Bugün Bunu Sevdim - Huzur





Evin geri kalan kısmı pek de benim tarzım değil belki ama bu görüntüyü çok sevdim. Dergimi kahvemi alıp o masada saatlerce keyif yapabilirim. Hatta yıllık iznimin 1 haftasını sadece o odada geçirebilirim o denli yani…

Sadece Sevdim…


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 



Maybe, the rest of the home is not match my style but I liked this view so much. A cup of coffee and with some magazines, I can enjoy for hours... Even I can spend a week of my annual vacation in this room..


Just Loved it...








7 yorum :

  1. pencere dediğin, yeşile bakacak, gökyüzünü görecek, he en iyimser durumla derin maviye bakacak:) çok derin olması şart değil benim için, mavi olsun, yeşil olsun, çiçek olsun
    sevg'ler

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş gerçekten. Sevilesi bir detaylar:).

    YanıtlaSil
  3. yeşile karşı büyük camlar... evren duy!

    YanıtlaSil
  4. Ağaç varsa, ot çöp bile olsa sevilmez mi hiç?? Nasıl dinlendirir insanı nasıl özendim sahiplerine şimdi..

    YanıtlaSil
  5. Bende çok sevdim, resme bakmak bile insanın içine huzur veriyor...

    YanıtlaSil
  6. huzur dolu bir oda ve manzara gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Precious! Maybe in the next life I shall wake up to a view like that, too! I find the funky fresh colors of the rest of the house pretty and optimistic, too :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...