Bugün Bunu Sevdim - Bohem


1 | 2 | 3 | 4

 
Son zamanlarda daha çok açık tonlara kaydı tüm ilgim, beyazlar, pembeler, maviler… Etrafımda hep böyle renkler görmek istiyorum. Ev dekorasyonlarında, kıyafetlerde, fotoğraflarda, gittiğim yerlerde beni mutlu eden şey bu soft ve aydınlık renkler.

Ama bu sabah pinterest’de karşıma çıkan şu ilk fotoğraftaki koltuk ile aslında mor, yeşil ve koyu sarı tonlarının birbirine ne kadar da yakıştığını hatırladım. Seviyorum ben bu bohem tarzı…
 

 
Lately, I love soft colors much more... Whites, blues, pinks... I want to see these soft and bright colors everywhere, interior decoration, fashion, photography...
 
But this morning, I saw this old chair which is the first image, I thougt that I love Bohem Style. Purple, Yellow and green tones are amazingly wonderful when they are together.








14 yorum :

  1. pinterest hep bana seni hatirlatiyor tam senlik :) ben ikinci fotografa bayildim bahcemde mavi ortancalar var tam senlik o zaman,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deli ediyor pinterest beni, gözlerim şaşı şaşı bakıyor, bazen bir aşağıya bir yukarıya yapıyorum, başım dönüyor:)
      Mavi ortancaya da bayılırım, biz de denedik birini mavi yapalım diye pek beceremedik sonra da vazgeçtik.

      Sil
  2. Çok güzel, ben de özellikle son fotoya bayıldım, desenlerin renklerindeki ahenge.

    YanıtlaSil
  3. Bende ama evimde değil :)benim rengim beyazdır, pembedir, kırmızıdır...

    YanıtlaSil
  4. Koltuk pek bir pufidik geldi bana ve nedense kışı hatırlattı. Sıcacık elmalı kurabiyeler ve çay... sonra O koltukta sıkış-tıkış kıvrılmak; o örtülerede sarınıp güzeeeel bir kestirmek istedim ben. Sanırım kışı özledim. Pardon nohutçum bohem mi demiştin:):)

    YanıtlaSil
  5. nohutcuğum,
    zevklerimiz değişiyor,
    gelişiyor...
    ruh halim etkiler benim beğenilerimi:)

    bunlarda güzel gerçekten...
    güzel ama seyirlik benim için...
    görünce beğensem de...
    düşünüyorum da hayatımda istemiyorum bu tonları:)



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakması güzel böyle renklere... Ama bende evde pek görmek istemiyorum.

      Sil
  6. Bence hiçbir sakıncası yok.
    Harika fotolar.
    Kolay gelsin.

    Özenmiş anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  7. hepside çok güzel renkler çok soft insanı sakinleştirici bir havası var

    YanıtlaSil
  8. These colours are so beautiful....I could live in them myself. Hugs to you my sweet friend. xoxo

    YanıtlaSil
  9. Bende cok seviyorum Bohem tarzi, kareler cok guzel ve koltuk, bayildimmmm ;0)guzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. İnstagramda aradım ama bulamadım, bloga bayildim, Cath Kidston gibi ortak bir noktamız var. Google'da Cath araştırmaları yaparken buldum bu blogu. Hemen takibe aldım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iphone 4'um yok, daha geçenlerde kardeşimin eski iphonunu kullanmaya başladım o zaman yükledim instegram ama Iphone 3 ile pek güzel çekilmiyor fotoğraf.

      Haa tabi bir de hoş geldin. Buradaki herkesin ortak noktası sanırım Cath Kidston:)

      Sil
  11. Sevgili cafenoHut, öncelikle defaatla belirttiğim gibi resimlerine,paylaşımlarının duruluğuna hayranım:)
    Ellerine,emeğine ,güzel yüreğine sağlık.
    Bir ayrıntı daha var ki, benim için çok özel..
    Benim yabancı dilim geçen yıl gittiğim ingilizce kursundan öğendiğim kadarıdır.
    Diğer işerimden ve ortamın da olmayışından sebep, öğrendiklerimi pekiştirme şansım yok.
    Fakat blogunda ingilizce de yazman,benim üstteki türkçesiyle karşılaştırarak okumaya çalışmam,okuyabiliyor olmam beni öyle mutlu ediyor ki anlatamam.:)
    Bunun için sana çok ama çok teşekkür ediyorum.
    Mutlu haftalar olsun..
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...