Bugün Bunu Sevdim - NEON




1 | 2 | 3 |


Bazı renklerin enerjisi ne kadar da yüksek değil mi? Mesela bu dörtlü benim kanımı kaynattı, baktıkça canlandığımı hissettim. Ne cesur, ne başına buyruk, ne can alıcı…
Sevdim kısaca…

Bu arada ben birazdan Ankara’ya yola çıkıyorum, yarın büyük gün, bütün yaz çalışmalarımızın sonucunu göreceğiz.

Haydin rastgele…

Some colors have very high energy, aren't they? For instance these four images made me happy, I felt energic... It seems so brave, maverick, vivid....

In the meantime, I'm leaving soon to Ankara, the big day is tomorrow, we will see the result of our work during all summer.

See you soon...









14 yorum :

  1. kesinlikle!!
    bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin Nohutçum:)

    YanıtlaSil
  3. emeklerinizin karşılığını alırsınız inşAllah...

    YanıtlaSil
  4. rastgele gülüm, rastgele bülbülüm:)

    YanıtlaSil
  5. İşiniz rast gitsin, kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Ah bu renkler zaten, insan ruhunu nasıl da etkiliyor. Bunlar kesinlikle kıpır kıpır yapanlardan :) Aydacım, emeklerinin karşılığını alman dileğiyle. Ankara'dan çoşkulu mutlu dönmen dileğiyle.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Sana da rast gelsin. İnşallah güzel haberlerle dön.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. incelikli renk seçimleri çok hoş

    YanıtlaSil
  9. umarim cok iyi gecmistir Nohut!

    YanıtlaSil
  10. Bende çook sevdim❤❤

    YanıtlaSil
  11. Ah o renkler, hep bizi kendimizden geçiren...
    Ankara'da işler istediğiniz gibi geçer umarım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Love all those bright colors in home decoration!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...