Mum ışığında KEK...


Yemekten sonra kardeşim koltuğa uzandı, "ben bir 10 dakika uyuyacağım beni kesin uyandır" dedi ama uyanacak gibi değil. Bazen onu kıskanıyorum, tamam çoğu zaman kıskanıyor da olabilirim rivayetlere göre ama bu uyku olayı gerçekten kıskanılmayacak gibi değil. Ben uyuyacağım dediği an uyuyabiliyor, bense cin... Bak saat kaç oldu hala beş dakikalığına oturduğum bilgisayarın başından kalkamadım. Gözlerim acıyor... Şimdi kalkıp kahve yapacağım yanında da aşağıdaki üzümlü, cevizli keki yiyeceğim, kokuyu alınca bizimkinin de kalkacağına eminim...







Herkese iyi geceler....




4 yorum :

  1. koku buraya kadar geldi:)))
    afiyet olsun!

    YanıtlaSil
  2. canımm sana da iyi geceler !!!

    YanıtlaSil
  3. Çoook teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. kek güzeldir görüntüsünden belli ama ben bu muma bayıldım,çok şirin. ne kadar çeşitli mumda alsam her gördüğümden tekrardan istiyorum :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...