese cıvıl cıvıl bir hafta diliyorum...




4 yorum :

  1. fesleğeni sevdim bişiler anlatıyor gibi.fesleğenin kendisine odaklanmak gerek sanki..ona yakınlık gösterelim..tmm saksısıdır boyasıdır güzel olsun ama onu sevelim koklayalım derim ben:)iyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. PEki sizi mi kıracağım. Bu akşam iş çıkışı doğru eve koşuyorum ve Fesleğenimizi doyasıya kokluyorum. Burun tıkalı ama olsun. Sevildiğini bilsin yavrucak..

    YanıtlaSil
  3. Fesleğen kokusunu ben de çok severim. Henüz alamadım, en kısa zamanda almalıyım... Saksının rengi çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Mutfağımın camına yanyana üç fesleğen alıp koyasım var..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...