Amaca yönelik kahvaltı....


Normalde hafta içi evde kahvaltı yapmam. Çünkü sabahları aç karnına içtiğim ilaçtan sonra bir süre bir şey yemem gerekiyor. Aslında bu ilaç olayı olmadan önce de çalışmaya başladığımdan beri çalışma gününde hiç evde kahvaltı yapmadım.





Dönem dönem taktığım şeyler vardır. Bir ara poça yerdim her sabah, sonra mideme dokunmaya başladı. Yıllarca çokoprens yedim. Şimdi düşünüyorum da ne kadar saçmaymış. Ama yedim.. (gerçi ben tatlı yiyerek zayıflayanlardanım. Bu da ilginç ama onu da başka bir gün anlatırım) . Sonra simit… Her sabah bir simit yanına krem peynir, ardından içine salça sürülmüş peynirli sandviç ( salça TAT’ın Antep Tadı olacak ama), şimdilerde sade Kellogg’s ile Nesstle’nin tropikal meyvalı müslisini karıştırıp yağsız sütle birlikte yiyorum.



Ama geçen gün Sedo, ikea’dan aldığımız (kurulama bezi olarak satılan) çarpı işli pembe bezleri ve peçeteyi yakından görmek isteyince, onun için kendime sandviç yaptım. İlk önce fotoğraflarını çektim sonra da afiyetle yedim.
Bu sırada sevgili kardeşim lapiska saçlarını kıvırıp süslenmek ile meşgüldü. Onun sandviçini de hazırlayıp çantasına attım.

Aslında bir süre ben de kahvaltıda sandviç yesem  iyi olacak, sıkıldım sütten…

Kahvaltı yapan, yapmayan, yeni uyanan herkese günaydın…..

Tamam uyanalı çok olan ve hatta henüz uyanmayıp uyandığında bunları okuyan, hiç umrunda olmayıp okumayan herkese günaydınJ


5 yorum :

  1. Sedo teşekkür eder ...
    Günaydın,der ...
    Afiyet olsun,der ...
    Çok güzeller,iyi günlerde kullanılsınlar,der ...
    İyi günler diler :)

    YanıtlaSil
  2. tiroid hapı mı kullanıyorsun acaba diye merak ettim bak :)

    benim yıllardır haftaiçi kahvaltım tosttur. arada sırada simit ve belki poğaça
    kahvaltı etmezsem sinirden deliririm ben :)

    YanıtlaSil
  3. benimde kahvaltı da takıntım otlar:)) tere,roka,maydanoz üçlüsü.üşenmeyip her sabah limonlu hazırlıyorum..
    bir de geçen renkli vernikten bahsetmişsin,kahverenginin üzerine ne renk gider ve nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bu kurulama bezlerine ben:))

    YanıtlaSil
  5. NzN; evet 1 senedir troid hapı kullanıyorum maalesef.

    Buket; Ben de üşenmesem bayılırım o üçlüye, ancak haftasonu kahvaltılarında yapabiliyorum. Birde Altınoluk'taki her kahvaltımızda direk bahçeden toplayıp yiyoruz her sabah. İşte bu harika oluyor.
    Boya konusu; Ben de uzman değilim ama masayı görmeden birşey demek de zor. Çok kötü değilse renksiz vernik kullanabilirsin. Koçtaş, Praktiker yada herhangi bir boya malzemesi satan yerde mutlaka vardır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...