Size Anlatacaklarım Var...





Bu pazartesi günü bir ihalemiz var o yüzden adam akıllı bakamadım ne kendi bloğuma ne de sizlerinkilere. Aklım buralarda ama yapacak bir şey yok, ben pompadır, borudur, vanadır uğraşmak zorundayım: )

Neyse küçük bir ara yarattım kendime, birazcık nefes alayım hem de sizlere birşeyler anlatayım diye.

Hani biliyorsunuz geçen hafta Cumartesi günü Atölye Curcuna’nın açılışı vardı, bu fotoğraflar oradan. Biraz erken gittim, sizler için birkaç kare fotoğraf çektim.  Yeri o kadar güzel ki. Sanki başka bir şehre gitmiş gibi oldum.



En son ne zaman Bağdat Caddesi’nde yürüdüm hatırlamıyordum. Avrupa Yakası’nın yüksek ve dipdibe binalarından sonra pek bir yeşil, pek bir ferah geldi bana. Hele ki Atölye sahile çok yakın bir binanın bahçe katı da olunca tadından yenmedi: ) Orada olduğum süre boyunca habire baştan döşedim tüm odaları. Hatta akşam üstü kardeşim ile arkadaşımızda geldi bu sefer onlarla döşedik. Bu kendimi bildim bileli böyle, kardeşimle ikimiz ilk nereye gidersek gidelim mutlaka başlarız burası bizim olsa şöyle yaparız böyle yaparız diye hayaller kurmaya.


Neyse gelelim sadede, bir buçuk yıldır burada habire kestim, biçtim, yapıştırdım, pişirdim durdum, iş yerinde bunalıp bunalıp hobiler aleminde kendimi unuttum. Şimdi de evde kendi kendime yaptıklarımı Cumartesi öğleden sonra ve Çarşamba akşamları Atölye Curcuna’da yapacağım. Bahçeşehir Üniversitesinde verdiğim Çevre Mühendisliği dersinden sonra epey farklı bir boyut olacak benim için: ) Çok daha zevkli olacağı kesin ama.



Dersler Temmuz ayının sonu gibi başlayacak, detaylı bilgiyi Zeynep’ten (0216385 31 37 - 05309441494) alabilirsiniz ama ben de size kısaca bahsedeyim; Atölyede İkebana, babet süsleme, stil danışmanlığı, fotoğraf workshopları ile benim vereceğim;  kavanoz süsleme, duvarlar için posterler ve sarkıtlar, hani kardeşim ve arkadaşım ve daha bir çok kişi için diktiğim kumaş çantalar gibi çantaların dikimi ile neredeyse üzerinde uzmanlaştığım yastık (kırlent ) dikimi workshopları yapılacak.



Benim için çok heyecan verici, çünkü daha önce hiç düşünmediğim birşeydi bu . Maalesef Türkiye’de herkes istediği işte çalışabilme lüksüne sahip olamıyor.  Ben de onlardan biriyim ve tam 18 yıldır 2 hafta üst üste izin yapmadan çalışıyorum. (İnsanın bir düğün izni, ne bileyim doğum izni hadi o da olmadı bir ameliyat sonrası istirahatı olur.. yok olmadı)

O yüzden bu iki günlük küçük kaçamaklar bana çok iyi gelecek. İşten eve, evden işe gitme rutinimi kırmayı planlıyorum: ) Hem dersler bir nevi gün havasında geçeceği için ve aynı şeylerden zevk aldığım kişilerle birlikte olacağım için de bir sürü yeni arkadaşım olacak.


Atölye Curcuna’nın kendi websitesi ve bloğu şu sıralarda hazırlık aşamasında bildiğim kadarıyla. Zaten ben derslerin tarihleri belirlendiğinde buradan da duyururum, belki aranızdan böyle şeylere meraklı, hoşça vakit geçirmek isteyenler olur, aramak ister…

İşte anlatmak istediğim buydu, şimdi dosyamın başına dönsem iyi olacak…

Hepinize  sıcak kumlardan serin sulara koşabileceğiniz bir haftasonu diliyorum.




This post is about a workshop which I've mentioned last week.

Atolye Curcuna was opened last Saturday and workshops will start end of the July. I'll be there. It is really exciting.
All craft decorations were made by me with a great pleasure for the opening day.

I wish all of you have a wonderful weekend...










69 yorum :

  1. aydacım bayıldım senin elinin değdiği nasıl belli. bir cts orada olmak seninle tanışmak ne güzel olurdu. sonbaharda olur belki bir gün sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Füsun, inan seninle ve Defne ile tanışmayı çok isterim.
      Zaten sonbaharda daha bir oturmuş olur dersler. Ben de biraz daha alışmış olurum hem, sen o zaman gel:))

      Sil
  2. merhaba güzel renklerin blog sahibesi
    keşfedeli çok az zaman oldu blogu ama baktıkça içim açılıyor elinize sağlık.
    blogun biryerinde okudum sanırım çevre müh. olup olmadığınızdan emin olamadım . ben de lisans eğitimi olarak öyle görünsem de bankada çalışıyorum.

    ve şu yazdıklarınızın altına imzamı atıyorum aynen

    Maalesef Türkiye’de herkes istediği işte çalışabilme lüksüne sahip olamıyor. Ben de onlardan biriyim ve tam 14 yıldır 2 hafta üst üste izin yapmadan çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu Çevre Mühendislerinin kaderi sanırım:) Mesleğimi çok seviyorum diyen bir Çevre Mühendisine henüz rastlamadım...
      Yazdıkların için çok çok teşekkür ederim bu arada ve umarım bir gün kader bize de güzel:)

      Sil
  3. Hayırlı olsun canım... Çok sevindim: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim, umarım olur...

      Sil
  4. çok sevindim senin adına. hayırlı olsun. insanın keyif aldığı işi yapması lazım bu hayatta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Belki tam zamanlı olarak uğraşamıyorum sevdiğim şeylerle ama ucundan yakalamaya çalışıyorum, şimdilik bu kadarına da şükür:)

      Sil
  5. Çok sevindim bu habere, seni mutlu eden güzel bir çalışma olacak, kutlarım ve devamını dilerim Nohutçum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Hele bir başlasın maceralarımı anlatırım artık:)

      Sil
  6. Harika, ferahlatan , iyi hissettiren fotograflar...

    YanıtlaSil
  7. Hadi bakalım, birisi daha hayallerini gerçekleştirmiş. Ne güzel!... İnsan iş çıkışı şöyle bir uğrasa bile, doping etkisi yapar valla... Kıskandım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç aklımda yoktu böyle birşey ama dediğin gibi düşündüm bende, aynı şeylerden zevk aldığım kişilerle zaman geçirmek iyi gelir dedim, umarım da öyle olur.

      Sil
  8. Çok hoş bir etkinlik olucak senin için. Bakarsın, bir anda süpriz yapıp gelirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel olur Zeynepciğim, çok sevinirims eni orada görsem, heyecanlanırım o ayrı ama olsun...

      Sil
  9. Nasil mutlu oldum bak simdi...demek ki seni görme sansim cok yükseliyooooooor! Ne de olsa bizim yaka´da olacaksin. Ha hangi bir seyi senden ögrenebilecegim, bak onu bilemedim Aydacigim. Offff, siraya koymali en iyisimi ! Senin adina cok sevindim inan. Yalniz su izin meselesine takili kaldim. Ya yillik izniniz falan yokmudur ??? yazik size.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh Zehra keşke buralarda olsan da her karşıya geçişimde görüşsek, kahvaltılar etsek keyifli keyifli:)
      İzin konusu ise içler acısı, olmaz mı var, hatta şimdi 3 hafta iznim var ama üstte alamıyoruz işlerin yoğunluğundan.. Alışında bir hafta bile çok uzun geliyor bazen kaptırıp gidiyor insan:) Düşününce korkutucu...
      Bu arada beraber öğreneceğiz workshop'da :)
      Çoook teşekkürler bir de.

      Sil
  10. of of....yoldan çıkmak istiyorum,ben de seninle kelebekler kesmek istiyorum,dallar boyamak istiyorum...ama oraya..hemde hafta sonları hiç müsait durumlar olmayacak...şimdiden seninle projeler yapacakları kıskanmaya başladım...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)) Umarım uzun süre boyunca orada olurum sen de bir fırsatın olduğunda görüşürüz...

      Sil
  11. Okurken oyle bir aaaaa super harika diye bagirmisim ki Ozan yerinden firladi :) seni oyle iyi anliyorum ki nohutcum hani calismayi sevmesen daha kolay hersey de uretmeden duramazken, cok sevindim cok! Sen bana en cok umut veren arkadaslarimdan birisin bu hayatta bak Tine umuduma umut oldun sagol :) seni orada konusurken hayal ettim cok sevdim o hayali. Cok yaks mission o renklerin icine be nohut hep boyle gulumsersin dilerim orada. Ama demistik degil mi cok baska yerlerde de hayal ediyoruz seni diye bu daha baslangic insallah :) cok mutlu oldum cani gonulden kutluyor ve bool sans diliyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Gülçinciğim ne güzel şeyler yazmışsın. Aynen dediğin gibi, hem yoğunluktan, yorgunluktan bahsedip hem de beş dakika bile balkonda oturamayan bir tip olunca insan ikilemde kalıyor böyle, hem ağlarım hem giderim misali:)
      İnşallah Hıdrallezdeki dileklerin tutar, belki de dediğin gibi bir başlangıç olur. Çoook teşekkür ederim tüm iyi dileklerin için.

      Bir de İstanbul'a yolunuz düşse de bu sefer Ozan'la da tanışsak:)

      Sil
    2. sizi de buraya bekleriz ama :)

      Sil
  12. Istnbul'da olsam kesin gelirdim! Ne harika bir proje bu boyle!! Gittikce profesyonellesiyorsun Aydaaa, farkinda misin? :)) Bu blogu ilk actigindan beri takipcinim, sevdigin isleri muthis yerlere dogru goturdugunu gormek cok sevindiriyor beni. Tebrik ederim, ve simdiden iyi eglenceler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da olsan zaten sen gelmeden ben Melodi'nin peşine düşmüştüm:))
      Çok teşekkür ederim İpek, beraber gelişiyoruz bence, ben de senin yaptığın işlerin hayranıyım:)

      Sil
  13. Senin öğrencin olup , Curcuna'da ki atmosferi solumak için neler vermezdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Nilhan keşke buralarda olsaydın gerçekten, ne güzel olurdu, daha keyifli olurdu.

      Sil
  14. ortam cok guzel gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  15. İçim açıldı sabah sabah!

    YanıtlaSil
  16. Ama ama hep İstanbullar'a eğlence,curcuna :( Ellere var da bize yok mu ? Ben de isterdim gelmeyi,sen keser biçerdin, ben boyardım ,çok da eğlenirdik. Gelirken yanımda kızları da getirirdim,hem çevre edinsinler hem de meslek öğrensinler diye :)Çok sevindim NoHut'um,çok güzel olacak her şey! Çok güzel geçsin hafta sonun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Nilgün Abla, ne de güzel olurdu bak şimdi hayalinde bile nasıl çoştum.

      Desteğin için çook teşekkür ederim, taaa en baştan beri.

      Sil
  17. Ne guzel bir haber! Tebrikler ve basarilar... Istanbul'a geldigimde Atolye Curcuna'ya ugramak 'yapilacaklar' listeme eklendi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beklerim efendim.... ve çok teşekkür ederim

      Sil
  18. Fiyuwww, çok hoş bir haber bu. Hayırlı olsun Nohutcum. Güzel bir terapi seçmişsin kendine. :)

    YanıtlaSil
  19. I have the same white tray from Ikea!!!

    Again, congratulations on another excellent post!
    Hugs,
    Martina.

    YanıtlaSil
  20. nohutcuğum,
    dilerim bu bütünüyle sevdiğin işi yaptığın dönem için bir başlangıç olur...
    başarılar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim, umarım öyle olur.

      Sil
  21. biri de benim hayallerimin ellerinden tutsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Umarım ne hayal ediyorsan hepsi gerçekleşir ...

      Sil
  22. Hiç şaşırmadım, tam da senden beklediğim gibi:)
    Benim de nice hayyallerim vardı hala varlar ama biraz da erteledim sadece. Birçok insana umut oluyorsun, yaptıkların insana "come on" dedirtiyor :))
    Tebrik ediyorum ve sabırsızlıkla yapılacak projeleri bekliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şeyler yazmışsın böyle, inan nasıl mutlu oldum akşam akşam şimdi... Çook teşekkür ederim, umarım iyi olur, umarım istediğimiz, ertelediğimiz tüm hayallerimiz gerçekleşir....

      Sil
  23. ben İstanbul'dayken başlasaydın iyiydi yaw! hem tanışır, hem birlikte güzel birşeyler yapardık. İstanbul'a gidince uğranacaklar listesine bir yer daha eklendi şimdi. tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım yolun düşer...

      Sil
  24. Kızgın kumlardan serin sulara atladığım haftasonumun sonunda, oturduğum masanın başından bildiriyorumm :)
    Atolye Curcunaya gelmeyi, sizin derslerinize gününüze katılmayı dört gözle bekliyorum. Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  25. çok güzel bir şey bu :) bloguna bayılıyorum sürekli soluğu burada alıyorum. Beni de yoldan çıkardın. haftasonu hobilerime vakit ayırcam diye yemek falan yapamadım :)))çoluk çocuk aç kaldı :P
    İstanbul'da olsaydım uğramak isterdim. Eminim harika vakit geçireceksiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaaa :) Çoluk çocuğu gönder bana, madem suçlu benim zevkle doyururum onları:)

      Sil
  26. Tebrik ederim, çok sevindim sevdiğin bir şeyi yapacak ve karşılığında güzel şeyler alacak olmana (para, arkadaşlık, dostluk, huzur, mutluluk)! Başarılar :)

    YanıtlaSil
  27. Your decoration is so cute! You must be really proud, the results are wonderful. Lovely flowers, I love the purple lisianthus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you:) I did not know this flower's name. Thank you:)

      Sil
  28. En sonunda başlıyooooooor...
    Çok güzel hareketler bunlaaaaaar :)
    Ayda, istersek başarabilirizin kanlı canlı örneğisin,bir hafta sonu Kurabiye'yi Tenten'e postalayıp wokshopa katılmak niyetindeyim ama etrafı incelemekten hiç bir şeyle ilgilenmem sanırım, o nasıl bu nasıl diyerekte vır vır başının etini de yerim, gerisine karışmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yeter ki gel, gerisine karışma zaten:)

      Sil
  29. Good morning Ayda!

    It is so good to see so many of your crafts in only one post. I can't wait to have my studio ready to start making some crafts.
    The flowers photos look amazing.

    ps.: gladly I can say that I am feeling better :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Regina and I hope we will see so many beautiful photos from your studio very soon:)

      Sil
  30. Nihahaha.. (Kötü adam gülüşü) Yaşasın, sonunda yakınımda birşeyler oluyor. Ece Aymere gidenlere özenirken evren beni duydu :) Ben iki kızımı da alıp gelicem ve curcunaya curcuna katıcam. Senin adına çok çok sevindim, kendi adıma da. Herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) umarım herşey tam da hayal ettiğimiz gibi olur...

      Sil
  31. Benim diyceklerim var:
    Birrrr - Çektiğin fotolara bayılıyorum!!! Her biri içimi açıyor :)
    İkiiii - Atölye Curcuna'ya ba-yıl-dımmmm!
    Üççççç - Ama neden yazın açıldı nedennn :( Hem de Temmuz sonunda tam ben doğurmak üzereyken ağlamak istiyorum böhüüü :( Tam benlik bir yer ve derslerin hepsi bana uyuyor hepsine girmek isterdim, senden ders almak isterdim, keşke zamanlamamız tutsaydı ühüüüüü :(
    Dörttt - Artık benim yerime sizler tadını çıkartın fırk fırk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen kışın gel, Nil'i de getir, kenardan kenardan takıl bence:))

      Sil
  32. Süper bir haber bu :) Yayınladığında okumuş ama tebrik edememiştim seni :) Kendimden çokça şey bulduğum bu enfes sayfanın sahibesinin başına böyle güzel şeyler gelmesi çok mutlu etti beni *-* O zaman bir gün görüşmek dileği ile Ayda' cığım... Anadolu - Avrupa fark etmez, ben her iki yakada da mevcutum :)) Eh, madem öyle; curcunan bol olsun - azdı ya, değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Çook teşekkür ederim Demet, umarım yolumuz bir yerlerde kesişir:)

      Sil
  33. azmin zaferi... tam gaz devam .

    YanıtlaSil
  34. sanırım yakında öğrencin olarak karşına çıkacağım.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  35. Ya çok utandım şimdi ben, 17 yıldır aynı işyerinde olduğum için 5 hafta olan yıllık iznimi yedim geldim, yeni bakabildim bloğuna, yazdıklarını okuyunca da izinle ilgili üzüldüm senin adına, tatil güzel bişey, dilerim sen de uzun upuzun tatillere erişirsin tez zamanda...
    Bizim üniversitede ders veriyormuşsun, çok şaşırdım ve tabii sevindim de okuyunca, ben de orda çalışıyorum :))
    Yeni derslerin de hayırlı uğurlu olsun, çok isterdim öğrencin olabilmeyi...
    Sevgiler çok

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...