Yaşanmamış Bahar'a...


Cuma günü hava hala kapalı ve kombiler harıl harıl çalışırken, dün güneşlendim, bugün de üstümdeki kot bile fazla geldi. Kıştan direk yaza atladık resmen. Bu sene hiç baharı yaşayamadık. Her güne güneşi, canlanan ağaçları görmek için uyandık ama hep kasvet, hep bulut vardı.
İş yerinde masam bir parka bakıyor, nasıl olduğunu anlamadan bir de baktım ki yemyeşil oluvermiş. Ee ne zaman çiçek açtı bunlar???







İşte yukarıdaki fotoğraf yaşayamadığımız bahar anısına olsun…
Biraz önce bloglar arasında dolaşırken Mokkasin ‘de buldum bu fotoğrafı.  Aydınlık bir oda, renkli minderler, bahar dalı ve güzel bir sandalye…

Öptüm herkesi...

8 yorum :

  1. I DON'T UNDERSTAND THE WRITING BUT I DO LOVE THE PHOTOS!..LOL..

    VERY CHEERFUL, :-)

    –LORENA
    TravelDesignery.com

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafın altını okumadan, çalıştığın yer sanmıştım. Ne güzel bir yerde çalışıyorsun diye imrenmiştim :)
    Yaz pat diye geldi gerçekten ! Bende bugün eşime geçen hafta kaztüyü montla üşüyordum, bugün tişörtle terledim diyordum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Canımmm,
    Nihayet eve döndük.Ayaklarımız şiş halde, bu yorgunluk bitmez..Peline hediyeni bugün verdim.O kadar çok beğendi ki.Tam isabet yapmışın.onunla yattı bu gece:))
    ben de en yakın zamanda seni bekliyorum.kardeşine selamlar...

    YanıtlaSil
  4. Ufff, ne de guzel bir kose... Aydinlik, gunesli... Insanin icinde kelebekler ucuyor fotografa bakinca :)

    YanıtlaSil
  5. Lorena; Thank you for stopping by my blog. I also like your blog, it is very nice and joyful.

    YanıtlaSil
  6. Didem; bile bile bugün de kot giydim ama şu anda kendimi kırkpınar pehlivanı gibi hissediyorum. Yapıştı üstüme:(

    YanıtlaSil
  7. Buket; Pelin'in beğendiğine çok sevindim, çünkü şu sıralar çocukların nelerden hoşlandığı konusunda en efak bir bilgim yoktu. Cumartesi günü zamanımız çok kısıtlıydı ve sanki ben hiç susmadım... Umarım en kısa zamanda tekrar görüşürüz. (Bu sefer daha az konuşacağım.söz :) )

    YanıtlaSil
  8. Peri tozu; senin fotoğraflarında çok güzelmiş bu arada..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...