Harika bir dergi - Mollie Makes Home




Artık resmen sınırlar kalktı, oturduğumuz yerden dünyanın bir ucuna sipariş veriyoruz. Kumaş dergi ya da ne bileyim tabak almak istediğinde birkaç tuşa basman yeterli, gerisini onlar düşünsün, bir şekil geliyor sipariş…

Neredeyse 6 -7 ay öncesine kadar her ay en az 2-3 tane magazin alıyordum ama son zamanlarda aldığım dergiler beni yeteri kadar tatmin etmemeye başlamıştı. Zaten bloglar, online dergiler  ve pinterest sayesinde öyle güzel görsellere ulaşabiliyoruz ki korkarım yazılı basın birkaç yıla azalarak yok olacak.  

Tabii tüm bunların ötesinde dokunma hissi bazen galip geliyor. Ben de düşündüm karar verdim ve onca dergi alacağıma az alırım keyfime göre alırım dedim.  İşte Mollie Makes bunlardan biri. Elime aldığım her sayıda sonsuz mutlu olduğum, yığınla güzel görsel, fikir, yeni blog, sanatçı, online dükkanlar ile tanıştığım inanılmaz bir dergi.  


Birkaç güne kadar yine aynı guruptan Mollie Makes Home’un 2. Sayısı raflarda olacak. Yabancı bloglarda tanıtımına büyük ihtimalle rastlamışsınızdır.  Tasarımcılardan, butik sahiplerinden, bloggerlardan harika fikirler, ilham kaynakları, yığınla el işi ve yenileme projeleri ile dopdolu tam 132 sayfa.  Ben ön siparişi verdim bile. ( Bunun zevki de bir ayrı, heyecanla postayı beklemek, o gün iş yerinde akşam olsa da eve gitsem derginin sayfalarında kaybolsam diye devamlı saate bakmak…)

Eğer dergide neler var diye şöyle bir bakmak isterseniz buraya bir tıklayın, yok ben de istiyorum derseniz buradan ön siparişinizi verebilirsiniz.

Ayrıca derginin bu sayısında misafir editör olacak görev alan Pachwork Harmony bloğunun sahibi ve 91 Magazine isimli online derginin editörü Caroline’nin bu konuyla ilgili postuna da buradan ulaşabilirsiniz.

Ben yaklaşık 6 aydır alıyorum hiçbir problem yaşamadım bu site ile. Aylık Mollie Makes için ise buraya bir bakın yani.

Ayyy öpesim deliyor bu dergiyi benim….




Anymore, the borders were disappeared, we can order everything from everywhere...
I really like waiting for the postman.

Until 5-6 months before, I used to buy 2-3 magazines every month in Turkey but recently, these magazines did not satisfied me  enough. We can reach many wonderful images and ideas from blogs, intagram and pinterest.
Because of that I choosed "Mollie Makes" to buy every month, I think, it is the best magazine ever relevant to craft...

Within a few days the 2nd issue of "Mollie Makes Home! " will be on the shelves  which prepared by the lovely folk at Mollie Makes.

In this second edition of Mollie Makes Home, we bring you inspiration from the homes of designer makers, boutique owners and bloggers. Beautiful spaces made cosy using thrifted finds, handmade homewares and bright ideas. We share our favourite projects, including adorable tooth pillows for the kids and a lampshade made of vintage tablecloths. Plus, we chat to the fascinating folk whose crafty lives will inspire you to get making. We’ve packed 132 pages full of ways to achieve the look yourself, combining second-hand shop finds with quirky accessories.



Mollie Makes Home is for today's crafters who are creating a whole new aesthetic which is inspired by vintage, love of all things handmade, and showing off their individual handmade style.

Mollie Makes Home is out on September 19. You'll be able to find a copy in WHSmith, WHS Travel, Co-Op, Easons and Tesco. It's also available to preorder now .

And also, you can reach a great post about this magazine by Caroline who is the guest editor of this issue. I'm sure, you know that she is also owner of the "PatchworkHarmony blog" and editor of "91 Magazine"...


I am eagerly looking forward to coming my magazine.








22 yorum :

  1. Ne kadar guzel bir dergiymiş Ayda... Hemen alayım bende, teşekkürler payşaltığın için...

    YanıtlaSil
  2. Mollie makes in agustos sayisini inceleyip cok begenmemistim ama dekorasyon dergisi daha guzel geldi gozume. Acaba abonelik yerine tek tek siparisle alinabiliyor mudur biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  3. Kanıma girdin verdim siparişi :)

    YanıtlaSil
  4. ben hala o kadar kolay sipariş veremiyorum online.. siz öneriyorsanız merak ettim bu dergiyi de :) mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  5. valla benim de kanıma girdin Ayda. ben de öpebilir miyim?

    YanıtlaSil
  6. pardon da ben orada mint green emaye bir kupa mı görüyorum?? :)) severim onu ben! ayrıca dergiyi üstte pijama altta flip flop ile bi koşu caddeye inip alasım geldi ne güzel anlatmışsın, MMHome dan haberim varda kendimi frenliyordum, girdin yine kanımıza! :)))

    YanıtlaSil
  7. Ben de seviyorum bu dergiyi, çok yaratıcı fikirler var, görseller bir harika:)

    YanıtlaSil
  8. ipad'e de indirilebiliyormuş :))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Ayda Hanım,Keşfetmekte geç kaldığım bloğunuzun hevesli ve meraklı bir takipçisiyim artık.Elinize emeğininize sağlık.
    Sizden bir ricam alacak ;ben kombine kumaş bulma konusunda çok sıkıntı yaşıyorum.İstanbulda yaşıyorum İMÇ ve tahtakalede bir sürü yer dolaştım istediğim tarzda kumaş bulamadım.Varsa bildiğiniz bu tür kumaş malzeme satan internet sitesi bildirirseniz çok memnun olurum.

    sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kumaşçı dolanacak hiç zamanım yok, hafta içi çalışıyorum, haftasonlarında da sadece cumartesi günüm kalıyor o günde de ne yapacağımı şaşırıyorum bu nedenle mecbur internetten alıyorum alacaklarımı.
      Türkiyeden ; www.goblen.com sitesinden aldım bir kaç kez gerçi fotoğraflar ve siteye koydukları kumaşlar çok kötü, Kadıköydeki yerlerine gidebilsek orada çok daha güzel kumaşlar var tabi bir de karşısındaki Erol Kumaşçılıkta.
      Sonra www.bascilar.com.tr sitesi var, burada da heryerde bulunan kumaşları alabilirsin, kalite vasat tabii.
      Ben son zamanlarda hep ETSY'den alıyorum, yığınla kumaş var, nakliye bazılarında çok uygun oluyor, hem zevkime göre hem de oturduğum yerden almış oluyorum, kesinlikle ETSY'yi öneririm... www.etsy.com

      Sil
  10. Ben de Mollie Makes'e anca ayakustu bakip duruyorum dergicilerde. Çok güzel gercekten. Kaynağın dibindeyim ama bende de zaman yok işte, kaderin boylesi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orada olsam sanırım işin cılkı çıkar... Allah biliyorda otur oturduğun yerde diyor bana..

      Sil
  11. çok güzelmiş,şimdi siz neler yaparsınız neler

    YanıtlaSil
  12. Bu çıldırmışlık halim, herşeyden isteme durumum çığrından çıktı benim. Resmen istediğim şeylere ulaşamayınca inan ki yurtdışında yaşamayı isteyecek kadar çoşuyorum...
    İnan ki imkanlar elverse, sevdiğim ne varsa doldurabileceğim dekorasyon eşyaları ve hobi malzemeleri sattığım dükkanım olsun isterdim. Artık Türkiye de ki ürünlerden tatmin olamıyorum ve bize sattıkları 3 katı fiyatları görünce deliriyorum...halbuki ben biliyorum onun kaç kuruş olduğunu. Neyse amma uzattım anladın sen beni :)
    Bu dergiyi de ilk defa gördüm, bakalım bakalım içimiz gitsin :))

    YanıtlaSil
  13. senin ferah resimlerini çok seviyorum ayda abla :)

    YanıtlaSil
  14. Bardak altlığı çok hoş =)

    YanıtlaSil
  15. Benim dergim gelmedi hala, sizinki geldi mi merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok benimki de henüz gelmedi ama gelir merak etme, gelmezse de mail yazarız. Bekleyelim biraz daha.

      Sil
  16. :) anlaştık

    YanıtlaSil
  17. Benim dergim geldi:) haber vereyim dedim, beni bu dergiyle tanıştırdığın içinde ayrıca çoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de bugün elime ulaşı, akşam olsa da eve gidip basam diye can atıyorum:) Uamrım beğenmişsindir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...