Bugün Bunu Sevdim - 91 Magazine




 
Aaaa hemen paylaşayım dedim ilk farkettiğimde derginin yeni sayısının çıktığını, sonra nasıl olsa görmüşsünüzdür diye çünkü yurtdışındaki bir çok blogda ve pinterestte paylaşılıp durdu. Ben de vazgeçtim. Ama şimdi tekrar baktım sayfalarına tek tek, ya görmeyenler varsa dedim…

Patchwork Harmony tarafından hazırlanan 91 Magazine’nin Sonbahar 2012 sayısı aşağıda efendim.
 




 
Firstly I thought that I should share this lovely online magazine but I realized that so many bloggers have been already shared it. I gave up.


Today I looked at this great magazine again and maybe there is someone still not seen.

91Magazine was prepared by Patcwork Harmony




 

12 yorum :

  1. Fotoğrafı sanata dönüştürmek ne güzel şey. Fotoğraf çekenin sanatçı olması da...
    Göze dinlence her biri. İyi ettin paylaşmakla, benim nerden haberim olacak yoksa :)

    YanıtlaSil
  2. Ben görmemiştim yeni sayısını,bu gün de tümden evdeyim;iyi geldi bana. Teşekkürler Nohutcuğum!

    YanıtlaSil
  3. Ben de görmemiştim iyi ki paylaştınız :)

    YanıtlaSil
  4. görmüştüm ama incelememiştim.sen paylaşınca,çevirdim sayfaları ^-^

    YanıtlaSil
  5. Ben de görmemiştim doğrusu, iyi oldu paylaşman teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. karıştırmıştım,
    hatta o yatak odasını da pinledim ama...
    döne döne karıştırılacak kadar hoş,
    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Ben dergi bakmayı çok seviyorum yaaa. Bir de kahvemi alıp saatlerce bakabilirim sayfalara. Bu dergide de çok güzel fikirler var. Tekrar tekrar bakarım ben.

    YanıtlaSil
  8. Ben sadece senin blogundan takip ediyorum bu dergiyi. Paylaşmaya devam et lütfen :)

    YanıtlaSil
  9. Vazodaki ciceklere bayildim..::)

    YanıtlaSil
  10. Bittim o rengarenklerin hepsine.. Renkli yastıklar, bahçedeki ahşap kapıdan girildiğinde sağda kalan beyaz ahşap atolyeye, renk renk kaselere...

    YanıtlaSil
  11. Thanks for sharing these beautiful magazines with us!

    YanıtlaSil
  12. İyi ki paylaşmışsınız, okumak bu güne kısmetmiş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...