Bizim hediyeler - Our Newborn Gifts




Şöyle bir bakıyorum da dikiş dikmeye başladığım ilk zamanlarda şimdiye oranla daha alengirli şeyler dikmişim. Mesela şu tüp biye (budur inşallah adı) yapımı oldukça gıcık, hatta şimdilerde tahammülüm bile yok yapmaya ama o zamanlar daha doğru dürüst makinayı kullanamazken bunlardan dikmiştim habire.


Şu gördüklerinizi arkadaşımızın oğlu için hazırlayalı epey oluyor. Funda battaniyeyi ördü, ben bir mama önlüğü, 2 küçük yastık, bir alt açma şeysi diktim. Gülçin’i arada burada yazıyorum hani benim hayatımın en güzel 5 yılında beraber yaşadığım, üniversiteden arkadaşımız. Hah işte onun oğluna gitti bunlar. Ablaya da bir rüya kovucu deniyor ya hani “dream chather” diye geçiyor işte bir tane ondan yaptım.  Elimde bir iki fotoğrafı olacak unutmazsam sonra da onu paylaşırım sizlerle.



En kısa zamanda yine dikmek istiyorum bu yastığın birkaç değişik versiyonunu ETSY ‘deki dükkan için. Ama nedense şu sıralar biraz mesafeliyim dikiş makinasına karşı, çoşmayı bekliyorum bakalım artık ne zaman olursa…



I had sewed these pretty things for the newborn boy of a friend of mine and my little sister, Funda has prepared a small crochet blanket.
I thougt that, in first days of my sewing adventures, I used to sew to try more difficult and troublesome things according to these days... I'm having trouble finding enough free time for sewing and If I find it, I want you to achieve results in a short time.
Anyway, I'm planning to sew a few different versions of this sailing pillow case  for my ETSY Shop.
We'll see: )

Loves...













22 yorum :

  1. ah nasıl güzeller..yastığa ayrı bittim..battaniyeye ayrı...ellernize sağlık....yapmak kadar hediye etmek de ne iyi geliyor insana dimi..ve evet yastıktan dükkana da koymalısın bence de...

    YanıtlaSil
  2. Yastığa bayıldım vallahi..Tam bizim evlik. Hadi dik de, dükkanın kapısını tık tıklıyalım...:))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. Ne kadar güzel ne kadar kıymetli bir hediye. El emeği ile yapılan en güzeli.
    Her postu okuduğumda instagramdan her fotoya baktım. Bir ah çekiyorum. Nasıl beğeniyorum bir bilsen.

    Ellerine gözlerine sağlık. Aynı şekilde Funda'nın da. İkinize de maşallahhh

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, ellerinize sağlık. Kumaşlara, desenlere, temiz işçiliğe, renklere hepsine bayıldım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Uzun süredir neşeli yazılarınız ve insanın içini ferahlatan fotoğraflarınızın sessiz takipçisiyim. yaptığınız işlere, fotoğraflarınıza ve bakış açınıza hayranım.
    Yorum yapmamın sebebi yastıkları doldururken ne kullandığınız merak etmem.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)
      Yastık kılıflarını dikiyorum ama hepsinin içini doldurmuyorum:) Daha doğrusu hiç iç doldurmuyorum.
      İkea'dan ya da English home'dan aldığım yastık içleri var onları kullanıyorum, ama bulut yastık gibi ya da onların ölçüsünün uymadığı yastık kılıfları için iç diktiğimde boncuk elyaf kullanıyorum.
      Doldurması çok zevkli ama bizimki balkonda duruyor doldururken üşüyorum:)

      Sil
  6. Çok güzeller Ayda, her biri tertemiz, nizami, zevkli... ne diyeyim kuzucuklar elleriniz dert görmesin, hep üretin gözlerimiz bayram etsin

    YanıtlaSil
  7. cok cok hoslar fakat yastiga ayri bittim :) Ellerinize saglik :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuşlar,yastıktaki kumaşların uyumu şahane elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. battaniyeye aşık oldum..ellerine sağlık Funda;) Seninde ellerine sağlık tabii ki Aydacım:)Miniğe sen şahane hediyeleri siz vermişsiniz sağlıkla büyüsün inşlh...

    YanıtlaSil
  10. nasıl marifetlisiniz siz yaw çok imreniyorum ama... ne güzelsiniz...ufkumuzu açmak için iyi ki varsınız :))

    YanıtlaSil
  11. O battaniyeye sarınıp uyuyasım grldi şu an :) ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  12. I love your work!
    Greetings from Rome!
    Emanuela

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık... harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller çok tatlı olmuşlar ellerinize sağlık bakınca insanı sinlendiriyorlar.

    YanıtlaSil
  15. Lovely stuff!

    Have a great weekend :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  16. Oh, I absolutely love the blanket. Soo beautiful! :)

    Have a nice weekend!
    Hugs from Sweden!

    YanıtlaSil
  17. Hello Ayda. They are so, so adorable, I love them all.

    YanıtlaSil
  18. instagramda gördüm şimdi doğum gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  19. They are absolutely gorgeous! The mother is going to be delighted!

    YanıtlaSil
  20. Çok güzeller ellerinize sağlık ikinizin de. Kuzucuk keyifle sağlıkla kullansın güzel hediyelerini..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...