Haftasonu Kartı - MUHİT




Yine çok çok geç kalmış bir post… Aslında haziran ayında sizinle paylaşmayı düşünmüştüm ama kısmet bu güneymiş.

Eğer sizde bizim gibi İstanbul’da ve üstelik Avrupa yakasında oturuyorsanız, haftasonları kahvaltı için gidilebilecek, yürüme mesafesinde ve sakin bir yere nasıl ihtiyacımız olduğunu çok iyi anlıyorsunuzdur.
Hiç missler gibi boğazınız varya, Bebek, Arnavutköy, Yeniköy ne güne duruyor demeyin, haftasonu hiçbir kuvvet beni o trafiğe ve karmaşaya sokamaz. Hele Ortaköy, nedense 10 dakikalık bir mesafede oturmamıza rağmen yıllardır uğramadığım bir semt…

Aylar aylar önce bir Pazar günü, sabah erkenden uyandım, canım evde kahvaltı etmek istemedi, aldım fotoğraf makinamı elime attım kendimi evden dışarıya, başladım yürümeye, bir baktım Karaköy’deyim, dalmışım bir ara sokağına gidiyorum da gidiyorum. Birden durdum, yaa ben nereye gidiyorum böyle amaçsızca, hem karnımda acıktı…



Cep telefonunu aldım elime google’da “Karadöy’de gidilecek hoş bir yer” yazdım (evet aynen böyle yazdım: ) ) Muhit çıktı karşıma. Google map’den yerini buldum, elde telefon o konuşuyor ben gidiyorum…

Ve tam isabet…

Mini kahvaltısı tam da bana göre, sakin mi sakin, müzikler harika, çalışanlar ve sahibi çok kibar, sıcakkanlı…


Asma yapraklarının gölgesinde keyif dolu bir kahvaltı yaptım, sonra kışın nasıl burası diye sordum, üst katımız var hatta bu yıl alt katı da değiştireceğiz dediler. Üst kata çıktım bir de orada fotoğraflar çektim. Her bir malzeme, eşya, mobilya tek tek seçilmiş, dekor harika… Ben kış ortamının da harika olacağına eminim.

Yani diyeceğim şu elimizde kalan birkaç güzel günde belki size de bir değişiklik olur gidersiniz beni de anarsınız: )

Haftasonunuz keyif dolu, huzur içinde, pırıl pırıl geçsin…



This post is about a cafe in Istanbul which called "Muhit" .
If you come to here, you should visit this nice cafe, I am sure that you will satisfied.


I wish all of you have a wonderful weekend...









38 yorum :

  1. gerçekten çok hoş bir Muhitmiş :) keşke ben istanbuldan taşınmadan yapsaydın bu postu :( okulum beyazıtaydı benim eminim giderdim buraya..

    YanıtlaSil
  2. Karaköy ü çok severim ama burayı hiç duymamıştım:( Bir de kahvaltı dedin ya:) bittim ben, gittim ben:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) git git, ben de gideyim, belki karşılaşırız:)

      Sil
  3. TİNNNN :) Yani Muhittin :) Başlığı okuyunca dayımın adını burada anmadan geçemedim :)
    Çok teşekkürler bu güzel öneri için, fotoğraflar misss, e kahvaltısı, sakinliği de güzelmiş, not etmiyorum ki adını, dayımdan hatırlayacağım :)
    Sağol nohutbacım :)
    Musmutlu tatiller :)

    YanıtlaSil
  4. Evet burayı birçok kez duymuştum gidenlerden çok sevdiklerini yazmışlardı onlar da.. Ne iyi etmişsin Ayda'cım cesaretine sağlık.. Ben öyle planlıyım ki bu konularda hadi çıkıp bir bakınayım yapamam hiç. İlla ki günler öncesinden araştırıp gideceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen böyle fütursuzca çıkıyorum gidiyorum bir yerlere bazen de kılı kırk yarıyorum ben de:)
      Umarım gidersin ve beğenirsin.

      Sil
  5. yolumu mutlaka düşüreceğim İstanbul'a geldiğimde, paylaşım için teşekkürler, resimler çok güzel:))

    YanıtlaSil
  6. cok şirin bi yermiş

    YanıtlaSil
  7. Bekar olmak boyle bi sey iste daha dogrusu cocuksuz olmak istedigin zaman istedigini yspabilmek, tadini cikar canim

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten mekan çok güzel görünüyor. Listeme ekledim :)

    Farklı bir yaklaşım olsun derseniz bir de bu açısı vardır Karaköy'ün beklerim...

    http://hayalieren.blogspot.com/2013/08/karakoy-gezilecek-yerler.html

    sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki sefere oralarıda keşfeyedim ben öyleyse:)

      Sil
  9. Özellikle eğer görmediyseniz kamondo merdivenleri nedense farklı gelir bana.Eğer yolunuz tekrar düşürse orayı da fotoğraflayın sizin çwktikleriniz başka oluyor gerçekten :)

    http://hayalieren.blogspot.com/2013/07/kamondo-merdiveni.html

    YanıtlaSil
  10. tiramisusu da güzeldir ... :)) iyi hafta sonları...:)

    YanıtlaSil
  11. Oooo super! duymamistim onceden, ilk firsatta gitmek lazim Karakoy'e :)

    YanıtlaSil
  12. şaşkın kadın, seni çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  13. muhteşemsiniz, ve karaköy harika bir seçim olmuş, bir sonraki sefere "karabatak" denemelisiniz, karaköyde yine, orayı da çok seveceksiniz eminim :)

    YanıtlaSil
  14. senin fotoğraf gözünle güzelleşmiş mekan.

    YanıtlaSil
  15. Deli annenin yorumuna katılmakla birlikte
    -Nohut( Yada) Ayda
    -Efendim
    -Galiba ben sana aşıkm oldum
    -Gel öpeyim geçsin
    -:))
    -Kaç gündür bütün yazılarını döne döne okuyorum kah gülüyorum kah detaylara dikkat kesiliyorum kısacası sende kendimi buluyorum.İyiki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ohhh ne mutlu bana, çok çok teşekkürler.

      Sil
  16. Deniz kenarları çok kalabalık oluyor, haklısın ama denizden gelen iyot kokusu eşliğinde kahvaltı da çok keyifli oluyor :) Haftaiçi sabahları erkenden uyanıp, arkadaşlarımla işe gitmeden önce
    Bebekte kahvaltıya gitmelerim geldi aklıma... Tavsiye ederim ;)
    Karaköy'e gittiğimde uğrayacağım Muhit'e. Teşekkürler tavsiyen için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaiçi ve sabahları mükemmel olur sahilde kahvaltı, ona hiiiç itirazım yok, benim problemim haftasonları ve çalışırken h.içi gitmek de zor:(

      Sil
  17. Bugün Radikal de Karaköy de ki mekanlardan bahsetmişler.İlk aradığım tabi ki Muhit oldu ama onu eklememişler..Aslında bir yandan da iyi.Bize kalsın orası.Çok sevdiğim keyif aldığım bir mekan..Fotoğraflarda çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  18. what an amazing place and thát wall!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. If you come to Istanbul, we can go together:))

      Sil
  19. Çok güzel bir yermiş her kara nefis

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...