Köyde Kahvaltı




 
     

Hep yazıyorum biz panik atak, durduğu yerde duramayan, hep bir ağızdan konuşan, keyif yapamayan bir aileyiz diye. Bu nedenle pek dışarılarda göremez kimse bizi. Oturamayız çünkü oturduğumuz yerde.  

Mesela hadi hiçbir yere gitmiyoruz kalkın Altınoluk’ta çay içelim der biri, hemen diğerleri itiraz eder,  aman ne gireceğiz kalabalığa, burada mis gibi demleriz içeriz çayımızı deriz, ama oldu ki bir şekilde gitmeye karar verirsek de , oturur çayları söyler içeriz, ee hadi kalkalım huzursuzluğu başlayıverir. Piknik sevmeyiz mesela. Pikniklerde mutlaka uyurum ben. Onca eşya hazırla taşı et, sonra beş dakikada ye.. Geri kalan zamanda öyle mal mal bakın etrafa… Yok çarpıntı başlar ee hadi vakitlice kalkalım konuşmaları maksimum bir saat içinde başlar.  

Son Altınoluk tatilimizde de bir sabah erkenden kalktık, nasıl olduysa gidelim köyde kahvaltı edelim dedik. İşte bu fotoğraflar Avcılar köyünden . Fotoğraflardan da belli ne kadar kısa süre orada kaldığımız, normalde bir tabağın 100 küsür fotoğrafını çekerken köyde topu topu 25 fotoğraf çekmişim…

Herkese layıkıyla yaşayacağımız güzel bir sonbahar diliyorum..

 

 
 
 
 
 
 

We (our family) don't like to go out-side so much for breakfast, dinner or picnic. We can not sit in the same place for a long time. I can say that We are restless person:)
 
When I'm vacation in Altinoluk, we went to a small village for breakfast and these images are from there.
 
While I was taking photo more than 100 of a single plate,  I could take only 25 photos in this village: )
 
I wish all of you have a great Autumn.
 
 
 
 
 
 
 

37 yorum :

  1. merak ettim eşimle akrabalığınız var mı diye:))hiç sevmez pikniği ve aynı cümlelerle tanımlar :)çok güldüm yaaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aslında düşününce seven gerçekten çok az Türkiye'de piknik olayını, Alışık değiliz çünkü. Büyük bir olay yapıyoruz, eziyetre dönüşüyor, ama yurtdışında her öğle yemeğini parkta yiyor insanlar onlara tabiki zor gelmiyor:)

      Sil
  2. Bak şimdi ne geldi aklıma o gezintiye çıkmış anne tavukla çocuklarını görünce, Nehir’e hamileydim, sene 2005, köydeyim, kümesteki tavuklardan biri de kuluçkaya yatmıştı, anneme demiştim ki, nasıl yani ben 9 ay 10 gün beklerken bebek için, bu tavuk 40 gün sonra kavuşuverecek çocuklarına :)) Nitekim yavruları oldu, çabucak büyüdü, ben hala hamileliğe devam :))
    Ben de en çok evde rahat ediyorum, kendi mekanımda, ya da kendi çöplüğümde diyeyim bunca tavuktan bahsetmişken, horozu da atlamayalım :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haaha hikayeye bayıldım:) Nehir şimdi desene tam 7 yaşında.... Ne çabuk geçiyor yıllar değil mi..

      Sil
    2. Yaaa hem de ne çabuk sorma, bir yandan büyüsünler isterken, bir yandan da giden ömrümüze yanıyoruz... Kasım 14'de kuzum tam 7 oluyor ama ona sorsan, şu anda 8,5 :))

      Sil
  3. ilk fotoğrafa bayıldım :) o kadar var bunlardan babannemin bahçesinde bi kere de gelmedi aklıma arkalarına geçip fotoğraflarını çekmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önden yakalayamadım bunları beni ve kameramı görünce kaçtılar deliler:)

      Sil
    2. :))) zaten seni öyle hayal etttim peşlerinden koşan yere yatmış bi Ayda :) çok eğlenceli.

      Sil
  4. Merhaba,
    Biz de Altınoluk'lu olduk bu yaz. Tam olarak Akçay aslında, Kızılkeçili Köyüne yakın bir siteden yazlık aldık.
    Kızılkeçili Köyünde bir dere var, ayakları suya sokarak kahvaltı edilen, Çağlayan Şelalesi ismi de, oldukça şirin bir yer. Orayı niyet ettiğiniz bir başka kahvaltı için tavsiye edebilirim. Piknik sevmediğinizi yazmışsınız ancak, yediğine içtiğine ve de sağlığına dikkat etmek isteyen herkes evinden yiyeceğini götürmeli oraya, hijyen sıfır çünkü.
    Ama derme çatma kömürlü semaverinde çay içmek uğruna, o kadarcık mikrop gözardı edilebilir, ne de olsa çay bardakları, çay kaşığı, şekeri evden götürülecek :)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de oralarda Hasan Boğuldu diye bir yer var, buz gibi akar suyu. Nefis tir havası, bir keresinde biz çok çok küçükken gitmiştik annem kardeşimle bana bir örnek elbise dikmişti, ilk kez oraya giderken giymiştik, suda oynarken elbiselerin mavi mavi boyaları aktı komşumuzun oğluda oradaydı, bizimle şirinler gelmiş diye dalga geçmişti. Bir onu dövecek kadar uzun boylu olamadım ona yanarım...

      Sil
  5. resimler her şey çok güzel.benim eşimde piknikden nefret eder.ama bu mekana bayıldım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok huzurlu harika bir yer.

      Sil
  6. bence çok tatlı bir ailen var, tanımayı isterdim :) güzel bir sonbahar olsun hepimiz için, bol bereketli..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba nohut; fotoğrafların yine çok etkileyici. İnsanın çantasını kapıp gidesi geliyor o tavuğun peşinden:)yakaladığın kareler gerçekten sıcacık olmuş. Eskiden bizde çok giderdik pikniğe ailecek. Şimdilerde de niye hiç pikniğe gitmiyoruz deyip duruyorum arada;ama yazdıklarını okuyunca baktım ki aslında bende senin gibi düşünüyormuşum. Ne işim var benim piknikte ayol! dedim birden kendi kendime. Üşendim yahu. Resimlerinden ve anlattıklarından kafamda kurduğum sana ait aile profilindeki sakinliğe özendim ben. Yok yok melike dedim; sen kızını büyüt sakinleştir biraz, sonradaaaa gelsin sonbahar,gelsin kış...Hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))sakin sakin huzurlu huzurlu geçsin bu sonbahar ve kış hepimiz için.

      Sil
  8. az ama öz çekmişsin, kareler bir harika !!

    YanıtlaSil
  9. para çıksın bir yerden kesin alıcam şöyle kırmızı tuğla veya taş bir ev üniversite resimlerime bakıyorum tamamı eski evleri tahta cumbaların altında allahım duy sesimi
    sibel

    YanıtlaSil
  10. Senden böyle fotoğraflar görmek de güzelmiş Nohutcum:)))devamını bekleriz...

    YanıtlaSil
  11. ahahha bir pikniksevmez daha:) bana piknik dediler mi afakan basar bilir misin? anlatamam bu duyguyu.. üstelik ben gibisi de çok azdır yani biz gibisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim o duyguyu... Oturduğun yerler rahatsızdır, birşeyler yemeğe çalışırsın, karmon çorman herşey, uzanayım dersin sırtına taş batar... Yaparım bahçemde keyfimi paşalar gibi:)

      Sil
  12. aaa...biz çok severiz pikniği.havalar serinlese de gitsek diye bekliyoruz .daha bu hafta sonu konuştuk.hatta eşim sordu nezaman gideriz , balkondaki çiçekler topraksız kalmış da...toprak lazımmış...annem hazırlar herşeyi sağolsun , sever de. ikizler burcu ikiside , belki ondandır... ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin oralarda belki keyiflidir, ortama göre de değişir bu piknik mevzu hem:)

      Sil
  13. Bu hiper aktivite ve huzursuzluk durumu sadece benim ailem de var sanıyordum :) Çok konuşuruz, oturamayız, kıpır kıpırız.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. ben de pek keyif almam pikniklerden... ama köy kahvaltısı da güzeldir be! :)

    YanıtlaSil
  15. piknik tarifide bizim aileye uyuyor :)

    YanıtlaSil
  16. bloğunuzu bugün keşfettim :) ve her kareye bakarken ayrı keyif aldım. bundan sonra takipteyim sizi de bize beklerim :)

    YanıtlaSil
  17. ben de eskiden sevmezdim piknik buraya gelene kadar sonra sevmeye basladim cunku hazirlik yapmiyorum :) Meger oymus beni yoran aline sandvic alip parka gidince piknik guzel oluyormus Nohut :) Bayildim fotograflara eline saglik! Dusunuyorum da sen Hollanda da ne fotograflar cekersin acaba :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...