Mavi Vazo SEN ÇOK YAŞA!




  

Sonunda özlemle beklediğimiz yaz geldi. Hele sonra 2 gündür evin içinde hafif hafif ürpersek de dışarıları harika. Güneş çok parlak. Sabah güneşli bir havada uyanmak Pazartesi bile olsa zor gelmiyor bana.

Hele gözümü açıp balkona çıktığımda, açan çiçekleri gördüğümde, mavi vazomuzu sevdiğimde hayat pek bi güzel görünüyor gözüme.

Bu arada evde olduğum zamanlarda hele de yeni bir çiçek falan almışsam, elimde devamlı bu zavallı mavi vazocuk ile geziniyorum. Bir balkon masasında, bir salonda, hop yatak odalarında... evin her köşesinde vazonun hatıra fotoğraflarını çekip duruyorum yani:) Bu vazoyu almasaymışız hayatımın bir anlamı olmayacakmış neredeyse:)





 

Herkese cıvıl cıvıl, hareketli, neşeli, huzurlu, sağlıklı.. kısacası fevkuladenin fevkinde bir hafta diliyorum.




5 yorum :

  1. iyiki almışssın canım rengide çok tatlı :)) güzel bir hafta dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın :) İçim açıldı sabah sabah (geç uyanma günümdü bugün) o ne güzel bi mavi ve ne güzzel çiçekler... Fotoğraflar için ellerine sağlık. Güzel bi gün olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Mavi vazo ile aranızdaki aşkı sevdim;)

    YanıtlaSil
  4. Herkesin bir mavi vazosu olsun istiyorum:)

    Hande, Mujus, Natali... güzel mesajlarınız günümü güzelleştirdi...

    YanıtlaSil
  5. Bu cicegi cok severim, bir ara bir arkadasima cok aliyordum bunlardan, ilk aldigimda satici adinin HUsn-u YUsuf oldugunu soylemisti
    Sonralari buna cok inanmasam da hic sormadim bir daha kimseye, arastirmadim da cunku cok sevdim bu ismi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...