Hey Cath Kidston! Seni Seviyorum..




Londra’ya gidip de Cath Kinston’a uğramamak olmazdı. Arkadaşımın oturduğu mahallede bir mağazası vardı. Gitmeden önce internetten bakmıştım. Chiswick’de zaten herşey var. Oranın dışına çıkmadan bile yaşayabilir insan. Her gün uğrasam sıkılmayacağım o kadar çok hoş dükkan var ki anlatamam.





Bu tatilde benim en çok aldığım şey cupcake kağıtları..
Sanki pastanem var. Önümüzdeki günlerde çeşit çeşit cupcake tarifleri deneyeceğim çünkü arkadaşım da bana çok şirin bir tarif kitabı aldı.




Dün akşam onlardan birini denedim ama saat geç olduğu ve bir iki malzemem de eksik olduğu için üstündeki kremayı yapamadım. Bunlar yaban mersinli. Sıcak sıcak yendiğinde de pek bir lezzetliydi.  

Fotoğraflarda tarif kitabımı da görüyorsunuz. Onunla uyumak istiyorum.



Bu vazo; Dice Kayek tarafından Uludağ Maden Suyu için dizayn edilen şişe. Etiketin yerine desenli kağıt yapıştırdım ama kardeşim uyduruk olmuş dedi. Haftasonu başka bir şey yapıştırmayı düşünüyorum ama hala ne olduğunu bulamadım.




Before I went to London, I had planned to go to Cath Kidston. I love it a lot and I was very lucky. Because there is a Cath Kidston shop, in my friend's neighborhood. Actually in Chiswick,  there are many shops will not get bored, if I go every day.

in this travel,  my favori was cupcake liners. I bought very kind of cupcake liners, as if I have a cupcake shop.
in the coming days I'll try different cupcake recipes. Because my friend gave me a very cute cupcake recipe book.

Yesterday evening I tried one of them. But I could not put the crem top of the cupcake because the hour is late and I did not have a few ingredients. This recipe was with dry blueberry and also a very delicious when eaten hot.
you can see above my recipe book . I want to sleep with it.

This bottle is  designed by Dice Kayek for mineral water bottles. 
I sticked a bit paper with glue but my sister did not like it. I think another thing to do the weekend, but still can not find what it is.



11 yorum :

  1. Beni bitirdin arkadaşım ya:) pöff! höff! çok güzeller.. iyi tarifler bekliyorum o halde.. Benim de vereceğim iki tarif var daha.. bu gidişle Deli anne'de yok yok olacak:)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl hayran hayran baktım sayfana..o güzel tabaklara :) güle güle kullan keyifle:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller çoook...
    şişeye gelince el işçiliği yapsan üzerine,boyasan şöööle minicik desenler mesela ?
    tarif kitabını alan arkadaşınla arkadaş olmak istiyorum lütfeen :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller...
    Mis gibi koktu burnuma , fotoğrafların ışığını da çok beğendim.Şişeye farklı bir çalışma yapmalısın mesela halat ipi sarabilir ya da kabarmalı yapma çiçekleri tellerle dolayabilirsin.Naçizane fikirlerim:)))

    YanıtlaSil
  5. Tabaklar harika,kupalar harika,bence vazo-şişe de çok güzel olmuş,içindeki çiçekler hepsinden harika..
    Süper olmuş yeni tariflerle renkli cupcake kağıtlı keklerle bol fotoğraflar bekliyorum..:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de cupcake yapmak icin tepsi aldim, ilk firsatta deneyecegim. Tariflerini cok merak ettim, bizle de paylasirsin artik :)

    YanıtlaSil
  7. ben büyük boy şişenin kağıdını çıkartıp etiket sökücü ile temizledim su şişesi olarak kullanıyorum. senin şişenin etrafına çarpı işi işlenmiş bir etamin bandı güzel olur .)

    Ahu

    YanıtlaSil
  8. Ama çok güzeller bunlar,öyle güzel ki cup cakeleri yemeye kahve içmeye geleceğim az sonra;)

    YanıtlaSil
  9. En kısa zamanda denediğim cupcake tariflerini vereceğim söz..
    Bu arada şişenin birine Natali'nin dediği gibi ip doladım. Ama diğer önerileri de denemeyi düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  10. These photos are so beautiful! Her products are really lovely.

    Things here are back to normal. We had power again last night.
    Thank you so much for your kind words.
    xoxo

    YanıtlaSil
  11. Çok keyifli bir blog. Fotoğraflarınızın her biri o kadar güzel ki.... Cupcake hastası olan ben bu yazınızı çok beğendim. Sevgiler....
    Bu arada ben de bloguma beklerim www.prensesmutfagi.blogspot.com :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...