Haftasonu Kartı



 
 
 
Biz bu akşam sezon finali için Altınoluk’a gidiyoruz.  Bizimkiler hala oradalar ama hafiften toparlanmaya başladılar… İş çok; domatesler, biberler  sökülecek, masalar –sandalyeler tik yağı ile güzelce yağlanacak, dışarılarda asılı ıvır zıvırlar toplanacak, falan…

Biz orada çalışırken, isteyene hareketli, isteyene dinlenmeli bir haftasonu diliyorum.. Keyifli geçsin işte haftasonumuz…

 

We are going to go to Altinoluk today for season finale: )
My parents are still there but. they will return to their winter home at first days of October.
We have to do a lot of things regarding to the garden and garden furnitures in preparation for winter.
That's mean we will work in this weekend and  I wish you have a wonderful weekend..

 
 
 
 
 
 
 

21 yorum :

  1. İyi yolculuklar..
    İşleriniz kolay gelsin
    son kez denizin de tadını çıkarın işlerin arasına biraz mavi sıkıştırıverin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün sezon finali yaptım denizle de:) İyice yüzdüm, sonrasında üşüsemde...

      Sil
  2. Güzeldir Altınoluk,kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava şansımıza gündüzleri çok güzeldi, gittik de döndük bile:(

      Sil
  3. İyi yolculuklar, denize karşı bi kahve yudumla benim için Nohutcum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçtim kahvemi sen merak etme:) Okudum yorumları ama cevap yazamadım cepten, yayınlamayı bile beceremedim...

      Sil
  4. lovely tomato picture! happy weekend to you too!
    I was wondering if you happen to visit SODA in Istanbul for the exhibition of the Dutch scrapwood artist!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not yet but I know and I want to visit this exhibition as soon as possible. It will be open until 13 of October.

      Sil
  5. Hayırlı yolculuklar size, kolay gelsin ayrıca. Herkese,herseye selamlar....

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin Nohut'cuğum.
    Seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  7. Sizin de işleriniz çabucak bitiversin inşallah dinlenmek için de vakit kalsın:)

    YanıtlaSil
  8. Sizede eglenceli bir haftasonu diliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Canısı iyi yolculuklar,kolay gelsin ailenize katkıda bulunmanız ne hoş Allah size de her konuda yardım etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  10. the photo remind me of the house of my parents. wonderful! happy Monday

    YanıtlaSil
  11. D&R'A ÇOK GÜZEL WASHE TAPE'LER GELMİŞ, HABERİN OLSUN

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...