Pembeli Mavili Mutluluk





Bu fotoğrafları geçen sene haziran ayında çekmişim. Dün iş için bir belge ararken karşıma çıktılar. O günü hatırladım, bakkala gitmiştim dönüşte yolumun üstündeki dallardan bir iki çiçek, tomurcuk kopartıvermiştim, sonra da saatlerce onların fotoğraflarını çekip kendimden geçmiştim.

Fotoğraf makinasını aldığımdan beri hiç bu kadar ayrı kalmamıştım onunla. Şu son 2-3 aydır resmen kırk yılın başı elime alır oldum, hatta Altınoluk’da bile çantasından bir ya da iki kez çıkartmışımdır.

İşlerden, yoğunluktan, boş bir haftasonu bulduğumuz an Altınoluk yollarına düşmemizden oldu bu zorunlu ayrılık. O yüzden biraz da kış geliyor diye seviniyorum, tamam belki gün ışığı az, tamam belki ev karanlık ama olsun, daha çok üretip çoşuyorum ben kışları…




Şu sıralar içimde acayip bir üretme isteği var, harıl harıl fotoğraf çekmek, dikiş dikmek, kağıtlarla haşır neşir olmak, yeni tarifler denemek… yani yine her zamanki gibi herşeye şişiyorum, mesela birkaç gündür sulu boyaya aşeriyorum. Devamlı boyalara, sulu boya ile yapılmış resimlere bakıyorum. Sanki elime fırçayı boyayı alsam haldır haldır tablolar boyayacağım…




Sonra bu fotoğraflara bakınca bir şey daha düşündüm… Kocaman güzel bir demet çiçeği fotoğraflamak ile belki de aynı hazı aldım ben bu küçük iki üç parça ile. Yani neymiş dedim kendime; mutlu olmak için illa büyük şeylerin peşine düşmeye gerek yok, yeter ki nerede arayacağını bil...

Vay, büyük konuştum yine... 




These images were taken from June of 2012, I have just seen them while searching something for my job at the office. I had totally forgotten them.

I remembered that day, after shopping, I had picked a few branch flowers and photographed them with great pleasure. I was realy very happy...




For a long while, I could not get my camera to my hand: ( because of my works at the office or when we find a little break, we went to Altinoluk (my parents home)... I miss it a lot and I am looking forward for the winter, because I'm more productive during the winter months...

While looking at these photos, I thought one more thing ...
I was so happy photographing them. If they were a great flowers bouquet, I would get same taste.
So, to be happy, do not necessarily need to go after the big things, we should know where to look …


Wow I spoke very poetic.








15 yorum :

  1. bu minnak çiçekler ancak bu kadar güzel fotoğraflanabilirlerdi bence :) bi de hangi programı kullanıyorsunuz fotoğrafları düzenlemek için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Picasa programını kullanıyorum.

      Sil
  2. Yazın insan uzaklaşıyor galiba böyle işlerden. Aniden sonbahar hissettirdi ya gelişini, bir hüüznlüyüm ben de ama aynı zamanda eve kapanıp kağıtlar, kurabiyeler, kesmeler, çizmeler birşeylerle uğraşasım var benim de:)) İnsanı fazlasıyla mutlu ediyorlar, dediğiniz gibi küçük şeyler de büyük mutluluklar bahşedebilirler. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İçim açıldı fotoğraflara bakarken.. Çok güzel hepsi de.

    YanıtlaSil
  4. Süper,bence..Resimler o kadar canlıkı.elimi uzatıp almak,koklamak istedim,o güzel çiçekleri..

    YanıtlaSil
  5. Soft renklerdeki objelerin ve aydınlık fotoğrafların senin alamet-i farikan Ayda :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel Rabbimin eserleri çiçekler

    YanıtlaSil
  7. Vay, o son sözler büyük müyük ama çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  8. yine gözlerimi alamadım fotoğraflarından. bence fotoğrafların senin dünyaya nasıl güzel ve yalın baktığını gösteriyor. ve evet katılıyorum sana, hayatta büyük şeylerin peşinde koşarken belki bize daha çok mutluluk verecek küçük şeyleri kaçırmamak lazım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hele o filbahri... Tek başına kocaman bir bahçe çiçek gibi. Mayıs ayını hasretle beklerim o açsında bir parça koklasam diye, senin kek kalıplarında da devleşmiş... Mis kokusunu aldım, gözüm yüreğim şenlendi... Bende kış çekimlerini seviyorum, daha çok beraberim o dönem kamera ile, varsın karanlık olsun hava, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Her karede mutluluk var :)))

    YanıtlaSil
  11. Ayy bunlarda ne ne güzel rengi var böyle =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...